Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

**** 2.10.2008****


pisita.............kp 29/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 27/30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 28/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 26/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 24/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 23/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 25/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 24/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 28/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 22/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 24/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 23/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 23/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 31/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
Minni-07........kp 31/28..........................
Zande...............kp 41/36.....................esikoinen toiveissa
johanna83........kp 27/32-30.......yk.6............esikoinen toiveissa
raparperitaivas...kp 22/25.......yk.2(tjot)....toinen toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84
cassy
kukkaiskeiju
HaLPe
Veena
Noppis
Kuumeilija
äiti 07
Hempukka87

**HAAMUILIJAT:**

iitu-...............kp 30/28-31.........yk.1............esikoinen toiveissa








PLUSSANNEET:




TESTAUSPÄIVÄT:


TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:peipi80
SU 5.10:Maisa75
MA 6.10:Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:Pouta-pilvi, pisita
LA 11.10:
SU 12.10:



 
Ei mitään uutta täällä :| Ei oireita, paitsi keltaista valkovuotoa tulee pyyhdittäessä :x Lämmöt on koholla, mutta ne voi vielä laskeakin hyvin nopeasti...joten siis odottelua vaan...

Ihmeen rauhallinen olo, normaalisti olisin tehnyt jo monenmonta testiä ;)
 
Mulla meni täysin testi-into ton veritestin takia :( vaikka liekkö ollu liian aikaista kun eivät kysyneet kierron pituutta eikä ovulaation ajankohtaa ollenkaan.kysyivät vaan viimeiset menkat. tosiaan toi veritesti tehtiin sit dpo 6 tai dpo7
 
kaz
Millukka se on kyllä aivan totta, että raskaushormonia alkaa erittyä vasta kun hedelmöitynyt munasolu alkaa kohdunseinämään kiinnittyneenä jakautua. Ja siihen voi mennä jopa 6 päivää. En usko että mikään veritesti voi näyttää noin aikaisin raskautta. En usko että sitä raskaushormonia olisi ehtinyt erittyä niin paljoa tai ei lainkaan, jotta se näkyisi missään testissä. dbdbdbdbd sinulle :D
 
harmistus sentään Hempukka, :hug:

(.)ärsyttää!!! menkkakipuja, kiree olo, ukkokin ärsyttää :kieh: haluu vaan olla yksin. Jotenkin tuntuu, että tän kierron jälkeen saa tikut sun muut mennä hemmettiin :/ (sorry, omanapa/epätoivo nostaa päätään )

iitulla sentään oli ilosia uutisia :flower: tsemppiä viivan vahvistumiseen!
 
:hug: hempukka ja äiti 07 Onnee uuteen kiertoon sitten!!

iitulla saattaa se eka kunnon plussa sitten napsahtaa :heart: Muista ilmotella!!

:wave: Millukka :flower:

ostin kuin ostinkin sitten tänään testin (dbest 10) kaappiin ootteleen....koitan pitkittää testaamista vaikka jotain oireenpoikasta vois olla ilmassa...mutta mutta kun ei niihin oikein uskalla luottaa... :| katotaan nyt ainakin sinne kp32 asti niin olis ees oletettu alkamispvä mennyt....
 
hempukka ja äiti 07 :hug:

iitu: kyllä se viiva sieltä vahvistuu :)

Itellä eilen menkkajomotusta ja olin jo ihna varma että just alkaa, mutta ei. Ja se jomotuskin meni sitten ohi. Nyt taas pientä jomotusta, joten saas nähdä kuinka tässä käy...

Käyn tänään hakeen testin ja jos tänään ei ala, testaan huomenna aamusta.

Millukka: mikä se sinun tilanne olikaan nyt?
 
****PERJANTAI 3.10.2008****


pisita.............kp 30/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 28/30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 29/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
josema..........kp 25/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 25/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 26/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 25/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 29/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 23/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 25/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 24/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 24/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 32/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
Minni-07........kp 32/28..........................
Zande...............kp 42/36.....................esikoinen toiveissa
johanna83........kp 28/32-30.......yk.6............esikoinen toiveissa
raparperitaivas...kp 23/25.......yk.2(tjot)....toinen toiveissa
valtsukka.........kp 37/32->.........................kuudes toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84
cassy
kukkaiskeiju
HaLPe
Veena
Noppis
Kuumeilija
äiti 07
Hempukka87

**HAAMUILIJAT:**

iitu-...............kp 31/28-31.........yk.1............esikoinen toiveissa








PLUSSANNEET:

peipi80




TESTAUSPÄIVÄT:


PE 3.10:
LA 4.10:
SU 5.10:Maisa75
MA 6.10:Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:Pouta-pilvi, pisita
LA 11.10:
SU 12.10:



 
emmää tiijä oikeen, en kyl usko sit kuiteskaan raskauteen ja olen pelini melkeimpä menettänyt kun se hcg veritesti oli la negaa.
tosin oli vasta dpo6 tai dpo7 joten oisko ollut kuitenkin liian aikaista. mulla tuli vasta tiistaina sellanen verinen klimppi yhden kerran kun kävin vessassa,meikähän oli heti ett kiinnittymis vuotoo :kieh: mut ei kai nyt kuitenkaan.....
tosin voishan se olla ihan kait mahdollista kun ovisplussa su aamuna ja pupuiltiin sillo päivällä niin jos se ovis on tapahtunut sit vasta esim. ma niin siel ne simpat oottaneet niin sit ois reilu viikko ollu niin toi kiinnitymisvuoto ois ollu... :LOL: :LOL: ja siinähän tapauksessa lauantainen nega on liian aikaisin testattu jos kiinnittyminenkin on tapahtunu vasta tällä viikolla....oisko järkee tässä mun sepustuksessa???
saikohan kukaan edes tolkkuu :LOL:

tosin eilen päivällä tein normivahvuisen testin joka puhdas nega :ashamed: :ashamed:

joo...saahan tässä spekuloida kun kuitenkin se on negaa,byäääh!!! ja kaikenlisäksi mulle sit määrättiin antibiootteja surutta kun testi oli mukamas negaa sillo,eli en tiijä mitä neki vaikuttais jos olisinkin yllättäen raskaana nyt!!! :eek:
 
joo eipä oo huikeet tunnelmat täälläkään... menin sitten sen perkuleen testin tekeen vaikka vielä eilen niin vannoin että en tee jne.... no negahan se oli...elikäs ei taida enää olla mahkui tähän kiertoon... eixe nyt ois jo ees haaleeta näyttäny kun on kerran herkkä testi?!?! ja oletetusta ov:sta on 12pvä..eli pitäs olla jo kiinnittynyt jne...vai voisko olla vielä niin vähän sitä hcg ettei näkys tossakaan testis?!?!? :'( :'(

kauheeta on kyllä näin valittaa kun toisilla menee vuosia enneko tärppää mutta kun ei vaan jaksa oottaa ja heti kun kestää niin alkaa miettiin että missä vika jne...mix mun tarttee olla näin malttamaton?!?! voi ku oisin ollu testaamatta kokonaan.... :headwall:
 
just piipahdin vilkasemassa sitä testii...kun edelleen tuolla wc hyllyllä seisoo ja ihan kuin siinä nyt näkys jotain?!?!?!? mutta siis testistä jo 2h kohta... :/ voi kökkö....tai sitten mulla piilareissa vikaa... ei kyl mikään kunnon viiva ees oo mutta jotain siinä T kohdassa näkyy..

muoks. tämmöstä ei mitään siis näkynyt kun tällä samalla testillä testasin viime kk ja oli nega..ei tullut minkäänmoista viivaa tai viivanpaikkaa vaikka kuinka käänsin ja valolla katoin jne... mutta nyt siis näkyy jotain... pakko laittaa ukko kattoon et näkeexe mitään.. ja uuden testin ostoon ma jos ei täti vkonlopun aikana tuu..
 
Heippa!
En ookaan kirjotellu pitkään aikaan. Mulla on menkat ihan sekaisin. Ihme välivuotoja. :x
Maha on ollu parina päivänä kipeä, et eiköhän se täti kurvaa taas tännekin muutaman päivän sisään. Siivousvimmaakin on ollu, joka on mulla takuuvarma merkki menkoista. :kieh: :whistle: Mulla muuten kp25 tänään, listassa on vissiin 24.
 
uusi esittäytyy.. vieläkö mahtuu mukaan..

Elikkäs oon 5 lapsen äiti ja vaikka varsinaista vauvan yritystä ei ole ollutkaan niin kai tänne kuulun ku taas näin loppukierrosta jännäilen jokos ois kuitenki meille uusi vauva tulossa. Ehkäisyä ei olla nuorimman lapsen syntymän jälkeen aloitettu ja uus vauva olisi tervetullut niinku kaikki edellisetki lapset.

Tilanne ois tämmönen.. Edellinen lapsikin on vielä pieni ja täysimetyksellä mutta kuukautisia tässä odottelen. Viime kierto oli 24pv ja nyt mennään jo 37 päivässä eikä menkkoja näy ei kuulu. Yleensä kierto on palautunut aika pian synnytyksen jälkeen ja heiluu jotain 32päivän kieppeillä.

Eilen jo testailin josko jotain testissä näkyis mutta negaa näytti. Sen sijaan nytteki kiertää mahassa koko ajan niinku menkat just alkas mutta ei näy ei kuulu. Tätä samaa ollu jo monta päivää. Vauva alkanu hylkiin rintaa jo pari viikkoa sitten, mutta sen on tehny toki aina aiemminki ennen menkkoja eli ei voi siitäkään oikein mitään päätellä.

Alkas nyt vaan ne menkat tai tulis plussa niin selviäis tämäki. Eniten ressaa ku saa koko ajan jännätä et miks tuo kierto ny nuin heittää.. Niin ja toisilta lapsilta oon plussatestin tehnyt joskus kp 32 kieppeillä paitsi yhdeltä vasta kp40. Jännittää :)
 

Yhteistyössä