Ellu-80- Voi ei! :hug: Toivottavasti miehelläsi on vain hetkellinen epävarmuus menossa ja mieli muuttuu vielä. Jaksamisia!
Heh, toi kuullostaa ihan mun mieheltä =) . Hän kun on ihan vakuuttunut, että kyllä mä tulen hänen tavarallaan heti eka yrittämällä raskaaksi No, kiva kun mies on positiivisella mielellä, mulla on taas tänään semmoinen fiilis, että ei tästä mitään tule. Mun aamulämmöt oli vielä eilistä vähän korkeammalla, mutta samalla kuvioihin on ilmestynyt kurkkukipu, nuha ja päänsärky, joten ilmeisesti lämmön nousu kertoikin vaan lähestyvästä flunssasta Toivottavasti flunssaa potiessa ei jaksa koko ajan kytätä (kuviteltuja) oireitaan, niin aika vois kulua vähän nopeammin...Alkuperäinen kirjoittaja Hemppu81:Vaan tuumasipa hän taas eilen, että "pitäsköhän ihan tahallaan tähätä kesäloma-ajalle" , hänestä kun se on vaan sisään ja ulos ja vauva tilauksessa.. Ei usko, vaikka yritän sanoa, että siinä voi kestää kuukausiaki.
Voi vitsi, kuulostaapa lupaavalta!!! Tuskin sä nyt kuitenkaan kuvittelet oireita, lämpöjäkin on vähän hankala kuvitella koholle Oon ihan varma, että saat plussan!!!!Alkuperäinen kirjoittaja peipi80:Omaa napaa: menkkajomotusta, valkkaria :x ja lämmöt koholla Jotenki nyt on vaan semmoinen tunne, että tärppi olisi käynyt :x Vaikka eihän sitä tiedä jos vaikka kuvittelen oireet |O Olo kuitenkin hyvällä tavalla rauhallisen luottavainen nyt. Ja näin oli 2 muussakin raskauden alkuvaiheessa :heart: toivottavasti nyt en sitten putoa korkealta
Kuullostaa oikealta, paitsi että olen ymmärtänyt, että lämmöt nousee, kun ovis on ohi, joillakin heti ja toisilla parin päivän viiveellä... mutta olen tosiaan noviisi näissä raskautumisjutuissa, joten voin olla väärässäkin. Joillakin myös lämmöt putoaa oviksen aikaan ja nousevat sitten entistä korkeammalle ovulaation päätyttyä. Itselläni en kyllä minkäänlaista pudotusta huomannut, mutta toisaalta olenkin nyt aika varma, että lämmöt johtuvat tulollaan olevasta flunssasta, eivätkä siis välttämättä tarkoita yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja LillaGubben:Noista lämmöistä mun pitikin kysyä, että menikö se nyt niin, että oviksen aikoihin lämmöt nousee ja ne pysyy koholla kunnes vähän ennen menkkojen alkua taas laskevat ja jos taas on raskautunut niin lämmöt pysyy koholla. Vai muistanko mä ny ihan päin honkia?