#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Alkuperäinen kirjoittaja Phalaenopsis08:
).( Mulla oli tänään koulutuksessa koko päivän päänsärky ja huono olo, mutta menkoista ei ole tietoakaan, pientä juilintaa tuntuu vaan.
No ei olis pitänyt sanoa mitään, täällä alkoi tuhrut ja yön aikana alkaa varmaankin kunnolla :'( No jotain positiivista kuitenkin: ainakin kierto oli heti pillereiden poisjätön jälkeen säännöllinen ja todennäköisesti ovuloin normaalisti. Harmittaa vaan, kun ensi kierto menee meiltä täysin hukkaan, kun ei päästä edes yrittämään :headwall: :headwall: Huomenna siis hyvin todennäköisesti kp 1. :(
 
**KESKIVIIKKO 10.9**


meilinde....kp 40/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
LillaGubben...kp 34/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Henuliini.......kp 29/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 31/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 32/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 27/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Hillamarja..kp 25/26-28...yk.lähes vuosi...............
tikruliini.....kp 37/37.........(tm. 05/08)....haaveissa kolmas
päärynärouva...kp 30/27-35..........haaveissa kolmas



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 30/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:
äiti 07
Kuumeilija
high5
pisita
Hemppu81
Millukka
HaLPe
peipi80
Käärme
josema
Hempukka87
noppispoppis
Phalaenopsis08
Nibbler
yöperhonen-



TESTAUSPÄIVÄT:

TO 11.9:
PE 12.9:tikruliini
LA 13.9:
SU 14.9:päärynärouva



PLUSSANNEET:
artunäiti
Narttu
aamuaurinko



 
täällä edelleen nega... toivo menny. ei vaan enää jaksa uskoa, kuitenkin ennen on näyttäny plussaa jo tosi aikaisin.

muille paljon plussaonnea ja tippuneille voima halaus, kyl se viel joskus tärppää!!!

sen verran piti tulla viel muokkaan tekstiä et kyl mä sunnuntaina meinasin viel testata vaik maanantaina pitäis ne menkat viimeistään alkaa eli katsotaan nyt.
 
Täällä ei tarvii edes testata, täti tuli yöllä, joten mut voi siirtää tippuneisiin... :'( Mä lähdenkin nyt sitten palstatauolle ensi kuuksi, kun ei päästä edes yrittämään, mutta tulen kyllä loppuviikosta katsomaan kuinka teille jännääjille kävi. Plussaonnea vielä jäljellä oleville :) ja :hug: muillekin tippuneille.
 
Olo rupeaa paranemaan jo onneksi. Huomisen olen vielä sairaslomalla. Perjantaiksi sit takaisin töihin. Tänään on kouluun haastattelu. Toivottavasti ei tarvii paljoa puhua ettei ääni taas katoa. Eilen ei ääntä lähtenyt oikeastaan yhtään.
Samalla reissulla käyn siellä apteekissa. Tätiä ei vielä ainakaan näkynyt.

Tänä aamuna ei ruoka oikein maistunut ja nytkin on kuvottava olo.
 
Pakko varovaisesti tulla ilmoittamaan, että testi on tullut tehtyä ja aika selkeästi kaksi viiva näkyy. :heart: :heart: Kontrolliviiva hieman tummempi. En malta uskoa, taidan käydä vielä tänään apteekin kautta. :whistle: Rinnat turvonneet ainoat oireet mistä epäilin. Tänään siis kp 36/28-30.
 
Aamuauringolle mahtavat onnittelut plussasta!!!!!!!!!!! :flower: :heart: Upeeta!

Ja iso :hug: taas uusille tippuneille ja onnenpotku uuteen kiertoon!

Meinasin tänään hakea testin, mutta en mä sit vielä viittinykään kun tänään on taas ollu jotenkin sellanen tunne, et menkat alkais. Tätiä ei kyllä näy, mutta en nyt vielä testaa kuiteskaan. Jos sinne perjantaille oottelis.
 

Yhteistyössä