Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Hyvää joulua kaikille!

Pitäs vielä varmaan tehdä se varmistus testi tässä joku päivä...
Mut kun lähin apteekki on 10km päässä, joka ois auki...Et silleen...
Ilmottelen sitte kun se varmistuu.
Mut voin mie olla siell Plussa osiossa kuitenkin...
 
Vieläkö pääsee mukaan...? Jouluaatto tosin mennyt, mutta testausvalmiudessa olen ollut koko ajan, ja lukenut jännityksellä teidän muiden tarinoita. Onnittelut plussanneille! :flower:
Kp tänään 27/28-30, joten ei sinänsä kiirettä testata vielä, mutta tässä kierrossa tunnistin mielestäni oviksen tavallista aikaisemmin, ja siitä viikkoa myöhemmin nippailut. Jännittää! Tavallaan haluaa elääkin tässä ihanan toiveikkaassa jännityksessä, eikä palata negan myötä kylmään todellisuuteen.
Oireita ollut vaikka mitä, kuvittelua varmaan... Ja vaikea tulkitakaan esim. rintaoireita kun vasta lopetin kokonaan esikoisen imetyksen (poika nyt 9 kk vanha), enkä tiedä johtuuko mahdollinen kipu rinnoissa maidonerityksen rippeistä, raskaudesta vai onko aivan tavallista oviksen jälkeistä kipua. Viime mainittua ei olekaan pojan syntymän jälkeen ollut, vaikka kuukautiset olleet mukana pelissä jo pitkään. Rinnoissa näkyy myös jonkin verran suonia. Voikohan ne olla peruja edellisestä raskaudesta ja imetyksestä? En ole niihin nyt imetysaikana älynnyt kiinnittää huomiota, ehkä ovat olleet siinä koko ajan.
Mahassakin on ollut tuntemuksia oletetusta oviksesta asti, ja vatsa muutenkin sekaisin. Tätiköhän siellä on ilmoitellut tulostaan...? Pissatus lisääntynyt. Hyvä ettei ole tarvinnut kesken kaupoissa käynnin rynnätä vessaan. Tulee elävästi esikoisen odotusaika mieleen. Yölläkin pitää vessassa käydä. Ja vessassakäynnin tai pojan syötön jälkeen en sitten osaakaan nukkua, vaikka päivisin väsyttää. Palelua. Päänsärkyä. Etovaa oloa. Hmmh, mitäs muuta, mielikuvitusta...?
Nyt vaan odottelen tätiä, tai testaan...
Lokoisaa joulupäivää kaikille!
 
[/url]

JOULUPÄIVÄ, TORSTAI 25.12.




oleandra...........kp 27/28-30...........................toinen haaveissa
Nooraneeamaria..kp 28/28-29........
Drakonia............kp 29/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 30/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
Kendra...............kp 31/28................yk ?............
Kassu................kp 33/32................yk 3......... viides haaveissa
Carmen..............kp 34/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 38/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 40-41/29-30....yk..............
krokohopss........KP 33/?................yk 1..........esikoinen haaveissa





HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:
Hemuli1981 :heart:
esmeralda- :heart:
Iloinen :heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
Valtsukka
Maikkis123
Aavalan tyttö
FantasticFour
paapelo
gutupallo
äiti 07
 
Morjesta OLEANDRAtervetuloa mukaan, vitsi mulla on ihan samoja fiiliksiä B) Olen tässä miettinyt et kuvittelenko noita oireita, vai en kuvotusta on ihan oikeasti mutta voinee johtua monesta muustakin syystä, rinnatkin on ihan oikeasti tosi kipeet, mutta voi johtua TÄDIN vierailun läheisyydestäkin. Että en tiedä, on kyllä ihan sellanen olo et täti on jo ovella, lämmöt tosin ei oo vielä laskenu.Voi olla että testaan huomenna aamulla kuitenkin. MUTTA onko se vieläki liika aikasta?!Maha ja alaselkä on kyllä kans kipuillu sillai menkkamaisesti jo siis pari viikkoa, kuten ed viestissä mainitsin.
 
Tervetuloa oleandra! :flower: Vielähän tässä on joulua jäljellä, joten kyllä mukaan ehtii! ;) Onko teillä nyt siis yk 1 menossa?

nooraneeamaria, hyvä kuulla, että muutkin ovat hätäisiä uutisen kertomisen kanssa! =) Yhdelle kaverille haluaisin vielä sanoa, mutta sitten voisin pitää vaikka tiedotuspimentoa... Ehkä! :LOL: Mulla oli alavatsakipuilua aika pitkään ennen plussaamista, mutta nyt se on selvästi laantunut. Eikä enää ole sellaista niin kovaa paineen tuntuakaan. Ihan hyvältä tuntuu siis nyt alavatsa! Välillä vain nippaisee muistutukseksi. Rinnat tuli kipeiksi ehkä vasta viikko sitten. Viime yö menikin niiden osalta paremmin ja pystyin jopa nukkumaan! :hug:

Kiitos kaikille plussavahvisteluista! Usko on heikko, niin kaikki tulee tarpeeseen! :LOL:

Tein tänä aamuna uudestaan samanlaisen Kotitesti.fin testin. Tuli vahvempi viiva! Nyt olis siis kp 31/27.



Tässä vertailun vuoksi eilinen kp 30/27 testi, tosin testi on nyt eri suunnassa kuin tämänpäiväinen!



Tummat viivat on molemmissa kontrolliviivat.
 
Kiitos, Iloinen, että pääsin niin nopeasti "virallisesti" mukaan! :D
Ei meillä vielä ole varsinaista yrityskiertoa, ei tosin oikeaa ehkäisyäkään... Tähän asti on vain vältelty pupuilua oviksen aikaan, mutta nyt tosiaan ovis yllätti etuajassa. Ja huomaankin olevani tosi innoissani! :LOL: Olisihan se kiva jos pojalla olisi pikkusisarus.

nooraneeamaria, meillä sitten samat fiilikset. Mulla vähän epäselvä tuo lämpötilanne, tuntuvat sahaavan ylösalas, toisaalta en oo muistanut mittailla niitä aina aamulla samaan aikaan, vaan vähän silloin tällöin. Kuinkahan paljon ennen menkkoja ne yleensä laskee...?

Kiva kun on tällainen paikka missä jakaa kokemuksia muiden jännäilijöiden kanssa. :)
 
Oleandra Juu en mäkään mitään kellon tarkkuudella ole mittaillut, ihan piruuttani vaan :LOL:
iloinen Ihanan VAHVA viiva jo, upeeta, Mä olen tosi happy sun puolesta!! :flower: :flower:

Kamppailen tässä itseni kanssa,että haenko clearbluen duunista päästyäni vai en..Toisaalta ottaa sitten päähän se turha rahanmenokin jos ja kun tulee negatiivinen tulos, mutta ei tää miettiminenkään kivaa ole..johan tätä nyt on pähkäilty. Mä joudun juoksemaan vessassa kanssa, sitäkin pohdein että jos mulla onkin pissatulehdus, se selittäisi ton pahoinvoinnin ja lämmönkin (37.0)samoin alaselkäkipuilun. Joskus aikasemminkin se on aihettanu mulla kuvotusta, mutta ei kai sentään rintojen aristusta???
Maltanko odottaa aamuun vai pitäiskö ostaa kahen pakkaus :LOL: Että se siitä mun päättäväisyydestä :LOL: Koskas Oleandra ajatteli testata?
 
nooraneeamaria voi kun tietäiskin koska testaan. Kahden testin pakkaus on tuossa odottamassa. Aika aikaistahan vielä on, viimeks testasin (plussan siis esikoisesta) vasta sitten kun oli menkat kunnolla myöhässä. Toisaalta jos testais nyt, niin nega ei vielä kaatais maailmaa, vaan vois toiveilla edelleen :LOL: Viikonlopuksi on tulossa vieraita, joten silloin en ainakaan testaa.

Mittasin muuten tuossa reilu tunti sitten lämmön, 37,10 nousi vauhdilla, ois varmaan noussut enemmänkin. Ehkei täti siis ole vielä lähellä. Toivotaan ettei joulukiireiltään ehdi tulla ollenkaan. :LOL:
 
Plussille ihan hurjasti onnea, niille varmistuksillekkin :D :heart:

Hoohm...voisi se täti nyt sitten tulla jos on tullakseen...normaalisti on AINA paukannut kylään puolelta päivin ja nyt ei edes tunnu niitä mitättömiäkään juilimisia :headwall: Yksi mahdollisuushan on tietty että ovis olisi ollut paripäivää myöhemminkin tms. mutta jos niin on käynyt niin silloin ei pupuilut kyllä ole osuneet kohilleen ollenkaan...limat kyllä oli ihan oikeaan aikaan joten kahtellaan...ehkäpä se täti tulee sitten sopivasti iltaa vasten ettei unta saa :kieh:
 
Onnea maya mehiläinen!!! :flower: :heart:
Ja iloiselle onnea viivan vahvistumisesta!! :heart: Tsemppiä muille vielä jännääville!! :D

Miut voi laittaa uuteen vuoteen jatkaviin,tänään kurvas täti yllättäen kylään kun oltiin keskellä korpea miehen vanhempia jollain mökillä moikkaamassa,ei siteitä eikä mitää lähimaillakaan... :headwall: :LOL: Niin miun tuuria...Talouspaperia stringeihin |O No jos ens kuussa sais plussan synttärilahjaks :kieh: Menkat pitäs 30pv kierrol alkaa sillon. :D

 
Iloisia uutisia! Tein sitten sen varmistus testin vielä tänään. Jotta saa mielen rauhan
jouluksi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3268661.jpg

Ja totta se on! Voi että olo on niin iloinen.Saimme mieheni kanssa sitten sen parhaan joululahjan!

Onnea ILOISELLE ja MAYS MEHILÄISELLE!

Tervetuloa Oleandra :flower:
 
Ihana uutinen, esmeralda-! Onnittelut! :flower: :flower: :flower:

gutupallolle pahoittelut. :hug: Ihmetyttääkö sinua ettei lämmöt laskeneet kuukautisten alettua? Jospa kyseessä valemenkat... Itselläni oli tuhruvuotoa menkkojen aikaan viime raskaudessa.

Itse tässä sinnittelen vielä testaamatta. Katsotaan kuinka kauan hillitsen itseni...
 
onnea plussanneille oikeeein paljon :heart: :flower: :heart:
ja halit toki teille joille täti kurvas vauhilla jälleen..
täällä tänään apteekkiin joten huomenna sitten testaus, jos maltan..
miten muuten teiän joulut meni???
 
oleandra ihmetyttäähän tuo hieman mut ei nää vale menkat oo,tosi runsaatki. :heart: Eikä tää nyt nii kovin harmita ku olin kuvitellu,tietysti eihän tää ollu periaattes ku vast yk1 ky yritys alotettiin kp24 vast edellises kierros ;)
 
[/url]

TOINEN JOULUPÄIVÄ, PERJANTAI 26.12.




oleandra...........kp 27/28-30...........................toinen haaveissa
Nooraneeamaria..kp 29/28-29........
Drakonia............kp 30/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Kendra...............kp 32/28................yk ?............
Kassu................kp 34/32................yk 3......... viides haaveissa
Carmen..............kp 35/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 39/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 41-42/29-30....yk..............
krokohopss........KP 34/?................yk 1..........esikoinen haaveissa





HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:
Hemuli1981 :heart:
esmeralda- :heart:
Iloinen :heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen
Valtsukka
Maikkis123
Aavalan tyttö
FantasticFour
paapelo
gutupallo
äiti 07
 
Testasin sitten negaa aamulla :(, kp tosin vasta 28/28-30.
Eikä siinä vielä kaikki, yhdellä vessakerralla nyt päivällä jäi paperiin aavistus rusahtavaa tuhrua, aivan aavistuksen pieni aavistus. Normaalisti tuskin olisin sitä edes huomannut, mutta tässä tilanteessa sitä on tietysti aistit tarkempana. Yleensä menkat kyllä alkaa joko vaaleanpunaisella tuhrulla tai aika reippaastikin.
Mitähän tästä nyt ajattelisi? Tuleeko täti ja peli on menetetty, vai vieläkö on toivoa. Ensi viikolla aikaisintaan testaan, ellei sitten täti tule jo ennen.
 
oleandra, äläs vielä heitä kirvestä kaivoon, vaan pidä se tiukasti kainalossa! ;) Sulla on tosi aikaista vielä, jos menkat aikaisimmillaankin alkaisi vasta huomenna. Olen niin amatööri kuin voi olla, mutta mullakin viiva oli vielä hailakka, vaikka menkat oli jo 2 päivää myöhässä. Toivotaan sulle nyt kuitenkin parasta lopputulosta!

Ja ymmärrän hyvin tuon aistit tarkkoina vessareissuilla -fiiliksen. Ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, hädintuskin uskalsin käydä vessassa, kun niin jännitti, mitä siihen paperiin tarttuu... No, nyt ehkä uskallan käydä, mutta joka kerran kylmää vilkaista siihen paperiin! :eek:

Tsemppiä!! =)
 
Iloinen, kiitos tsemppauksesta1 :)

Mullahan tosiaan on vasta 28 huomenna. Jotenkin mielsin asian niin, että se on jo tänään, mutta näinhän asia meneekin. Siis jos menkat alkaa tänään, niin onkin kp 1 ja kierron pituudeksi jäisikin 27.

Odotellaan ja katsellaan.
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville!

Oih ja voih...ei tätiä, tämä on kyllä outoa...nytkin mittasin huvikseni iltalämpöni ja se oli 37.1, normisti ennen tätiä laskee myös nuo ilta lämmöt kaksipäivää ennen suunilleen 36.7 ja normi lämpöhän siis on 36.5, ja sitten ne menkat alkaa hulahtamalla :ashamed: ÄÄH...pitikö tän kropan rupee just nyt temppuilemaan, toivotonta. Jos ei ole vielä maanantaina alkaneet painelen hakemaan uusia testejä...tuleekin kovin kallis kierto tästä, jospa pistäisin miehen maksamaan oikein tosi kalliin testin :LOL:
 
paapelo, mikä kp sulla on menossa?

Mulla kp 28/28-30 ja olen aika samoissa tunnelmissa. Odottelen, tai siis pelkään, menkkojen alkavan koska tahansa. Aamulla testasin negan ja vähän myöhemmin sain aavistuksen ruskehtavaa paperiin, mutta se ehtyi saman tien. Lämpöäkin edelleen 37,39. Mulla ei tosin oo tarkkaa seurantaa aiemmista lämmöistä, mutta luulisi etteivät menkat tällä lämmöllä ala. Nyt sinnittelen kuitenkin testaamatta, ainakin jonkin aikaa...
 
mulla on nyt kp32/30...en ole minäkään mitään kirjaa noista lämmöistä pahemmin pitänyt, enkä joka aamu ole lämpöjä mitannut, kun on tuo poika ja nousen kuin vieteri automaattisesti refleksistä ylös kun aloittaa elämöitsemisen aamuisin, joten eivät edes olisi muutenkaan kovin tarkkoja ja välttämättä totuuden mukaisia :D
Mäkin olen joka vessareissulla pyyhkimässä ja kyttäämässä, että joko, ja sitten vain saa huomata, ettei vieläkään.

Mulla on kerran aikasemmin ollut 34 päivän kierto ja se johtui muutto stressistä, mutta nyt en ole edes joutunut stressaamaan joulusta tai muustakaan, joten siksi kovasti kummastuttaa tämä viipyminen, kun ei testitkään mitään näyttäneet :kieh:
 
Mulla myöskään ei onnistu aamumittaukset pojan takia, kun hyppään kans vauhdilla ylös. :D Joskus päivällä sitten mittailen, kun ehdin ja muistan. Mut lämmöt tosiaan on nyt vielä korkeemmalla kuin heti oviksen jälkeen, enkä tietääkseni ole kipeäkään.

Mullakin on ollut joskus pidempiä ja lyhempiäkin kiertoja, mutta ovat kyllä harvinaisia. Nyt odottelin itse asiassa lyhyttä kiertoa kun olin tuntevinani oviksen tavallista aiemmin. Tais olla pelkkää harhaa, kun siinä tapauksessa pitäis olla plussa jo liuskassa tai menkat alkaneet.
 

Yhteistyössä