#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Onnea Narttu :flower: B)

josema Toihan kuullostaa lupaavalta, mä pidän täällä kovasti peukkuja sulle! :)

).( Mies sai eilen mun toiveet heräämään huomauttamalla, että mun nännit näyttää erilaisilta kuin normaalisti (ovat koko ajan "ajovalot päällä" ja nännipihaan on ilmestynyt näppyjä, joita en ole ennen huomannut ) ja rinnat tuntuu edelleen aika aroilta. Mun piti heti aamulla tietty tehdä testi, mutta testiajan puitteissa liuskassa ei mielestäni näkynyt mitään, vaikka myöhemmin haalea roskishaamu ilmestyikin. Nyt on kuitenkin jo kp 29, joten menkkoja odottelen edelleen. Jos ei nyt jostain syystä ala, niin loppuviikosta teen uuden testin. Nyt ottaa vaan tosissaan päähän, kun huomasin aamulla, että ensi kierto taitaa mennä meiltä ihan hukkaan, koska miehellä on parin viikon päästä taas pidempi työreissu tiedossa :(
 
Onnea Narttu plussasta!! :flower: :flower:

(.) Täti on edelleen tulematta, hyvä niin.. ja tänään ois tarkoitus marssia apteekkiin ja ostaa Apteekin oma raskaustesti ja huomenna aamulla testailemaan =)

Ja eikös olekin niin että testi kannattaa tehdä aamupissasta koska silloin pissa on vahvaa ja raskaus näkyy herkemmin..? näin ainakin olen joskus jostakin lukenu :)
 
Nartulle hurjasti onnea!!!

Siis enhän mä mitään oo uskaltanu vielä testata...mua pelottaa jotenki ihan kauheesti se testin teko, en oo ees hankkinu testiä valmiiks. Tätiä ei näy ja kyllä kai näistä oireista sais raskausoireita aikaseks, mutta yritän olla ajattelematta että ne olis raskaudesta johtuvia, ettei tarttis taas pettyä. Katotaan loppu viikosta jos uskaltaisin testailla..
 
Kiitti Phalaenopsis08..jotenkin vaan taas tuntuu siltä et ei se plussa tuu sieltä taaskaan, vaik kierto onkin ollut erilainen ku muut kierrot. Jokohan voisin koittaa testata uudelleen..mitä ootte mieltä? Niksautin nimittäin niskani viikonloppuna ku kurotin yläkaappiin ja siel on nikamissa jotain häikkää. Tarvisin kovasti kunnon kipulääkettä.. Nyt on mun käsityksen mukaan ehkä dpo 11-13.
 
Josema, kyllä kai sä voisit jo uudestaan testata, varmaan saattas jo plussa näkyä. Varsinkin jos sulla on jotain herkkiä testejä! Toivottavasti sieltä plussa pärähtäis, täällä myös pidetään peukut pystyssä db =)

Voi voi, millä ihmeellä mä saisin rohkeutta kerättyä ja saisin testattua, kun olishan se kauheen kiva jo tietää että ollaanko tässä raskaana vai ei. Kun nyt alkaa olla jo vähän toiveitakin kun menkat on nyt myöhässä neljä päivää jos laskee viime kierron mukaan. Rinnat on ajoittain tosi kipeet ja väsyttää hurjasti ja sit noi menkkajuilinnat ja vihlonnat ilman menkkoja on toki tuttuja edellisistä raskauksista. Mutta silti mulla on sellanen olo, etten kuitenkaan oo raskaana. Vai oonko mä sitten vaan psyykannu itteni niin hyvin tulevaan pettymykseen, että kiellän tavallaan alitajuisesti raskauden mahdollisuuden. En tiiä.
 
josema Jos edellisestä testistä on jo pari päivää, niin kyllä varmaan voit jo kokeilla... itse aion kyllä odottaa loppuviikkoon, jos menkat ei ala ennen sitä. Tuntuu kyllä edelleen siltä, että alkaa just nyt, mutta tänään on ollut pitkin aamua oksettava olo :eek: En kyllä usko, että mun tapauksessa meinaa mitään, kun kerran tämän aamuinen testi näytti negaa. Särkylääkkeestä vielä, että olen monta kertaa kuullut, että vahvempaa särkylääkettä vois ottaa vielä ennen kuin testi näyttää positiivista, koska äidin ja sikiön verenkierto ei ole vielä yhteinen... en ole kyllä 100 % varma tästä.
 
Itsekkin malttaisin muutoin odottaa testausta, mut niskat on nyt pe illasta lähtien ollu ihan sairaan kipeet..joten se burana houkuttelis et sais vaik ens yönä jo nukuttua. Mulla ei oo enää niitä herkkiä testejä, vain 25 herkkiä..
Voisinhan toki koittaa ensin onko parasetamolista mitään apua..siitähän ei ainakaan varmuudella oo haittaa.
 
Mukana ollaan vielä, tänään siis kp 34, saa nähdä miten pitkäksi kierto venyy pillereiden lopettamisen jälkeen. Eniten toivon sitä plussaa siihen testiin :D Testata ajattelin keskiviikkona jos ei ole täti ilmaantunut.

Harmi kun moni pudonnut jo pois. :hug: kaikille sitä tarvitseville.
 
Onnea plussanneille! :flower: ja :hug: uuteen kiertoon pudonneille!

Täällä ei kyllä juurikaan olossa mitään uutta. Eilen vähän vihlo alamahaa ja sitten mulla on ollu jo kaks päivää elohiiri samassa kohtaa mahaa. :D Tosin tuskin se mitään meinaa, paremminki tuntuu jo ärsyttävältä ku siellä hyppii koko ajan. Mulla kyllä oottelemistaki vielä iha reippaasti edessä, jos ovis oli vasta sillon kuun vaihteessa...
 
onnea aivan valtavasti plussanneille :flower: ja :hug: jo tippuneille.!

täällä ei minkään näköisiä tuntemuksia mihinkään suuntaan... ainoana "oireena" ääretön herkkyys, itken joka päivä moneen otteeseen. testiä en kyllä uskalla vielä tehdä, eiköhän se täti sieltä kurvaa pian paikalle.....
 
Kyllä potuttaa, kun ei vieläkään ei niin ei. Mut jospa ensi kierrosta sitten. Onnea teille muille kovasti, jos teillä kävisi paremmin. Ja suuren suuret onnittelut jotka plussanneet! :flower: ja :hug: niille joille täti on tullut.
 
Huomenta! Mä sitten tein testin ja nega! :headwall: Tai mun mielestä jotain viivaa huumotti.. tai no, se on varmaan jokin viivan paikka tai jotain.. :whistle: huoh! potuttaa ihan kympillä :| no, nyt pitää odottaa ainakin pari päivää ja sitten testata uudelleen ellei täti sitä ennen tänne porhalla :whistle:
Toivotaan että tänään saatais teiltä muilta sitten plussa uutisia :D
 

Yhteistyössä