#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

:hug: kaikille sitä tarvitseville!

(.) Miksi ihmisen pitää tuntea kehonsa näin hyvin :ashamed: :ashamed: Kuten siis jo monena päivänä olen sanonut ettei tässä kierrossa tärppää, niin nyt sain siihen pisteen perään. Äsken vessassa kn:ää kokeillessa tuli jo tuhrua ja napukka oli tismalleen samanlainen kuin muidenkin kiertojen lopussa, joten eiköhän se täti viimeistään perjantaina saavu. No mutta nyt saadaan lisäaikaa laittaa meidän rakas kotimme valmiiksi pientä varten ja minäkin saan osallistua kaikkeen remonttiin, joten onhan tässä jotain positiivista :)

Joten mut voi Millukka laittaa jo tippuneisiin :/
 
no e nyt ihan viel sano Kuumeilija kun vuoto ei ole edes kunnolla alkanutkaan :hug: päivitin kyl sit listyan mut tuut heti infoon jos menkat ei sit kunnolla alakkaan niin pääset takaisin jänskäämään :hug:

).( nyt mulla aivan menkka olo,koko ajan tuntuis ett housuihin lorahtais ja vähä mahaa nippailee siihen malliin ett salettiin alkaa yöllä menkat!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:
 
**TORSTAI 4.9**


Millukka...kp 28/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
josema...kp 25/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 31/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 34/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 24/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 30/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 28/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 23/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 24/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 23/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
Käärme.........kp 21/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 23/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 23/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 25/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 26/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 21/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 25/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Narttu......kp 26/28.........................haaveissa kolmas
Hillamarja..kp 19/26-28...yk.lähes vuosi...............



TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 24/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen



SAMPERIN TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:
äiti 07
Kuumeilija
high5
pisita









TESTAUSPÄIVÄT:

MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:

HAAMUILIJAT:
Hempukka87...kp 25/30...yk. syksy-06...............





PLUSSANNEET:



 
:hug: ..kaikille tädin yllättämille!! Tiedän miten mahtaa sapettaa! Nukuin viime yönä himpskatin huonosti, jotenkin vatsa oli kummallinen ja rintoja kolotti vatsalla nukkuessa...nyt ei vaivaa mikään muuta ku et väsyttää! En oo testiä käynyt vieläkään ostamassa niin ei tuu kiusausta ees testata liian aikaisin. Täs kuus pelkään jotenkin enemmän sitä negaa..ei millään jaksais taas innostua uuteen kiertoon..kumpa sitä ei tuliskaan!
 
heissan! uutena pomppaan mukaan vielä näin loppumetreillä.. :wave: toiv. mahtuu mukaan?!?

Olen tuolla vko35 pinossa ollut, mutta edelleen tässä ootellaan vaan... kp37/28-38 (ka 32) menossa ja ti tehty nega n.dpo11... ma ajattelin seuraavan kerran testailla mikäli sinne asti mennään.. :eek: sitten jo kp:t yli 40 mitä ei oo koskaan ennen tapahtunut... tuolla vko35 rupee jo olemaan niin hiljaista kun suurinosa siirtynyt muualle pinoihin tai plussanneisiin...

niin unohtu..

kp 37/28-38 (ka32).......yk2................kolmas haaveissa
 
).( menkat ei alkaneet yöllä mutta aamulla heti herätessä tunsin miten just menkkakolotus lisääntyny mahassa ja olin varma että ku nousen ylös niin lorahtaa....mutta ei ainakaan vielä oo tullu tuhrun tuhruu :eek: :eek: maha kyl aivan kipeenä menkkakolotuksesta eli salettiin tänään alkaa.....
ihme jos ei :eek:
ja tosiaan eilen tyylipuhdas nega raskaustesti . ovistestillä illalla taas :LOL: kokeilin niin hailakan haamun antoi vaan enää..... eiköhän täti porhalla siis paikalle hetkenä milloin hyvänsä!
 
Juuh Millukka , kyllä mut saa oikein pitääkin siel tippuneissa :( aamuyön tunteina alkoivat oikein valahtaen, meinaan illalla vessareissulla koittaessa ei tullut edes kunnolla turhua, ja jo tossa kuuden aikaan meinasin vuotoon "hukkua", ja juuri äsken alkoivat hirveet krampit että kyllä tää oli taasen tässä.. täytyy lähtee kesäkuun vaavaa sitten yrittämään :)

Muille kauheasti plussaonnea++++
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija:
Millukka, voi ei älä vaan tule!!! Ei siinä, olet kyllä mahtavaa seuraa, mutta ollaan taidettu jo liian usein pettyä samoihin aikoihin :( Kyllä sen olisi aika vähintään toisen jo plussata :)

niin ois korkee aika jo mut ei näytä tärppäävän ei :( :( kyllä polttaa mahaa siihen malliin :| :|
 
Voi tylsä, lisää tippuneita :/ iso :hug: kuumeilija ja high5, toivottavasti seuraavassa kierrossa on parempi onni.

Tosi ärsyttävä fiilis, alkas ny sit ne menkat kun on kerran alkaakseen, kun kuitenkin vaikka tiedän niiden alkavan on jossain syvällä sisimmässä se pieni toivo vielä jäljellä, että jospa nyt ois tärppi käynyt vaikka järki ja oireet sanookin, että ei tule vieläkään vauvaa ei. No 29 päivää oli viime kierto, että eihän ne nyt oo vielä ees myöhässäkään. Huomenna varmaan hanat taas aukee :/
 
Yksikseni olen kuumeillut jo jonkin aikaa, nyt vasta uskaltauduin tänne lukemaan, että en ihan hervottamaksi vielä alkaisi :LOL: Ukko yrittää kovasti pitää minua jalat maassa ja "virallinen" yritys alkaa vasta vuoden vaihteessa, mutta nyt on annettu kolmannelle jo lupa tulla.

Yritin tuota teidän listaa lukea, mutta ei mulle auennut... jos jotain tajusin, niin kp. 26/28 eli kohta pitäis menkkojen alkaa... mikä toi yk. on? ja kolmas on haaveissa täälläkin.

Eilen muka rintoja pisteli, mutta tais olla luulotautia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Narttu:
Yksikseni olen kuumeillut jo jonkin aikaa, nyt vasta uskaltauduin tänne lukemaan, että en ihan hervottamaksi vielä alkaisi :LOL: Ukko yrittää kovasti pitää minua jalat maassa ja "virallinen" yritys alkaa vasta vuoden vaihteessa, mutta nyt on annettu kolmannelle jo lupa tulla.

Yritin tuota teidän listaa lukea, mutta ei mulle auennut... jos jotain tajusin, niin kp. 26/28 eli kohta pitäis menkkojen alkaa... mikä toi yk. on? ja kolmas on haaveissa täälläkin.

Eilen muka rintoja pisteli, mutta tais olla luulotautia :LOL:
tervetuloa mukaan vaan :) toi yk. tarkoittaa yrityskierroksia :xmas:

 
Tervetuloa uusille :wave: ja :hug: kuukautisten yllättämille. Toivottavasti ensi kierrossa on parempi onni!

).( Mun testit tuli tänään ja yritän nyt miettiä, että mihinköhän piilottaisin ne itseltäni muutamaksi päiväksi, että malttaisin olla testaamatta :headwall: :headwall: :headwall: Nyt on kuitenkin vasta kp 25 ja kierron pituudesta ei ole mitään tietoa, mutta en muista koskaan olleen alle 28 päivää... Koskakohan vois kohtuudella odottaa, että testi näyttäiskin jotain (jos siis jotain näytettävää on ), jokohan maanantaina vois kokeilla?
 
kaz
:hug: Tädin yllättämille.

on: minullakaan ei hirveetä hajua ole tuosta normaalista kierron pituudesta, ku 8 vuotta pillereitä napsinu ja viime kierto oli ensimmäinen ilman pillereitä.. :headwall: Minulla saa nuo testit odottaa ainakin ensiviikon lopulle tuolla laatikossa. Vaikka ollaan työporukan kanssa menossa huomenna viettämään iltaa, niin en jaksa sen takia stressata, kun tuskin kuitenkaan vielä näin aikaisessa vaiheessa voisin plussata. Myöskään muut jotka syöneet samaa pillerimerkkiä eivät ole onnistuneet vasta kuin 4 kierrolle, että siitä lähtien voisi sitten vasta ajatella onnistuvansa.. :| Toivotaan kuitenkin, että sinne asti ei tarvitsisi odotella..
 

Yhteistyössä