Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

Onnea peipi80 ja iitu-lle plussan vahvistumista! :heart:

Aika jännää Hempukka87! Pitäisikö sun vielä testata jollain toisella testillä?

:hug: uuteen kiertoon tippuneille, paremmalla onnella ensi kierrossa!

( . ) Menkkoja ei ole näkynyt, mutta niitä odottelen. Mies oli sitä mieltä, etten ole raskaana ja samaan tulokseen olen itsekkin taipumassa. Mietin, että pitäisikö testaamista lykätä ensi viikkoon. Jos samat kiertopäivät tulee kun edellisessä kierrossa, niin menkat alkaisivat vasta tiistaina. No, katsotaan. Tänään kuitenkin jo 16 dpo, joten luulisi huomenna ClearBluen näyttävän raskauden. Mahassa kyllä juimii menkkamaisesti eli voi olla, ettei testiä ei tarvitse tehdä... Jännittää! Niin kauan kun ei menkat ole alkaneet voi kuvitella olevansa raskaana :LOL:
 
kävinpä sitten kurkkimassa onko tullut lisää plussia.... toivottavasti niitä tulee, onhan tossa pinossa vielä monta jännäilijää... :D

tuolla jo vko44 pinossa rustailen uutta puhtia uuteen kiertoon, vaikka kyllä masentaa kovasti taas tää koko homma...oon tässä mietiskelly että oisko voinu olla aikainen keskenmeno, kun tulee tosi runsaana menkat ja paljon enemmän ja isompia klönttejä :x seassa kun normaalisti...onko jollain kokemusta tästä?!? kun kerta se testi jotain näytti mitä ei koskaan aikasemmin oo tullu, vaan aina selkee nega tai plussa... :(

:hug: raparperitaivas ja millukka :hug: sekä kaikille muillekin neganneille ja tädin yllättämille :hug: :hug: plussatuulia vaan sitten uuteen kiertoon ja tsemppiiiiiiiiiiiiiii
 
****SUNNUNTAI 5.10.2008****


josema..........kp 27/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 27/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
yöperhonen- ....kp 27/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 31/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 25/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 27/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 26/27-31....yk.3............toinen toiveissa
Maisa75.......kp 34/28-37............yk.4.......toinen toiveissa
Minni-07........kp 34/28..........................
Zande...............kp 44/36.....................esikoinen toiveissa
johanna83........kp 30/30-32.......yk.6............esikoinen toiveissa
valtsukka.........kp 39/32->.........................kuudes toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84
cassy
kukkaiskeiju
HaLPe
Veena
Noppis
Kuumeilija
äiti 07
Hempukka87
Hemppu81
pisita
raparperitaivas
Millukka
toivova-84
Käärme

**HAAMUILIJAT:**

iitu-...............kp 33/28-31.........yk.1............esikoinen toiveissa








PLUSSANNEET:

peipi80




TESTAUSPÄIVÄT:


MA 6.10:Maisa75
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:
PE 10.10:Pouta-pilvi
LA 11.10:
SU 12.10:



 
mullakin on millukka samanlaiset ajatukset. enää ei edes toiveet nouse vaik oon ihan loppukierrossa :/ olen kans tikkujen kanssa tunnistanut oviksen ja hyödyntänyt sen, mutta enää en jaksa. antaa olla tikut ja muut! rahaa vaan menee ja pettymys on sitäkin suurempi.
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Hempukka87:
joo, nyt alko itelläkin menkat oikeen kunnolla. nyt päätin etten oikeesti enää testaa ennen ku kp:t yli 30 koska tuntuu nuita viivanpaikkahaamuja tulevan...
Mulla ihan sama juttu. Antaa olla kaikki perskuleen testit, ihan sama mitä niihin tulee kun raskaaksi en tule kuitenkaan! Testin teen seuraavaksi sit jos menkat joskus jää kokonaan tulematta.

 
no voi höh :headwall: millukka :hug:
mites me tytöt saataisiin ajatukset pois tästä? jotenkin luulen että jos vois vaan unohtaa niin se plussakin tulisi? en mäkään osta/tee yhtään testiä ennen kun vatsa kasvaa :)
muoks: ja toki vielä :hug: hempukalle ja kaikille muille sitä tarvitseville!
 
:hug: Tippuneille !

Noista ovulaatiotesteistä olen ollut jo kauan sitä mieltä, että ne ei toimi. Siis sillai, että niiden avulla tulis raskaaksi :/ ?!
Mulla ne ei ainakaa oo toiminu vaikka teen ohjeiden mukaan. Tyttöä aloin odottamaan heti, kun lopetin niiden käytön ;) Tai oikeastaan luulin jo oviksen menneen ajat sitten..
Viime kierrossakin tikutin ja siinä vaiheessa kun viivat tuli oli ovis kait jo menny laskujeni mukaan..

Sitä vaan on itse niin "epätoivoinen", että yrittää kaikki keinot jotta raskautuisi :LOL: Vaikka se ei aina todellakaan ole vitsin arvoista.

Onnea uuden kierron aloitteleville ja tarrasukkia raskautuneille :) Itse täällä vielä odottelen tulevaa mahdollista tätiä?!

Fi0na kp 27/31-32
 
Tänään olin ihan varma, että täti tulee, kun uinnin aikana/jälkeen tuntui mahassa nipistelevän. Selän puolella ei kylläkään tuntunut mitään. Mutta eipä sitä vieläkään näy. Mikähän tässä ny maksaa.. Kp33/29-31. Noh, minä yritän EDELLEEN malttaa odotella rauhassa (!) ja testailla vaikka tiistaina jos on tarvista. Huoh.
 
:hug: ..kaikille tippuneille..kurjaa!! Millukka, Noppis..itse olen viime kierron jälkeen jo heittänyt toivoni, enkä ole täs kuus kauheesti jaksanu innostua enkä ole tällä palstallakaan paljon kurvaillut. Ei oo huvittanu testailla ovista eikä mitään muutakaan..ke:na se täti kuiteskin taas tulee. Jotain positiivista..saatiin pe:na pieni ja pörröinen kissuvauva, liittäisin teille kuvan jos osaisin.
 

Yhteistyössä