#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

muaki jännittää :) ja outo varmuus... ainaki tällä hetkellä se varma oloki voi muuttua. :) ja eihän multa pitäs vielä tuntua miltään... mut semmonen... henkistä laatua oleva tunne...

äh. emmä osaa selittää :)
mut sullahan on vaan muutama hassu päivä jäljellä enää :) vähemmän ku viikko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
Kävin tuon vitamiinikeskustelun pyörteissä tarkistamassa mitä vitskoja kaapista löytyy. Olihan siellä multitabs...onko niitä raskaanaoleville erikseen? Otin siis heti.
meilinde Muistaakseni multitabsista on erikseen raskausvitamiini. Olennaisinta on, että siinä ei sais olla A-vitamiinia ja sais mielellään olla reilusti foolihappoa (vähintää 400 mikroa). Tavallinen Multivita on ainakin perusmonivitamiineista sellainen, joka pitäis sopia raskaana oleville, tosin foolihappoa siinä on muistaakseni vain 300 mikroa. Mielenkiintoista muuten, että lääkärin mulle määräämissä raskausvitamiineissa on reippaasti betakaroteenia, eli A-vitamiinin esiastetta, mutta betakaroteeni on ilmeisesti ok, koska elimistö muuntaa sitä A-vitamiiniksi vain tarpeen mukaan.

Jännät ajat alkaa olla sulla käsillä, toivotaan parasta! +++++++++++ :whistle:
 
Mä syön just tuota Multitabsin raskausvitamiinia. Mulla on ollu aika hassu olo tänään tuola alapäässä...tuntuu siltä kun valkkaria heruis koko ajan, mut sit kuiteskaan ei, vaan on aikasta kuivaa!Outoa..:LOL:! Onko kellään muulla ollut moista koskaan?? Eli nyt on aikasta kuivaa ja uskon oviksen menneen ohi..
 
Mä syön Multivitaa, ku siin ei oo A-vitamiinia ja siin on foolihappoa 300µ, syön tietty myös kaikkee kasviksia, et tulis myös ruoan kautta..

luin teidän jutut aikasemmin, joten en nyt enää muista mitä piti kirjottaa ja olikos se Ellu, joka tarvii :hug:

on:päätä särkee, alavatsaa kuumottelee välillä, välillä painaa, välillä juilii ja lenkillä lorahti paksua valkkaria
 
Jänniä nuo meidän limailut! B)
Mullakin tavallaan niinkun kosteeta mutta kuivaa! :eek:

Kiitti vitamiinitietoiskusta, Phalaenopsis08 ja HALPE.

Huomasin, siis tunsin äsken alavatsassa pientä juilinaa. Hmm... :| Siitä ei kyllä kai voi vielä mitään päätellä. Se voi enteillä menkkoja tai ei. Viimeks kun kesäkuussa raskauduin mulla oli sitä menkkamaista juilintaa ja olin ihan varma että kohta alkaa. Aika vaan kului etiäpäin ja sitten mä ajattelin että hitto, kai se on testattava. En uskonut ollenkaan että raskautuminen vois olla mahdollista. Harrasteltiin kp 25, yhen kerran. Aina olen ajatellut että en niin myöhään ovulois..
 
Heippa! Pääsiskö mukaan vielä? Itse olen viimeksi n. puoli vuotta sitten täällä kirjotellut, on ollut elämässä niin kauhea häslinki päällä kokoajan ettei (onneksi) ole kerennyt suoda ajatusta ja stressata tuosta vauva-asiasta. Itsellä nyt siis (pe) kp 21/30 ja yritystä syksystä 06 alkaen. Nyt ainakin ollaan oikeaoppisesti kaikki niksit testattu mitä netistä löyty, pupuiltukin joka toinen päivä oletetun oviksen aikoihin. Ja olen (taas kerran) löytänyt kaikki mahdolliset raskausoireet, mutta näin kauan pettymyksiä saaneena en usko et olisin raskaana. Mut olis mukavaa taas pitkästä aikaa jännäillä yhdessä :)
 
Ihanaa perjantaita kaikille! Taas on yksi viikko kohta takana.. :D

Hempukka 87 Tervetuloa mukaan! :wave: Onko teillä aktiivista yritystä jo vuodesta 06? vai tjottailua? Mäkin olen ollut täällä syksystä 07, mutta nyt on vasta ensimmäinen YRITYSKUUKAUSI (lue: harrastettu enemmän kuin kerran tai kaksi kuussa.)

Millos meinaat testata? B)

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! :D :heart: Onko kellään mitään kivoja viikonlopun suunnitelmia?
 
**PERJANTAI 29.8**


Millukka...kp 22/35...yk.12 (km 5/08)...haaveissa viides
high5.......kp 24/??..........yk.2...........haaveissa viides
josema...kp 19/29-35...yk.5.....haaveissa pikkukakkonen
artunäiti...kp 25/28-36....yk.3....haaveissa toinen
meilinde....kp 28/33 (km 06/08).............haaveissa toinen
peipi80.... kp 18/25.....................haaveissa kolmas
aamuaurinko...kp 24/28-30.....yk.1...haaveissa pikkukakkonen
LillaGubben...kp 22/26-29.........yk.3.........haaveissa viides
Hemppu81....kp 17/28..........yk.1.......haaveissa pikkukakkonen
yöperhonen- ...kp 18/28.......yk.7........haaveissa esikoinen
Kuumeilija.....kp 22/26-41...............haaveissa esikoinen
HaLPe .......kp 17/23-27......yk.7.......haaveissa esikoinen
äiti 07............kp 25/28-30.............haaveissa kolmas

Käärme.........kp 15/27........yk.6......haaveissa kolmas
Henuliini.......kp 17/29-34....tjot....haaveissa esikoinen
Nibbler........kp 17/28-30......yk.15........haaveissa esikoinen
ssihinä........kp 19/28.........yk.2............haaveissa kolmas
Ellu-80-.......kp 20/28........yk.1............haaveissa kolmas
kaz............kp 15/26?.......Yk.2........haaveissa esikoinen
Phalaenopsis08...kp 19/??(28-31)...yk.1...haaveissa esikoinen
Hempukka87...kp 21/30...yk. syksy-06...............





TAUSTALLA MUKANA JÄNNÄILEE:

MAM2.......kp 18/30-33......yk.11......haaveissa pikkukakkonen




TESTAUSPÄIVÄT:
MA 8.9: LillaGubben, peipi80
TI 9.9: Ellu-80-
KE 10.9: nibbler
TO 11.9: Hemppu81
PE 12.9:
LA 13.9:
SU 14.9:




 
mä luen joskus sitä plusanneiden raskausoireketjua :) mutta nykyään mä jätän sen vähä vähemmälle kun sitten alkaa tulla niitä aaveoireita. jos menkat on myöhässä ja mä alan niitä lukemaan ja uskottelemaan ittelleni että just ne oireet on mulla ollu niin sit alkaa menkat. tää konsti on monta kertaa kokeiltu ja aina toimii :LOL:
 
moi! se onkin nyt sitten viikonloppu! :D olen nettipimennossa viikonlopun koska menemme sukuloimaan ja enkä välttämättä pääse missään netissä käymään eli toivotan teille kaikille hyvää viikonloppua! :wave:
 
Ellu-80- Oikein mukavaa viikonloppua sinnekinpäin! :wave:

nibbler Se menee just sillai noittein oireitten kanssa! :LOL: Ihminen vaan on psykofyysinen olento ja paljon saa aikaan kuvittelemalla!! Olen sen myös todennut moneen otteeseen!
Toivottavasti meidän ei tarvi kauaa kuvitella!
 
Tervetuloa hempukka mukaan jännäilemään! :wave:

Minäki toivottelen jo kaikille mukavaa viikonloppua! Itse lähen nyt pyörähtään töissä, vaikka olo on ehkä vähä turhanki tukkonen, mut eiköhän se siitä. Sitten on tavoitteena kellistää se ukko kulta kunhan se kotio eksyypi. :LOL: Hassua vaan ku ei mulla nyt ole kuitenkaa ollu mitään nippailuja tai muuta tuntemuksia vaikka se klöntti eilen tuliki. No kostee olotila edelleen, nii on se pupuiluki sitte mukavampaa. :LOL: Mut palaillaanpa asiaan sitte ens viikolla! :wave:
 
Heissan!
Huomasin tuossa, että viikon päästä perjantaina on juhlat jonne olen menossa ja taidan testailla ennen sitä jos ei ala mitään tapahtumaan. Testaamiseni osuus siis viikolle 36. Hurjan nopeasti mennyt aika. Ajattelin, että olisin odottanut rauhassa sinne viikolle 37 asti, mutta taidan testata silloin uudlleen :D
 

tän mukaan ovis ois nyt mut on kyl kuivaa ku saharassa ja ei mitään merkkejä joten ovis oli ja meni kyl sit viime viikonloppuna :D :D ja kiertokin siis varmaan lyhyempi.... kuhan ei ens viikolla se täti löydä kylään......
tänään tein jo ovistestin näin huvikseen mut ei mitään haamun haamun ees tullu :LOL: tästä se lähtee näiden testien kans pelleily :kieh:
 
Tervetuloa jännäilemään Hempukka87! =)

Millukka Sullahan alkaa ollakin kohta jännät päivät käsillä... Aiotko testata jo ensi viikolla? Mulla ei onneksi ole vielä testejä kotona, muuten alkaisin varmaan kanssa testailemaan jonakin heikkona hetkenä :LOL:

Hyvää viikonloppua kaikille!

).( Kävin kanssa aamulla lukemassa tuota plussanneiden ketjua, vaikka ei varmaan olis pitänyt :LOL: Kyllähän siltä listalta on helppo tunnistaa omia tuntemuksiaan, jos vaan haluaa ;) Eilen illalla nukahdin sohvalle ja heräsin ihmeellisiin alavatsan ja vivusten viiltäviin kipuihin ja samalla olin huomaavina jotain kihelmöintiä rinnoissa. Taisivat tosin olla vaan mielikuvitukseni tuotetta, koska tänään vatsalla ja/tai rinnoissa ei ole tuntunut yhtään mitään, jopa se menkkamainen juilintakin on jäänyt pois. Jotenkin on sellainen olo, että tässä kierrossa ei tärppää :/ mutta täytyy toivoa parasta. Viime yönä näin ihanan unen, jossa mulla oli pieni poikavauva :heart: vaikka yleensä en koskaan uniani muistakaan. Voi kun se olisikin totta!
 
tänään tuli ovistestit ja raskaustestit postissa :kieh: :kieh: :kieh: joo,kylhän mä varmaan jo tuhlaan ensi viikolla raskaustestejä ja ovistestejä varmaan jo aikaisemmin :kieh: :LOL: niinku yhden jo oon tehny mut laihoin tuloksin :snotty: testifriikki,testifriikki :LOL:
 

Yhteistyössä