#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

heippa.!
oon ollu sairaslomalla, niin en ole täällä kerennyt kirjoittelemaan...

vahva ja voimia antava :hug: kaikille tarvitseville.! ja joku olikin täällä jo plussannut, vai.?? onnea siis :) :flower:

ON: tällä hetkellä ei ole kyllä yhtään tärppi fiilis, toisin kuin viime kierrossa. nämä flunssa tuntemukset ainakin ovat kovia :D no mutta iloista ainakin on se, että me siippani kanssa kihlaudumme 19.pv tätä kuuta :heart:

tärppionnea kaikille.!! :)
 
**KESKIVIIKKO 3.9**


Millukka...kp 27/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 29/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 24/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 30/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 33/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 23/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 29/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 27/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 22/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 23/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 22/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
Käärme.........kp 20/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 22/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 22/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 24/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 25/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 20/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 24/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen


TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 23/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:
äiti 07
Kuumeilija









TESTAUSPÄIVÄT:

MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:

HAAMUILIJAT:
Hempukka87...kp 25/30...yk. syksy-06...............







PLUSSANNEET:



 
Heips kaikille!! :wave: Täälhän on taas kirjoiteltu ihan kilpaa..ja testailtukin! Onnea Hempukka87 haamusta! :flower:..hitsi ku sais itekkin! Toi teidän testausinto saa mutkin jo innostumaan testauksesta, vaik oon täs kierros aatellu et en kyl testaa ku vasta tooosi myöhään..saa nähä miten käy..tekis heti mieli lähtee apoteekkiin!!!Äiti07 :hug:!

Oon ihan positiivisilla mielin täs kuus..tuntemukset on erilaiset ku negakierros. Nyt ei oo kuivaa kautta ollu ollenkaa, eikä nännit arkoina muutamaa päivää oviksen jälkeen, myös kohdunnapukka oli viime kierros tähän aikaan kova ja sit pehmeni ennen menkkoja ja nyt se ei oo kova..tiedä sit mitä meinaa. Iltaisin masua turvottaa ja ikenet on aika ajoin verestävät. ..haluaisin niin jo sen plussan!! Voi kun täti pysyis pois meiltä lopuilta ja plussattais oikein urakalla!!! Plussapuhureita!! =)
 
Jotenkikkaa ei kuiteskaa uskalla testata ku sit alkaa se testikierre et jos tulee nega niin sit pitää testata pian uudestaan et jos olikin liian aikaista ja taas ja taas...kunnes lopulta on petyttävä tädin tuloon! Pitäis yrittää malttaa oottaa ees siihen päivään ku tädin pitäis ehkä tulla jo..testejä muutoin kuluu hirveesti!
 
Onnea haamusta Hempukka87 ja isot halaukset :hug: Äiti07.

(.) oireita kyseltiin. no eilen sisko selitti että sillä oli semmonen tunne tullu että mä oon raskaana :D pari päivää on ollu alavatsalla semmonen "menkat tulee ihan just nyt" olo. just semmonen tasan samanlainen tunne kuin vähän ennenkuin vuoto alkaa. istuin toissayönä pöntölläki odottamassa sitä vuotoa, mut ei tullu. sitte eilen yöllä tuli alavatsalle semmonen olo kuin (ja tää kuullostaa hämärältä ) alavatsalle muodostuis semmonen kuori ku kilpikonnilla on :LOL: tosi hämärä olo oli.
niin ja eilen kerran tuntu semmonen pistos alavatsalla, niinku oviskipu. en tiiä sitte mikä se oli varmaan jotain ilmaa vaan.

sit tulee semmosia kylmiä hetkiä, että vaikka laittaa pitkähihasen hupparin päälle ja menee peiton alle niin ei auta. kädet on ihan kylmät ja koko kroppa vaan värisee.

eli ei oikeestaan mitään selvää oiretta. täällä on ulkonakin niin kylmä että en yhtään ihmettele jos värisen kylmästä :)
 
huomentapäivää!
äiti07: :hug:
mulla ei oo toiveet plussasta kovin korkialla :whistle: ollaan vain kerran oltu ilman ehkäisyä enkä edes tiedä oliko silloin ovis.. eli mahdollisuudet ovat ihan minimaaliset... no, ei auta kuin odottaa.. :/ odottavan aika on vaan niin pitkä! :headwall: plussapuhureita kaikille toivotaan! B)
 
http://www.peeonastick.com/opkhpt.html
tuolla on tietoa siitä hattuteoriasta josta mä jo puhuin. siinä on selitetty miks ovistesti voi näyttää raskauden, mut ei toisinpäin. mut en mä tiiä voiko se näyttää r-testiä aijemmin.

tuolla on muuten semmonen osio kuin "fun with HPT´s" jossa on kokeiltu mitä r-testi näyttää jos sen ottaa esim. rintamaidosta :D
 
nyt se on vahvistunu tollaseksi jonkin ajan päästä....ton mukaan joko mul on nyt vasta ovis sit :eek: |O kyl noi suht tasavahvaa näyttäis... :eek: mä oon kyl kuullu ett ovistesti vois näyttää raskauden jo ennen ku raskaustesti....ja raskaustesti oli tosiaan niin puhdasta negaa kuin olla voi :ashamed: :snotty:
 
Saman oon kuullu mäkin Millukka..onpa jänskää!! =) Mulla on kans toi Donna-testi näyttäny sitä osittaista kidekuviota ovistienoilta lähtien ja näyttää edelleen. Se kertoo estrogeenitasosta, joko se on mulla vaan suht korkea kierron lopulla tai sitten oon raskaana. Monella raskaanaolevalla se on näyttäny just tota kuviota oviksesta lähes koko raskausajan. Viime kierros sain luteaalivaihees vain yhtenä päivänä tommosen kuvion. En kyllä joka päivä loppukierros testannutkaan.
 
Millukka:: yritä malttaa odottaa pari päivää kunnes testaat uudelleen niin sitten voi raskaustestilla plussa näkyäkin =)

Oireita en mieti ollenkaan, koska aiemmissa raskauksissa oireet ovat tulleet vasta vähän ajan päästä siitä kun raskaustesti on näyttänyt plussaa..
 
Äiti 07 :hug: sulle, tosi inhottavaa että sen penteleen tädin piti kurvata kylään. No kohta se on visiitillä täälläkin, joten saat meikäläisestä seuraa tonne listan siihen kohtaan minne kukaan ei toivois joutuvan.

Jos tosiaankin on niin, että ovistesti voi näyttää raskausplussan jo ennen r-testiä, niin Millukka toihan näyttää todella lupaavalta. Aika myöhänen ovis olis jos nyt vasta olis. Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että saat plussan ihan raskaustestiinkin, niinkuin kaikille muillekin tietenkin.

Mulla ihan selkeesti menkat tekee tuloaa, kuivakausi alkaa olla loppu ja alaselkää ja -vatsaa jomottelee ihan just niinku menkkoja ennen.
 
äiti 07 Voi harmi! :hug:

Millukka Tuohan näyttääkin mielenkiintoiselta. Onko sulla koskaan ollut niin pitkää kiertoa, että ovis voisi olla vasta nyt? Jos ei ole, niin tosi lupaavalta näyttää ! =)

josema Ihan samaa olen miettinyt tuosta testaamisesta, etenkin kun en edes tiedä, koska mun kuukautisten pitäis alkaa. Onneksi tilatut testit eivät ole vielä tulleet, niin ei kiusais pääse käymään ylivoimaiseksi ;) Aikaisintaan alkuviikosta ajattelin testata, jos ei täti tule kylään ennen sitä.

).( Koko päivän ollut ihan ihme olo: huimausta, päänsärkyä ja sydämentykyttelyä, voi kyllä hyvinkin johtua ihan muista syistä... Aamulla oli vähän aikaa menkkamaisia kouristelua ja olin jo ihan varma, että täti tulee just, mutta se on nyt päivän mittaan muuttunut tosi ikävän tuntuiseksi vihlonnaksi alavatsalla. En kyllä tiedä merkitseekö tuo yhtään mitään, ei olis ensimmäinen kerta, kun mulla on oudon tuntuisia vatsakipuja...

Plussatuulia kaikille! :whistle:
 
kyllähän mulla on toi kierto heitelly aina synnytysten jälkeen mutta jossain vaihees tasaantunu sitten kolmenkympin molemmin puolin. nuorikon jälkeen kerkesi tasaantua (lyheni kierto kierrolta) siihen kolmenkympin pintaan mutta nyt keskenmenon jälkeen oli ensimmäiset menkat n.40päivää sen jälkeen ja toiset menkat 35 päivää eli ois lupaavasti lyhentyny kierto ja ootin kyl ett tästäkin kierrosta lyhenis taas tohon normaalimpaan alkuperäiseen kiertoon. :xmas: saa kyl nähä....taijan tippuu korkeelta ja kovaa...tosiaan raskaustesti puhdasta negaa..... ja reilu viikko on jo viime kiksuttelustaki joten en kyl usko ett oon sit raskaana ku luulis ett ois jo kuitenkin hailakan viivan antanu |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
ja reilu viikko on jo viime kiksuttelustaki joten en kyl usko ett oon sit raskaana ku luulis ett ois jo kuitenkin hailakan viivan antanu |O
mutta eikös se ole niin, että kiinnittyminen on noin viikon päästä hedelmöittymisestä ja vasta se jälkeen alkaa pikku hiljaa erittymään raskaushormoonia...? Eli mun mielestä sulla on vielä ihan hyvät mahdollisuudet =)

 
Heippa kaikille! :wave:

Onnea Hempukalle haamusta! :) Toivottavasti pian muuttuu sitte kunnon plussaksi.

:hug: äiti 07, tuo täti se masentaa aina ja pettymys on suuri joka kerta.

Millukka Toihan näyttää tosiaan mielenkiintoselta. Toivottavasti se plussa tulee testiin kohta! Maltat vaan ootella rauhassa... vaikka vaikeeta se onki! :)

(.) Mulla alkaa vihdoin flunssaki jo vähä antaa periksi. Edelleen tosin nokka vuotaa, mut parempi seki ku et se olis koko ajan tukossa. Mulla on iha semmonen fiilis kyllä taas ettei varmasti oo tärpänny kyllä, vaikka voi että mää sitä toivosin iha hirmusesti! Oireita ei oo ollu oikeestaa minkäänlaisia. Nännit ehkä vähä aristanu välissä ja sillon tällön jotain nippailujaki ollu, mut ne on ollu niin vähäsiä ja huomaamattomia verrattuna vaikka viime kiertoon, ettei niitä oo ku yhtäkkiä aina vähä vahingossa huomannu. Toisaalta tuo koulun alku on vieny nii hyvin ajatuksetki muualle, nii ehkä mie en oo vaan sit huomannu aatella ees mitää oireita. Eikä sitte tuu turhaan kehiteltyäkään niitä. :)

 
Voi hittojen hitto!! TAAS alkoi tuhruvuodot...AINA tasan viikko oviksen jälkeen...Jos joku tietää mistä hemmetistä toi tuhruttelu johtuu niin tietoa otetaan ilolla vastaan!! Clomit ja terot kokeiltu, ei tulosta. Tää on nyt sit 11 tuhruttelukierto...ei taida vauvaa tulla ei.. :snotty:
 
Tänään täällä testattu nega. Odotellaan siis menkkoja alkavaksi. Voi olla kierto sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Saa nyt nähdä. Perjantaina on juhlat, jonka vuoksi nyt jo testasin. Viikonloppuja kaikille, koneelle kerkeän vasta sunnuntaina. :heart:
 

Yhteistyössä