#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Uutena minäkin tänne uskaltaudun imoittautumaan ja toivomaan että josko tällä kertaa tärppää. Yritystä takana lähes vuoden verran ja kesällä lopetettu ns. yrittäminen hetkeksi (meinasi mopo karata käsistä kuumeilun kanssa :ashamed: ) . No, nyt on menossa kp 19/26-28 ja outoja tuntemuksia on ollut viimeiset 4 päivää. Eli todellakin kuukautiskramppeja, koviakin välillä. Vatsa on ollut 3 päivää sekaisin, ihan niinkuin minulla kuukautistenkin aikaan. Päänsärky on myös ollut vieraana viimeiset 3 päivää. Muita "oireita" ei olekaan, rinnat vain vähän arat. Lämmöt on alhaalla, tosin en aktiivisesti niitä ole mittaillutkaan. Vatsassa on vain koko ajan sellainen painon tunne, olo on koko ajan ihan niinkuin ähky olisi, vaikka ei olisi edes syönyt moneen tuntiin. Ihan alavatsasta vihloo välillä, ei kivuliaasti vaan niin että huomaa kuitenkin. Tässä nyt sitten odotellaan ja kuumeillaan ensi viikkoon, jolloin menkkojen pitäisi alkaa pe-la. Toivottavasti ei alakaan ;)

Olen lueskellut juttujanne viikon verran ja nyt oli itselläkin liityttävä joukkoon, josko tästä se plussapuhuri oikeasti tulisi :heart:
 
heippa Hillamarja ja kiva kun tulit mukaan :wave:
toivotaan että saadaan tosiiiiii monta plussaa tähän pinoon kun on niin kivasti jännääjiäkin :D

).( mulla ne menkat ei oo sit vielkään alkaneet ja kramppailutkin ovat loppuneet :eek: pakko kuitenkin tunnustaa että päivällä tein raskaustestin, TAAS |O |O ja nega,ylläri pylläri! mut oli päivällä tehty kahvittelupissasta joten ei ollut vahvinta laatuaan.
:eek: mut mä en kyl jaksa enää uskoa plussaan kuitenkaan kun ei oo viivan haiventakaan näkyny..... :headwall: :headwall: no mut sisimmässäni pieni toivonkipinä sinnittelee niin kauan ku menkat on pois...ja tosiaan ku ei oo tullu tuhrun tuhruakaan!!!ja olin 100% varma ett tänään alkaa viimestään....
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
no ei se täti vielä löytänytkään mua :D ei oo kyl ikinä ennen ollu niin vahva menkkaolo/kipu, eikä ne oo alkanukkaa..outoo..

Tervetuloa uudet ja lohtu:hug: tippuneille!
ja mulla myös loppui päivän mittaan ja nyt taas illalla hiukan alkoi uudestaan,outoo!!!!ei oo tullun tuhrun tuhruu ja mullakaan ei oo kyl yleensä noi vahvoja jomotuksii ilman menkkoja :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: toivottavasti ois jotain muuta sit ;) mut tosiaan ku mulla on jo kulunu noita testejä ihan kivasti ja kaikki olleet puhdasta negaa niin en kyl usko plussaa kuitenkaan. (vaikka sisuksissa tietty pieni toivonkipinä aina onkin että jos nyt kuitenkin vaikka negaa testit)

 
Huomenta!

Voi harmi Millukka, olis ny vaan tullu plussa raskaustestiinkin :hug: . Sellanen kyllä tuli mieleeni, että mitä jos sulla sit onkin joku superpitkä kierto ja sulla sit oliskin ollu vasta ovis sillon kun sait siihen ovistestiin sen plussan?

Mulla kans koko ajan tuntuu, et kohta lurahtaa. Jomottelee tosi paljon juuri menkkamaisesti ja kaikenaikaa tuntuu, että housuihin valuu jotain, mutta vielä ei täti oo tullu. Aika pitkään näyttää tekevän tuloaan, kun tässä on ny varmaan kolme päivää ainakin siltä tuntunu, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta, nyt on tilanne sitten se, että mahikset raskauteen on sitten pienet, koska kierto näyttää olevankin pidempi ja seksiä oli viimeksi kp 14, eli kerran ovis onkin ollu sitten vasta joskus myöhemmin, niin ei oo simppoja ollu tarjolla :/

Tervetuloa uusille munkin puolesta ja :hug: kaikille tarvitseville :) Toivottavasti niitä plussia alkaa jo sadella+++++++++++++++
 
Tervetuloa kaikille uusille :flower: ..tää pinohan jo kuhisee vauvakuumeisia! En oo ite koskaan ollukkaan näin suures pinos.

Phalaenopsis08..meillä noita kiertopäiviä on yhtä paljon ja mulla ei kierto oo varmaan koskaan ollu alta 28 päivää..samaa siis mietin kun säkin, et koskahan testis vois jo jotain näkyä, jos on näkyäkseen? Tosin esikoisen aikana sain 25 herkkään haamun vasta sillon ku tädin ois pitäny kurvata eli jos 10 herkällä koittaa niin pitäis varmaan malttaa maanantaille saakka.

Millukka ja HaLPe..toi menkkakolotus ilman menkkoja kuulostaa hyvältä..kunpa tulis plussa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaGubben:
Huomenta!

Voi harmi Millukka, olis ny vaan tullu plussa raskaustestiinkin :hug: . Sellanen kyllä tuli mieleeni, että mitä jos sulla sit onkin joku superpitkä kierto ja sulla sit oliskin ollu vasta ovis sillon kun sait siihen ovistestiin sen plussan?

Mulla kans koko ajan tuntuu, et kohta lurahtaa. Jomottelee tosi paljon juuri menkkamaisesti ja kaikenaikaa tuntuu, että housuihin valuu jotain, mutta vielä ei täti oo tullu. Aika pitkään näyttää tekevän tuloaan, kun tässä on ny varmaan kolme päivää ainakin siltä tuntunu, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta, nyt on tilanne sitten se, että mahikset raskauteen on sitten pienet, koska kierto näyttää olevankin pidempi ja seksiä oli viimeksi kp 14, eli kerran ovis onkin ollu sitten vasta joskus myöhemmin, niin ei oo simppoja ollu tarjolla :/
Tervetuloa uusille munkin puolesta ja :hug: kaikille tarvitseville :) Toivottavasti niitä plussia alkaa jo sadella+++++++++++++++
no limoja eikyl ainaskaan sillo tullu yhtään mitään.... ja mulla kans sitte sama tilanne ku sulla ton seksin kans ett eipä oo ollu nyt seksiikään 1,5vkoon :ashamed: joten simppoi ei oo oottamassa ollu kyl

 
**PERJANTAI 5.9**


Millukka...kp 29/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
josema...kp 26/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 32/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 35/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 25/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 31/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 29/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 24/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 25/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 24/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
Käärme.........kp 22/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 24/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 24/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 26/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 27/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 22/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 26/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Narttu......kp 27/28.........................haaveissa kolmas
Hillamarja..kp 20/26-28...yk.lähes vuosi...............
tikruliini.....kp 32/37.........(tm. 05/08)....haaveissa kolmas



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 25/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:
äiti 07
Kuumeilija
high5
pisita






TESTAUSPÄIVÄT:

MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:tikruliini
LA 13.9:
SU 14.9:

HAAMUILIJAT:
Hempukka87...kp 25/30...yk. syksy-06...............





PLUSSANNEET:



 


ei oo siis vielkään täti tullu :eek: :eek: illalla jomotti mahaa ja nyt kans taas mahassa kivat jomotukset.... kauan kyl kestää tulo ku jo toista päivää jomottaa kunnolla....tuleekin tietty sit kunnon rytinällä kerralla.
nyt tein aamulla ovistestin ekasta pissasta ja negaa oli se...... en uskaltanu tehä raskaustestii kun petyn kun nään sen negan...vaikka tiijän kyllä tuloksen mutta silti se on niin ikävää katsottavaa kun mukamas näkee kuvitellun hailakan viivan paikan siellä ett jos siinä nyt kuiteskin ois jotain :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Mulla on ihan samat fiilikset ku Millukalla, vaikka periaatteessa voisin jo testatakin, varmaan jo näkyis plussa jos olis näkyäkseen niin en vaan uskalla, en kertakaikkiaan. Vaikka sen tuloksen tietääkin niin se on niin iso pettymys nähdä vaan se yksi viiva. Ennemmin tässä odottelee rauhassa, että se täti nyt sit tulis kerran on tulossakin. Tää on vaan niiiiiiiiin ärsyttävää ootella ja ravata vessassa vähän päästä tarkistamassa joko ne menkat alko.

Juu Hempukasta olis tosiaan kiva kuulla =)
 
Menkkoja minäkin täällä odottelen... Mietin kyllä, että käviskö varuiksi ostamassa testin tänään, kun on apteekkiin asiaa muutenkin, mutta taidan jättää vielä hyllyyn tai saa nähdä maltanko :ashamed: Luulis mullakin kuiten jo testissä näkyvän, mutta en taida vielä uskaltaa testata.
 
ja pitihän se myöhemmin tehä puolitettu raskaustestikin kun lojuu niin kivasti vessassa :headwall: :headwall: se on se marketista saatava fertest-merkkinen ja negaahan se oli vaikka kuinka kallistelin ja tihrustelin mutta viivaa en saanu siihen.....
no olin jo roskiin sen heittänyt ja pöljänä kaivelin sen esille viel tihrusteltavaksi ja ihan ku siinä ois nyt hailakka viiva |O |O
joo...tiijetään tiijetään ja oon itekki aivan saletti ett se on kuivunu viivanpaikka mut silti herätti pienen toivonkipinän :saint: :saint: paljo oon noita viivanpaikkoja nähny ja varsinkin noita kuivuneita mutta silti se aina herättää sisällä mietteen ett jos sittenkin :ashamed: :snotty:
mul ois tuolla viel yksi herkkä kasettitesti (ei taija olla kuitenkaan vahvuudeltaan ku 20)
vitsit ett polttelis tehä seki pois.....
 
Odota nyt Millukka maanantaihin sen viimeisen testin kanssa, niin saat testata 37 viikollakin ;) Tiedän kyllä, miten ne testit polttelee näpeissä, arvaa vaan montako kertaa olen pyöritellyt niitä käsissäni sen jälkeen, kun posti ne eilen kotiin kantoi :kieh:

Josema Mun testit on niitä Mammaksin herkkiä, eli periaatteessa niillä kai jo pitäis näkyä, jos kierto olis 28 päivää, mutta yritän nyt kuitenkin malttaa ainakin sinne maanantaille. Mies kyllä yrittää houkutella minua testaamaan jo viikonloppuna, joten katsotaan nyt, jaksanko odottaa. :p Toisaalta olen ihan samaa miettinyt, kuin Millukka ja LillaGubben, että ei uskalla testata, kun en haluais millään nähdä sitä mahdollista negaa... Olosta kun ei osaa päätellä oikein mitään: vatsassa juilii hiukan silloin tällöin, rinnat vähän arat, alapäässä edelleen kosteeta ja olen todella väsynyt, mutta noi nyt voi ennakoida ihan kumpaa vaan...
 
Niinhän siinä kävi, että testi lähti apteekista mukaan ja polttelee laukussa, mutta yritän malttaa ainakin maanantaihin, eiköhän ne menkat ala kuitenkin viikonloppuna, plääh.

Mulla kans väsyttää ihan hulluna, mutta taitaa olla flunssan ja yskittyjen öiden ansiota.
 
kaz
++++++++++++++++++tuulia kaikille :heart: :heart:

on: päästäkseni omaan napaan.. :LOL: Siis ihme etomisoloa ollut tänään pariin otteeseen :/ Ja tosiaan paineen tunnetta vatsalla ja juilimista... Ilmeisesti täti itse tulossa :( Mutta toivotaan että ei... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikruliini:
Pääsiskö vielä mukaan?
Olen ajatellut testata 12 päivä jos tätiä ei ole tullut kylään vielä silloin.
Testi huutelee nyt jo minulle tuolta kaapista.

heippa :wave: ja tottakai pääsee :) kerrotko viel kp:t niin voin päivitellä listaan :hug:


 

Yhteistyössä