#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

päärynärouva voi surkeus! :hug:

En ole vielä päässy testaamaan.. kohta olen menossa sinne apteekkiin ja katotaan sitten miten käy :D

niin ja tosiaan: kiitokset Millukalle ku olet noin hienon listan tehny aina ja olet ahkerasti päivitelly sitä :flower:
 
täällä tuhruttelut jatkuu nyt jo 10 pvää.. :kieh: alkas nyt menkat kunnolla niin pääsis ens kiertoon!!!mä en tajua,eikö menkat normaalisti ala 14-16pvä ovisplussasta??täällä ovisplussasta nyt sitten 18 pvä ja tuhruttaa vaan...no ei kyllä oo eka kerta, onhan tähän jo totuttu melkein vuoden ajan.. :ashamed:

Onnea plussanneille!! :flower:
 
No aattelin etten tässä kierrossa tee, koska kuitenkin negaa..olen meinaan NIIN monta testiä tehnyt joissa kirkuu se yksi punainen viiva tässä vuoden aikana ja koko vuoden siis on tuhrutellut ennen menkkoja..
 
Onnea vaan kovasti plussanneille! :) :hug: tipahtaneille!

Toivottavasti loput jännäilijät nyt plussais! peukut pystyssä kaikille!

Mulla ei edelleenkään mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen, ehkä iha vähän arat rinnat, mut alamahassa ei oo ollu mitään normaaleja tätituntemuksia ees. Millonhan se mun ovis sitte on ollu ja kuinkahan pitkäksi tämä kiertoki venyy nyt? Mulla on tosi "optimistinen" asenne plussan suhteen nähtävästi, ku en oo vielä ees testannu. :D
 
Kaksi viivaa tuli!! :D Mä oon ihan oikiasti raskaana!! :heart: Mä en voi uskoa tätä!

Tämä on ihme.. jos vielä muistatte ku aikasemmin kirjoitin että mies alkoi epäroimään kolmatta lasta ja oltiin vain kerran ilman ehkäisyä.. jos nyt ei ois tärpänny niin vauvahaaveet ois pitäny unohtaa johonkin hamaan tulevaisuuteen.. mahdollisuudet tärpätä oli todella mitättömät.. anteeksi tää mun vuodatus.. mä en vaan voi uskoa tätä todeksi!!! :heart:

Plussatuulia vielä jäljelle jääneille! =)
 
Ellu WAU!!!! Ihan mahtavaa, kertakaikkiaan

Onnea ihan mielettömästi! Ihmeitä todellakin sattuu, ajatella vain yksi kerta ilman ehkäsyä ja heti tärppi!!!

tikruliinille :hug: , toivotaan että sullekin sieltä kuitenkin se plussa pamahtas!

meilinde, uskalla vaan tulla tuonne toukokuisiin! Mä jo eilen heti hipsutin sinne =)
 
Kiitos onnitteluista =) Mä en meinaa vieläkään uskoa tätä todeksi! :D Minäkin pomppasin heti tuonne toukokuisten pinoon kun plussatesti oli tehty

tikruliini Mun siskolla oli myös tosi pitkä kierto ja testit näytti pitkän aikaa negaa vaikka raskaana olikin.. en sitten tiedä mistä sellanen johtuu.. Eli älä vielä menetä toivoasi :hug: :)

Plussapuhureita kaikille jotka ovat lähteneet uuteen kiertoon ja kaikille muillekin :wave:
 
Mä kävin näköjään viimeksi niin pikasesti kattomassa tätäketjua etten huomaan ollenkaan että ssihinälle on täti tullut kylään! :( voi surku! :hug:

Henuliini: Vielälö olet jännäilemässä?? ootko testannu
 
heippa! reissusta kotiuduttu joten anteeksi että en ole ehtinyt päivittämään. tulinkin kipin kapin katsomaan että mikäs täällä on tilanne ja IHANAA että plussa-uutisia täällä mutta myöskin tippuneita :hug:
 

Yhteistyössä