Viikoilla 40 ja 41 PLUSSATAAN!!!!!!!

Milukka en testannut tänään. Mulla on koko ajan ollut sellainen tunne, että menkat alkaa ihan just! Olen ravannut vessassa ja nukkunut toppaukset pöksyissä. Huomenaamulla ajattelin testata ellei sitä ennen menkat ala tai mene pupu pöksyyn.

On muten ollut tähän mennessä tosi vähän haamuja ja plussia tässä pinossa vaikka niin paljon porukkaa! Seuraavassa pinossa sitten tulee viivoja tikkuun kaikille :LOL:
 
****MAANANTAI 6.10.2008****


josema..........kp 28/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 28/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
yöperhonen- ....kp 28/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 32/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 26/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 28/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 27/27-31....yk.3............toinen toiveissa
Minni-07........kp 35/28..........................
Zande...............kp 45/36.....................esikoinen toiveissa
valtsukka.........kp 40/32->.........................kuudes toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84
cassy
kukkaiskeiju
HaLPe
Veena
Noppis
Kuumeilija
äiti 07
Hempukka87
Hemppu81
pisita
raparperitaivas
Millukka
toivova-84
Käärme

**HAAMUILIJAT:**

iitu-...............kp 34/28-31.........yk.1............esikoinen toiveissa
johanna83........kp 31/30-32.......yk.6............esikoinen toiveissa








PLUSSANNEET:

peipi80
Maisa75




TESTAUSPÄIVÄT:


MA 6.10:Maisa75
TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:
PE 10.10:Pouta-pilvi
LA 11.10:
SU 12.10:



 
Totta on, että vähän on plussia napsahdellut. Jospa tästä vielä noustais, jännäilijöitä riittää viellä!

Kävin ostamassa huomisaamuksi dBest erittäin herkän testin. Jos siinä nyt ei mitään näy niin sitte täytyy uskoa, että kierto on vain sekaisin. Ärsyttää tämmönen! :headwall:
 
huii, mie oon saanu h-a-a-m-u-n....! tein just kotitestin erittäin herkällä liuskalla, kyllä siin on väriä mut tosiaan ihan hailakka. aattelin tos pöntöl et tähänkö on menty, että saan ajatuksen voimalla itteni näkee tikussa jotain :LOL:
menkat voi alkaa ihan minä hetkenä hyvänsä, mutta eikö tuo kuitenkin tarkoita edes jonkunlaisen hedelmöittymisen mahdollisuutta? ( tässä vaiheessa pelkästään siitä tiedosta oisin hyvillä mielin )

anteeksi aamuinen omanapaisuus, mutta olen niin kovin toivonut edes sitä viivanpaikkaa :D

Ihanaa Maisa! tuhannesti onnea!!!! :heart: :heart: :heart:
 
:heart: :heart: :heart: Onnittelut Maisa75 voiko parempaa viikonalkua ollakkaan
Siis aivan mahtavaa!!

Johanna83 varovaisesti onnittelen vaikka kyllähän tuo "haamu" jo jotain merkkaa ;)
Sitä vaan on tietysti niiden kanssa hieman hämillään, mutta eikös sulla menkatkin vasta ois pitäny alkaa? Joten sitä hormonia saattaa olla vielä niin vähän. Muutaman päivän päästä saattaa olla jo hurjasti noussu.

Ihanaa lukea näistä uutisista :D jotenkin se vaan saa hyvän mielen.

Oma napa taitaa enteillä menkkoja, kun vatsaa on juilinu siihen malliin :/

Fi0na
 
Onnea suunnattomasti plussanneille!! Alkoihan sitä tapahtua tässäkin pinossa. ;)

Mie testasin tänään, viivanpaikka siinä näkyy hyvin haaleasti, ei muuta. Ei ainakaan minun silmään mitään punaista. Mutta. Menkkojakaan ei kuulu....
 
Onnittelut täältäki kaikille haamuilijoille ja plussanneille!! Hauska kuulla ettei ainakaan kaikki meistä lähe uuteen kiertoon.. =)

Fi0na, täälläki sama menkkamöyrästys ollu mahassa jo toista viikkoa mutta ei ainakaan vielä ole menkat saapuneet. Jatketaan siis odottelua..
 
Onnea Maisa75! :flower: =)

Mulla ei oo vielä menkat alkaneet, mut eiköhän ne tuu tässä parin päivän sisään. Loppuviikosta testaan, jos ei oo sitä ennen alkaneet. Mieli tekis jo nyt marssia apteekkiin, mut täytyy malttaa mielensä vielä pari päivää ainakin. Turhaan vaan rahaa menis, ku kumminkin sen testin jälkeen alkais menkat. :whistle:
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! :heart:

Minä olin mm. Millukan kanssa viikon 37 pinossa jännäilemässä, mutta nyt viimeisen kuukauden palstatauolla (mukamas, olen teidän juttuja käynyt kuitenkin suht säännöllisesti lueskelemassa ;) ) Minulla kun ei tässä kuussa pitänyt olla mitään mahdollisuuksia raskautua, kun mies on ollut lähes koko kuukauden työreissussa. Tänään piti kuitenkin mennä rokotukseen, jota laitettaessa ei tietty saa olla raskaana, joten tein varmuuden vuoksi testin, vaikka viime päivät on tuntunutkin, että menkat alkaa just. Niin siinä vaan kävi, että mammaksin herkkään testiin ilmestyi huomattavasti testiviivaa vaaleampi, mutta tosi selkeä vaaleanpunainen viiva :heart: Nyt on vasta kp 27/29, joten testailen uudestaan apteekin testillä muutaman päivän päästä. Uskomatonta, ilmeisesti olen ovuloinut aiempaa aikaisemmin, muuten en käsitä, miten tämä on mahdollista,. Tai sitten miehellä on jotain supersimppoja, jotka säilyy hengissä viikon :LOL:

Tehkäähän paljon lisää plussia leidit ja sorry kun tunkeilin teidän pinoon. Oli vaan pakko hehkuttaa jossakin, kun en saa mieheenkään yhteyttä ennen iltaa. Voi että mä olen onnellinen :heart: :heart: :heart: ja toisaalta pelkään hirveesti, että menkat kuitenkin tulee...
 
kaz
Onnea plussanneille ja haamuilijoille. :flower: Alkaahan nuo hyvät uutiset tässäkin pinossa kertyä, kun alkupino on ollut yhtä masennusta. :hug: *ojentaa suklaata* kaikille seuraavaan kiertoon lähteneille :|
 
noh, katsellaan nyt iha rauhassa FiOna, kiitos kuitenkin kaikille. kyllä mullakin mahassa välil nipistää ja omien laskujen mukaan huomenna pitäis oikeesti tädin tulla.

onhan tää jännittävää, et miten käy, mut jos huonosti niin ainakin saa lisäpontta yritykseen :whistle:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Vielä ei ihan tajuakaan, että meille tulee kesällä toinen lapsi, mutta eiköhän se ala konkretusoitumaan mikäli tulee samanlainen pahoinvointi kuin ensimmäisen kanssa oli...

Tsempit kaikille vielä pinossa roikkuville ja toivottavasti tulee vielä monta plussaa! :flower:

Johannalle myös vahvistusta viivaan! :heart:
 
****TIISTAI 7.10.2008****


josema..........kp 29/29-35.........yk.6...............toinen toiveissa
MetsäMörrinVaimo...kp 29/28-30.......yk.3.........viides toiveissa
yöperhonen- ....kp 29/29.......Yk.8......Esikoinen toiveissa
Leinikki..........kp 33/31-34........yk.2............toinen toiveissa
kaz..............kp 27/26-27.......yk.3...........Esikoinen toiveissa
FiOna............kp 29/31-33.......yk.?..........Toinen toiveissa
Pouta-pilvi......kp 28/27-31....yk.3............toinen toiveissa
Minni-07........kp 36/28..........................
Zande...............kp 46/36.....................esikoinen toiveissa
valtsukka.........kp 41/32->.........................kuudes toiveissa


UUTEEN KIERTOON LÄHTEVÄT:
miiuska84
cassy
kukkaiskeiju
HaLPe
Veena
Noppis
Kuumeilija
äiti 07
Hempukka87
Hemppu81
pisita
raparperitaivas
Millukka
toivova-84
Käärme

**HAAMUILIJAT:**

iitu-...............kp 35/28-31.........yk.1............esikoinen toiveissa
johanna83........kp 32/30-32.......yk.6............esikoinen toiveissa








PLUSSANNEET:

peipi80
Maisa75




TESTAUSPÄIVÄT:


TI 7.10:
KE 8.10:
TO 9.10:
PE 10.10:Pouta-pilvi
LA 11.10:
SU 12.10:



 
Onnittelut plussanneille!!!!

Mietin tässä että kehtaiskohan sitä testata aikasemmin ku perjantaina ku on vähän noita oireitakin ilmassa.. Rinnat arat ja vähän etoo. Mulla ei oo koskaan rinnat kipeet ennen tätiä.
Koskas te muut jotka vielä ootte paikalla niin testaatte???
 
^ No mie ainaki aattelin nyt ootella varmaan loppuviikkoon ennen ku alan testailemaan. Jos siis on enää sitte tarvista. Nyt alkaa tuntumaan niin menkkamaisia kipuja alaselässä ja vatsassa. En kuitenkaan luovuta ennen kuin se täti kaahaa konkreettisesti paikalle..!
 
Suuret onnittelut plussanneille ja haamuilijoille :flower: aina yhtä ihania uutisia!

tännekin nyt kiukuttelen, kun ei se täti vieläkään ole kunnolla paikalle saapunut, mutta tuhrua kyllä tullut jo monena päivänä. yleensä vaan yks päivä ennen menkkoja. ärsyttää kun alkais sitten kunnolla, niin loppuisivatkin joskus. muuten menee "menkkoihin" 2 viikkoa :headwall: mutta eiköhän ne nyt ala kun pääsin tänne asti kiukuttelemaan =)
 
hei, on kyllä ollu sellasta vatsa/selkä särkyä jotta menkat sieltä varmaan tulee kohta!

Tänään sovin yhden tutun kanssa baariin menosta pe. Ihanaa päästä ulos kunnolla 2 vuoteen!! Mutta aikataulullisesti huonoon ajankohtaan :/ Meinaan pe voi olla menkkojen alkamispäivä tai sitten ei?! Joten olisko varmuuden vuoksi parempi testailla ettei käy vahinkoa? Eihän se testaaminen :kieh: minua haittaa, mutta ois kauheeta jos olis raskaana ja kännäilis!
Muuten olis voinu mennä joku toinen päivä, mutta just nyt olis yksi bändi soittamassa..
Kertokaa ajatuksianne jos jaksatte :eek:

Fi0na
 

Yhteistyössä