#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Uusinta testi tehty tänä aamuna ja edelleen plussaa näytti. Kamala huoli iski heti, että jos kaikki ei menekään hyvin. Täytyy ottaa päivä kerrallaan ja taidan kuitenkin siirtyä tuonne odotus puolelle. Plussa onnea edelleen jännääville ja tsemppi tädin yllättäneille uuteen kiertoon. :heart:
 
No voi kurjuus kuin paljo täällä on jo uuteen kiertoon tipahtaneita! :hug: teille kaikille!

Ja aamuauringolle onnea kovasti plussasta! =) :flower: Tahtoo itekki! :D

Täällä ei mitään uutta kerrottavaa. Ei oo ollu ees minkäänlaisia tädin tulon tuntemuksia. Tässä nyt sitte vaan ootella ja ootella. Mun testauksetki menee varmaanki ens viikon alkuun, jos ei mittää tapahdu ennen sitä. :)
 
Noniin nyt on apteekissa käyty ja testi odottelee tuolla käsilaukussa. Nyt kun testi on hankittuna niin ei malttais millään enää odottaa huomisaamuun, mutta yritän pysyä nahoissani. Sais sitten aamupissasta testattua niin tulis varmempi tulos. Testinä käytän apteekin omaa, sitä oon aina käyttäny ed. raskauksissakin ja on ollu luotettava testi. IIIIIIIIIIIKKK, mua jännittää ihan hulluna :D
 
Moikka pitkästä aikaa! :wave:

Olen ihan ihmeissäni..tikussa pönöttää kaksi viivaa!!! :heart: :heart:

Vaikka en saanut edes ovista tikkuun...... Pitää testata uudestaan parin päivän päästä, tai huomenna... Olen ihan sekaisin :saint: ja niin onnellinen. Toivottavasti kaikki menis hienosti.

Plussa onnea kaikille!!! :heart: :heart:
 
aamuaurinko onnea ja vauvaliimaa sulle!

Onpas täällä ollut hiljainen ilta...

Oliko sulla aamuaurinko millaisia oireita? Mulla oireeksi vois laskea tissit vähän turvonneet, lämpöä on ja omituinen raudanmaku suussa, huomasin sen muutama päivä sitten. (Ajattelin jo että mulla on ientulehdus.) :D
 
Mä en päässy sit tänäänkään sinne apteekkiin!! :headwall: Miehellä koko päivän ollu auto käytössä ja apteekki ei ole pikku kävelymatkan päässä.. aaarrrgghh..
no huomenna mä käyn ostamassa sen testin ja en oottele lauantai aamua vaan testaan heti ku mahdollista!! =)
 
Meilindelle hurjasti onnea!!! :flower: :flower:

Noniin täälläkin on nyt viimein rohkaistuttu ja tikkuun pissattu ;) ja niinhän siihen pasahti kaksi viivaa ennenku kerkes ees kunnolla kastua!!! Eli kp36 onkin nyt sitten rv 5+0!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aivan uskomatonta, kun nyt vaan kaikki menis hyvin! Hipsuttelen tästä varovaisesti tuonne odottajien puolelle, teille lopuille hurjasti plussaonnea, toivottavasti tavataan tuolla odottajissa! Ja tällä kertaa tippuneille vielä kerran iso :hug: , ja onnea uuteen yritykseen!
 
**PERJANTAI 12.9**


Henuliini.......kp 31/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 33/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 34/28........yk.1............haaveissa kolmas
tikruliini.....kp 39/37.........(tm. 05/08)....haaveissa kolmas



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 32/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:
äiti 07
Kuumeilija
high5
pisita
Hemppu81
Millukka
HaLPe
peipi80
Käärme
josema
Hempukka87
noppispoppis
Phalaenopsis08
Nibbler
yöperhonen-
kaz
Hillamarja
päärynärouva


TESTAUSPÄIVÄT:

PE 12.9:tikruliini, Ellu-80-
LA 13.9:
SU 14.9:



PLUSSANNEET:
artunäiti
Narttu
aamuaurinko
meilinde
LillaGubben



 
LillaGubben: Mahtavaaaaaa!!! Onnittelut plussasta!! :flower: :flower:

(.) Voi että mua harmittaa etten ole voinut tehdä tänä aamuna sitä testiä.. :headwall: tädin tulostakaan ei ole mitään merkkejä mutta eipä oo mitään muitakaan oireita :whistle:
Toivottavasti saadaan tänään vielä lisää plussauutisia :D
 
Meilinde[/b]: Mulla myös rinnat turvonneet ja todella arat, siitä oikeastaan arvailin. En ole lämpöjä mittaillut. Eilen päivällä tuli kamala hiekko olo, oli pakko käydä ostaan välipalaa kaupasta. Täytyis muistaa syösä kunnolla.

Onnea LillaGubben :flower: :flower:
 
aamuaurinko LillaGubben ja Meilinde Onnea, ihanaa että tuli niitä plussia sitten tännekin! Onnea hirmuisesti ja nauttikaa raskaudesta!

Itse en ehtinyt sitten testaamaan, menkat alkoi eilen illalla :'( Eilen illalla on sitten taas hakattu päätä seinään, itketty, poltettu suurin piirtein aski röökiä, syöty suklaalevy ja itketty vähän lisää :'( Pettymys on suuri, ja kyllä alkaa tuntua näin vuoden jälkeen toivottomalta. Miksi ihmeessä on aikoinaan tullut syötyä e-pillereitä yhteensä lähes 13 vuotta, turhan takia, eihän tämä onnistu vaikka yrittääkin - olo tuntui ihan petetyltä. MUTTA taas on päästy elävien kirjoille, aamulla ihana syksyn aamuaurinko herätti ja aamu on ollut tosi kaunis - täytyy vain luottaa uusiin päiviin, kuukausiin. Kyllä se meidänkin aika vielä koittaa, tavalla tai toisella. Halauksia kaikille :hug: Hillamarja kp2/26
 
Tulin tuolta jo tippuneista kurkkaamaan mitä tänne kuuluu. Ihanaa...tännehän on tullut monen monta plussaa!! Kiva et edes jollakin tärppää! =) Haleja niitä tarvitseville ja suuronnittelut plussanneille!
 
kaz
Onnea plussanneille :heart: :flower: :flower:

Kiitos haleista :D Eilen kyllä tosissaan masensi, eikä mikään asia saanut edes hymyä huulille, vaikka mies kovasti yritti piristää... Mutta tähän kiertoon varmaan pitää sitten tikkuja hankkia..

Paljon plussaonnea vielä listalla oleville :D :heart:
 

Yhteistyössä