Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

Testasin eilen negan, vaikka tiesinkin, ettei siinä vielä mitään näkyisi.. Toiveet kuitenkin säilytetään tädin tuloon saakka!! ;) Saas nyt nähä kuin käy, oireita ei oikeen ole suuntaan tai toiseen. Rintoja aristaa, ja väsyttää kovasti muttei ne mitään kai meinaa. Perjantaina tai lauantaina sitte uudelleen jos vielä tarvista.
 
Noppis siinähän on ihan selkeästi haamu! Toivottavasti vahvistuu selkeäksi plussaksi! :heart:

( . ) Mulla sellainen olo, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mitään fyysisiä tuntemuksia ei kuitenkaan ole ollut suuntaan taikka toiseen. Pitäiskö huomenna jo testata, jos ei tätsyä näy? Silloin olisi 14 päivää bongatusta oviksesta...
 
Noppis
Maisa75 Mutta kun en oikein pysty sanomaan, onko siinä yhtään väriä vai onko vain harmaa viiva. Eikä mulla oikein oo luottoa ko. testimerkkiin, joten en viitsi innostua vielä.

pisita Tää päivä on 12 dpo. Ton testin herkkyydestä ei oo mitään tietoa, mut oon kuullut et on muillakin näyttänyt tosi aikaisin (tai sitten siinä merkissä tulee jotain viivoja muuten vain välillä ).

Mulla ei kyl kans oo mitään raskausoireita, et otapa tästä selvää. :snotty:
 
Kyllä mie tuossa haalean viivan nään. Toivotaan, että vahvistuu :attn: :)

Tädin yllättämille :hug:

itellä ei kerrassaan mitään oireita ja olo levollinen, mutta odotukset ei ole korkealla omalta osalta. Katsotaan nyt...

Minulle voi testipäiväksi merkata la 4.10, jos täti ei sitä ennen tuu ;)


Plussatuulia :wave:
 
J84
Tulin tuolta kesämasuista kurkkimaan, josko saisimme uusia odottajia mukaan :heart:


Noppis Kyllä minunkin silmään toinen viiva loisti :p Mutta älä huoli, sillä minullakin plussa tuli vasta kp34/? ja olin siis rv4+3. Ja sen jälkeen kaikki testit ovat olleet toisiaan vahvempia. Onnea kovasti, että viiva tuosta vahvistuisi :hug:

Jellona84 5+2
 
peipi80 merkattu testipvä! Onnee matkaan :)

Noppis se varmaan on sen ihan perus 25 se herkkyys eli voi vielä tullakin vahvempi viiva parin pvän päästä :) itel ei kyl tosta merkist mitään kokemusta, apteekin omalla oon molemmat muksut plussannu samana ku pitäny tädin tulla..

:hug: negan saaneille..jospa se vielä plussa sieltä putkahtaa... kyllä nyt kohta jo tarttis sitä ekaa plussaa ruveta tuleen...ja pitkää listaa sen perään :D

on: eipä oo tuntemuksia suuntaan eikä toiseen..vähän voisin sanoo että "menkkamaista jomostusta" tuntuu mutta mitä lie sitten tarkottaa.. noin 3pvän päästä pitäs ov:n mukaan tädin tulla (mikäli sekin sitten oli silloin kun oletan) mutta koitan ootella sinne 10.pvä asti ennenko testaan, sillon kp37 niin luulis sitten jotain testiin ilmaantuvan...
 
Ymmärrän tunteesi Veena! Itse kävin lapsettomuuspoliilla kun vuosi tuli täyteen ja se ei kyllä tuntunu kivalta :| Kaksi vuotta meni, että saatiin tuo kullanmuru :heart: perheeseen! Ihan luomuna joten toivoa ehkä vielä olisi..

Noppis ei minunkaan silmäni valehtele. Viiva siinä oli :D

Kurja juttu Millukka, että näin kävi :hug: Mutta onneksi olet jo kotiin päässy!

Onpas täällä ollu ahkeria testailijoita =) Harmi vaan että negaa tulee. Se vaan on niin ihanaa testailla, kun edes saa hetken jännätä. Tiedän tunteen, kun noita on tullu muutama tehtyä yritysten aikana :LOL:

(.) ei mitään uutta. Mies yrittää nyt paikkailla menetettyjä hetkiä :saint: , mutta kyllähän sekin käy..

bdbd

Fi0na
 
****KESKIVIIKKO 1.10.2008****


pisita.............kp 28/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
Kuumeilija........kp 28/26-41(ka 28)........yk.8....Esikoinen toiveissa
äiti 07..............kp 30/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 26/30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 27/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 25/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 23/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 27/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 22/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 24/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 23/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 27/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 21/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 23/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 22/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 22/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 30/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
Noppis.........kp 29/30............................toinen toiveissa
Minni-07........kp 30/28..........................
Zande ...............kp 40/36.....................esikoinen toiveissa
iitu- ...............kp 28/28-31.........yk.1............esikoinen toiveissa
johanna83 ........kp 26/32-30.......yk.6............esikoinen toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84
cassy
kukkaiskeiju
HaLPe
Veena


PLUSSANNEET:


TESTAUSPÄIVÄT:

MA 29.9:
TI 30.9:
KE 1.10:Millukka
TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:
SU 5.10:Maisa75
MA 6.10:Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:Pouta-pilvi, pisita
LA 11.10:
SU 12.10:



 
Vieläkö pääsee mukaan? En kovin aktiivisesti ehdi palstailla mutta tässä nyt toista kiertoa on menty tjot-meiningillä ja sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa, toinen lapsukainen toiveissa. Eli nyt on siis...hmmm... kp 21/25. Mulla on tosi lyhyt kierto, 25 tai 26 päivää mutta säännöllinen. Tällä mennään ja varovaisesti toiveita herätellään :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Alkuperäinen kirjoittaja pisita:
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
).( Oranssia vuotoa. :headwall:


:eek: öö....voiks tommostakii tulla?!?!?!
Itselläni alkaa aina menkat niin. Eli ensin sitä verta tulee niin vähän, että valkovuoto värjäytyy vain oranssiksi (tai ruskeaksi).
ahaa...oukei =) mulla taas hieman ehkä vaaleanpunaista ja sitten kunnon vuoto alkaakin..
 
Noppis :hug:

Täällä ei mitään oireita, joten katsotaan nyt. Tosiaan huomenna pitäis alkaa....

Jihuu, tää on eka yrityskerta etten ole jo kp 22 lähtien testaillu :ashamed: :LOL: Eli nyt olen malttanu mieleni :LOL: Enkä testaile ennen kuin aikasintaan lauantaina, jos huomenna ei ala.
 
Noppis :hug:

Kuumeilija :hug: Haikaralle ehdottomasti navi kaulaan, kun alkaa olemaan turhan pitkä toimitusaika! Viitisitkö ohjelmoida siihen naviin myön mun osoitteen samalla niin alkaa löytämään perille :D

Ja jos oli muista tippuneita :hug:

Toivottavasti Miilukalla on jo parempi olo :)
 
:hug: Noppis ja Kuumeilija.. Onnea uuteen kiertoon!

peipi80 ite kans koitan juuri tuota liian aikaista testailua nyt vältää....tänään vois olla rv3+4 joten ei mitään ees vielä näkyiskään, luulisin ainakin :whistle:

:wave: tervetuloo mukaan raparperitaivas kyllä tänne uusia mahtuu mukaan
 
Pahoittelut kaikille tädin riivaamille.. :hug:

Tänä aamuna testasin, nyt on 30/29-31.. Sellanen todella hailakka viiva tai mahd. viivan paikka sieltä tuli, kun oikein tarkasti katsoi. Toisaalta tuntuu, että vain luulen nähneeni sen. ;) Testi oli herkkyyttä 10, kotitesti.fi:stä tilattu liuskatesti. Eilen tuntui alaselässä välillä lieviä menkkamaisia oireita, muttei ainakaan vielä täti ole saapunut paikalle. En nyt vielä mitään uskalla toivoa, täytynee testailla vaikka lauantaina uudestaan ja katsoa mihin suuntaan se nyt lähtee kääntymään. Aika kuluu vaan niin hitaasti! Toivottavasti saisin iloisia uutisia....

MUOKS. Niistä "oireista" piti laittaa, että mahassa on tuntunut epämääräisiä pieniä kipuiluja ajoittain, ja koko ajan palelee valtavasti. Myös väsymystä on ilmassa. Mutta nämähän eivät mitään meinaa, voivat enteillä alkavia kuukautisiakin.
 
****TORSTAI 2.10.2008****


pisita.............kp 29/28-38 (ka 33).........yk.3.....Kolmonen toiveissa
äiti 07..............kp 31/28-30................yk.3.........Kolmonen toiveissa
Millukka...........kp 27/30.........yk3 (km 5/08).....Viides toiveissa
Hemppu81......kp 28/23-32............yk2.................Toinen toiveissa
peipi80...........kp 26/26-29...........yk2...........Kolmonen toiveissa
josema..........kp 24/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
Hempukka87...kp 28/26-30....yk.syksystä 06...esikoinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 23/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
Käärme.........kp 25/25-28................yk.7.....kolmas toiveissa
yöperhonen- ....kp 24/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 28/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 22/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 24/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 23/27-31....yk.3............toinen toiveissa
toivova-84.....kp 23/25-29......yk.3...esikoinen toiveissa
Maisa75.......kp 31/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
Minni-07........kp 31/28..........................
Zande...............kp 41/36.....................esikoinen toiveissa
iitu-...............kp 30/28-31.........yk.1............esikoinen toiveissa
johanna83........kp 27/32-30.......yk.6............esikoinen toiveissa
raparperitaivas...kp 22/25.......yk.2(tjot)....toinen toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84
cassy
kukkaiskeiju
HaLPe
Veena
Noppis
Kuumeilija

**HAAMUILIJAT:**






PLUSSANNEET:




TESTAUSPÄIVÄT:


TO 2.10:
PE 3.10:
LA 4.10:peipi80
SU 5.10:Maisa75
MA 6.10:Hemppu81
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:toivova-84
PE 10.10:Pouta-pilvi, pisita
LA 11.10:
SU 12.10:



 
voi kun porukkaa on jo tippunut ja suuren suuret :hug: heille. tervetuloa vielä uudet mukaan myöskin :wave:
onko kaikilla kp:t oikein? jos huomaatte virheitä niin ilmotelkaa niin korjaillaan :D vähä on menny päivissä jo itekki sekaisin kun oli noita välipäiviä että en ollut mukana :D
hienoa pisita ja kiitos ja kumarrus että oot pitäny pinoa pystyssä ja ajan tasalla täällä :flower:
 

Yhteistyössä