#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Täällä haalea plussaviiva testattu tänä aamuna :heart: :heart: :heart:

Testasin tänä aamuna kotitesti.fi erit.herkällä kasettitestillä ja negaa oli (ei viivan paikkaa ei mitään). Ei taida kovin luotettavia olla kun samasta pissanäytteestä apteekin omalla (semmonen vaal.sininen paketti) tuli haalea plussaviiva. Muistan aikaisemmistakin raskauksista ensimmäisenä plussanneeni apteekin omalla. Ja nyt en ainakaan kovin luota noihin kotitestin testeihin ja kun piti olla joku erit.herkkä testi vielä!

Artunäiti: Onnea Onnea :flower: :)


Tädin yllättämät :hug:

Nyt niitä plussia kehiin :attn:

Testaan uudestaan huomenna, josko viiva vahvistuisi
 
Onnea peipi80 :flower: =)
Voi ei Millukka, mä niin toivoin, että sulle olis sieltä plussa kuitenkin lopulta tullut :hug: Toivottavasti ensi kierrossa tärppää!

).( Vatsaa juilii nyt taukoamatta ja koko ajan on sellainen tunne, että housuihin valuu jotain, mutta vuoto ei ole kuitenkaan alkanut. Tuskin kestää kauaa kuitenkaan... :( Katselin tänään kirjakaupassa vauvakirjoja ja kovasti olisi tehnyt mieli ostaa jotain, mutta päädyin sitten ostamaan muutaman hömppänovellin, joihin jään toivottavasti niin hyvin koukkuun, että en koko aikaa mieti vauvajuttuja. No, ensi viikolla ajatukset on ihan muissa jutuissa väkisinkin, koska olen koko viikon koulutuksessa, mutta käyn kyllä iltaisin lueskelemassa täällä teidän kuulumisianne. =)
 
**SUNNUNTAI 7.9**



josema...kp 28/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
meilinde....kp 37/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
aamuaurinko...kp 33/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 31/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
yöperhonen- ...kp 27/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Käärme.........kp 24/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 26/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 26/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 28/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 29/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 24/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 28/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Narttu......kp 29/28.........................haaveissa kolmas
Hillamarja..kp 22/26-28...yk.lähes vuosi...............
tikruliini.....kp 34/37.........(tm. 05/08)....haaveissa kolmas



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 27/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:
äiti 07
Kuumeilija
high5
pisita
Hemppu81
Millukka
HaLPe
peipi80







TESTAUSPÄIVÄT:

MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9:
PE 12.9:tikruliini
LA 13.9:
SU 14.9:

HAAMUILIJAT:
Hempukka87






PLUSSANNEET:
artunäiti



 
Terve!
Onnea plussanneille ja haleja niitä tarvitseville! :heart:

On: Lämmöt on ainaski noussu, ovis on siis ollu kp 25 jälkeen. Enpä tiedä onko siellä enää ollu simppoja hengissä, epäilen. Siis menkkoja ensiviikolla odotettavissa...

Kesäkuun vauvaa pääsee yrittämään!!!! :wave:
 
peipi80 Voi ei! :( :hug:

).( Päätä särkee, hirve väsymys (nukuin viime yönä yli 10 tuntia ja vieläkin väsyttää ), mutta menkat ei ole alkaneet ja nyt ei tunnu edes mitään juilintaa alavatsalla. Ota tästä nyt sitten selvää, viimeistään tiistaina testaan, jos kuukautiset ei ole alkaneet ennen sitä.
 
peipi80 Voi surkeuksien surku! :hug: sinne.

Täällä kaikki"oireet" kadonneet kuin tuhkana tuuleen, kp 22 menossa. Taidan lähteä lenkille ja tulomatkalla ostaa suklaalevyn ja hukuttautua sen lohduttaviin kaloreihin :kieh: :kieh:
 
artunäiti onnea plussasta!! :flower: :flower:

Millukka: :hug: toivottavasti seuraavalla kierrolla tärppää! :hug:

peipi80: :hug: voimia! :hug:
HaLPe: :hug: :hug:

(.) Ei oo vielä tätiä näkyny, mutta en silti jaksa uskoa että tärppäis..
:whistle: vaikka onhan se aina se pieni toivonkipinä olemassa =)
 
ilmottelen itsestäni. Mun laskujen mukaan huomenna pitäis menkat alkaa, menin tänään tietty :D testaamaan, nega oli. Ei kyllä yllättänyt, koska ovis meni pitkäksi ja siiten aikaan ei kotiolosuhteissa tapahtunut mitään, ei yhtikäs mitään. Joten lähinnä nyt menkkoja odotellaan. Tähän asti on menty vähän TJOT meiningillä, mutta nyt mieskin on sitä mieltä jo, että katotaan tosissaan ja mä en kestä mitään TJOT:tailua se on kaikki tai ei mitään, joten uuteen kiertoon (tod näk)
 
No johan nyt on taas huonoja uutisia täällä iso :hug: peipille tosi tosi kurja juttu :( Muutenkin tosi tylsää, että niin moni on tippunut. Toivottavasti ny saatas edes jokunen plussa lisää.

Omaan napaan ei kuulu uutta, tätiä ei näy, mut enhän mä ees tiiä onko menkat ees myöhässäkään voihan se olla, että kierto on vielä hakusessa kun tosiaan vasta kolmet menkat ollu. Jomotukset ja vihlonnat on olleet tänään vähäisiä, olisko se sitten merkki että täti on kurvaamassa tännekin, en tiä. No jokatapauksessa, en mä vielä huomenna testaa, en uskalla. Mä oon vaan niin varma siitä, etten kuitenkaan raskaana oo ja en vaan millään haluu nähä sitä yhtä viivaa. Katotaan sitä testausta sitten loppu viikosta jos ei tätiä vieläkään kuulu.
 
**MAANANTAI 8.9**



josema...kp 29/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
meilinde....kp 38/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
aamuaurinko...kp 34/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 32/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
yöperhonen- ...kp 28/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Henuliini.......kp 27/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 27/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 29/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 30/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 25/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 29/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Hillamarja..kp 23/26-28...yk.lähes vuosi...............
tikruliini.....kp 35/37.........(tm. 05/08)....haaveissa kolmas



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 28/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:
äiti 07
Kuumeilija
high5
pisita
Hemppu81
Millukka
HaLPe
peipi80
Käärme







TESTAUSPÄIVÄT:

MA 8.9: LillaGubben
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9:
PE 12.9:tikruliini
LA 13.9:
SU 14.9:

HAAMUILIJAT:
Hempukka87






PLUSSANNEET:
artunäiti
Narttu



 
Lauantain maltoin odottaa, mutta sunnuntaina oli pakko testata ja aika vahva viivahan sieltä tuli :heart:

Väsymys on kadonnut ja muutenkin on ihan epätodellinen olo, muista raskauksista olen ollut alusta asti ihan varma, että kaikki on ok, mutta nyt en jostain syystä ole...

Halauksia tädin yllättämille, varsinkin peipi80:lle :hug:

Onnittelut plussanneillle! Toivottavasti saadaan lisää plussia.
 
Onnea plussanneille ja :hug: haleja kaikille tippuneille!! Itse en vielä tiedä kumpaanko ryhmään kuulun. Oottelen tätiä tulevaksi huomenna. Kummallista tapahtui eilen..mulla ei oo ikinä viel tuhrutellut ja nyt tuli eilen iltapäivällä hitusen rusehtavaa vuotoa ja nyt ei sit kuiteskaan enää mitään, ei myöskään tätiä..outoa! Minkäänlaisia menkkakipuja ei ollu eilen eikä nytkään. Kaippa se täti sieltä sit tekee tuloaan uudella tavalla. Negan testasin herkällä la iltana, vaik se oli kyl liian aikaisin..ehkä dpo 9-10.
 

Yhteistyössä