Paljon onnea kaikille plussanneille! :heart:
Minä olin mm. Millukan kanssa viikon 37 pinossa jännäilemässä, mutta nyt viimeisen kuukauden palstatauolla (mukamas, olen teidän juttuja käynyt kuitenkin suht säännöllisesti lueskelemassa
) Minulla kun ei tässä kuussa pitänyt olla mitään mahdollisuuksia raskautua, kun mies on ollut lähes koko kuukauden työreissussa. Tänään piti kuitenkin mennä rokotukseen, jota laitettaessa ei tietty saa olla raskaana, joten tein varmuuden vuoksi testin, vaikka viime päivät on tuntunutkin, että menkat alkaa just. Niin siinä vaan kävi, että mammaksin herkkään testiin ilmestyi huomattavasti testiviivaa vaaleampi, mutta tosi selkeä vaaleanpunainen viiva :heart: Nyt on vasta kp 27/29, joten testailen uudestaan apteekin testillä muutaman päivän päästä. Uskomatonta, ilmeisesti olen ovuloinut aiempaa aikaisemmin, muuten en käsitä, miten tämä on mahdollista,. Tai sitten miehellä on jotain supersimppoja, jotka säilyy hengissä viikon
Tehkäähän paljon lisää plussia leidit ja sorry kun tunkeilin teidän pinoon. Oli vaan pakko hehkuttaa jossakin, kun en saa mieheenkään yhteyttä ennen iltaa. Voi että mä olen onnellinen :heart: :heart: :heart: ja toisaalta pelkään hirveesti, että menkat kuitenkin tulee...