---------Plussat viikolle 48+49 ---------

Heipsan!
Kylläpäs olette olleet ahkeria kirjoittajia eilen ja aamusta =) Eilen illalla piti tulla vielä koneelle mutta kun nukahdin jo ennen 9 illalla kun nukutin pikkuneitiä eli en tiedä kumpi meistä nukahti ennemmin :ashamed:
Uusille tervetuloa omasta puolestani :wave:

Ovisaika lähenee uhkaavasti mut jotenkin tosi latteet fiilikset :eek: En ymmärrä mistä johtuu kun viimekierros tuntu et olin kuin kuuma kissa maaliskuussa ja päiväkin ilman seksiä oli kamalaa ja nyt tuntuu et ihan sama et onko vai ei..... mut jospa se vielä tästä alkaisi kiinnostamaan enemmän kun päästään vielä lähemmäks ovispäivää, toivotaan ainakin ;) Nyt ainakin yöimetys on lopetettu et enää tissitellään päivisin jospa se sit antais vähän paremmin mahkuja raskaantua edellyttäen tietty sitä ;)

Mutta nyt mentävä siivoamaan ja jospa saisi tämän pikkuneidin päikkäreille niin saisi ainakin tovin siivota kunnolla.
Mukavaa päivää kaikille
 
Noppis kiitoksia :flower: toivotaan et tää olis meille molemmille tärppikierto :heart:
E-V-A keväällä käytiin ja sanottiin et pitäis laihduttaa (ylipainoa oli 30kg), nyt oon laihduttanut 20kg ja tän kuun loppupuolella on sit aika vähän tarkempiin tutkimuksiin. Mut tottakai toivon et luomusti onnistuttais, kun kuitenkin kierto säännöllinen ja ovis tulee normisti.

Nyt aattelin tän kierron taas tikuttaa, toivottavasti apua, kun musta tuntuu et ovis melko myöhään ja ollaan vissiin oltu aina liian aikaisin liikkeellä.

kellopeliappelsiini pinoilitkos sä täällä alkuvuodesta? kun mulla sellanen muistikuva et oltais samoissa pinoissa oltu?

Kaikille tsemppiä tähän kiertoon ja antakaa simpoille kyytiä :D
 
Tervetuloa uusille :wave: Mukavaa kun ketjussa on ahkeria kirjoittajia!

Täällä odotellaan tädin poistumista.. joko tänään tai viimeistään huomenna, toivon mukaan. Lämpöjä olen mittaillut ja saa nähdä saanko oviksen bongattua tässä kierrossa (viimeksi kun ei onnistunut).. ovistikutkin ovat nyt tulossa ;) Aamulämpöjä seurailen. Saako muuten mistään muualta sellaista lämpömittaria, mitta Mammaksi-sivusto myy? Juuri kun lueskelin, ettei muka tavallinen kuumemittari olisikaan niin tarkka?? Millä te muut mittailette? Sen tietty näkee sitten itse kun on koko kierron seurannut.
 
L3nen: Mä mittaan ihan normi digimittarilla, näyttää kyllä 0,1 tarkkuudella, joten eiköhän tuo oo ihan tarpeeksi tarkka..

Tosin tänä aamuna (kp1) lämpö oli vain 35,4 ja mun noissa kaavakkeissa ei niin alhaista lukemaa saa merkittyäkään :headwall: Ehkäpä teen ihan oman taulukon paperille tai jotain jos noin alhaiset lukemat jatkuu..

Mulla oli tätä edeltävässä kierrossa ovistikkuja (kotitesti.fi), mut en saanu kyl ovista bongattua.. :/ joten ajattelin kyl et niitä en enää osta, mut saa nähä tuunko toisiin aatoksiin.. :LOL:

Hempukka87: Enpä ole täällä pinoillut.. Samalla nimimerkillä kylläkin sillon tuulimunan aikaan ellit rypäleraskaus-ketjussa, tuota mun tuulimunaa siis epäiltiin silloin molaksi..

Karmivat alamahakivut.. örk.. :x Buranaa kehiin..
 
Kiva, kun on aktiivinen ketju! Toivon todella, että nämä on nyt viimeiset kuukautiset aikoihin, ihan kauheat ovat olleet synnytyksen jälkeen. |O Mites nyt jos yrittäisi maksimoida tärpin heti näin alusta alkaen, mitä kannattaa kokeilla? Ilmeisesti tuota greippimehua ainakin. Ja kuinkas usein tuossa ovisviikolla pitäisi sitten pupuilla? Mietin jo noita ovistestejäkin, jos ne näyttää vain oviksen, niin eikö pitäisi pupuilla jo sitä ennen? Ei tietysti pitäisi nyt liikaa, miettiä, mutta vauvakuume on aika korkealla...
 
Munkin tekisi mieli ottaa kaikki keinot käyttöön nyt ja heti ja maksimoida onnistumismahdollisuudet, mutta yritän hillitä itseäni vielä. Kuume vaan on niin kova! Ei jaksaisi millään odottaa, että pääsisi testausvaiheeseen. :p Oletan, että vielä on useampi pettymys tulossa ennen maaliin pääsyä, mutta eihän sitä koskaan tiedä ja aina pitää uskoa positiiviseen testiin. :)

Olen hieman noviisi, mutta mihin se greippimehu auttaa? Mä en tykkää siitä yhtään, mutta olen valmis juomaan sitä litroittain, jos se vaan auttaa päämäärän saavuttamisessa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja paimentyttö:
Mietin jo noita ovistestejäkin, jos ne näyttää vain oviksen, niin eikö pitäisi pupuilla jo sitä ennen? Ei tietysti pitäisi nyt liikaa, miettiä, mutta vauvakuume on aika korkealla...
Ovistestit näyttävät LH:n nousun (luteinisoiva hormoni siis) ja se siis nousee juuri ennen ovulaatiota. Siksi noista testeistä voi olla apua kun voi bongata sen hedelmällisimmän aikansa. Sitten kun aamulämpö nousee, niin ovis on jo takanapäin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Filuuri:
Olen hieman noviisi, mutta mihin se greippimehu auttaa? Mä en tykkää siitä yhtään, mutta olen valmis juomaan sitä litroittain, jos se vaan auttaa päämäärän saavuttamisessa. :)
Greippimehu auttaa joillakin lisäämään ovislimoja - mutta ilmeisesti joillekin sillä ei ole mitään vaikutusta. Ovislima taas itsessään auttaa hedelmöittymisessä.
 
:heart: LAUANTAI 8.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp8/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp8/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp6/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp10/28..................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp13/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp5/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp12/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp8/29-31.............yk2...........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp9/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp11/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp5/28.................yk10........ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp4/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp4/26-30...........yk25..........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp3/25-29............yk4..................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini..kp2/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp4/28-30.............yk1..............toinen toiveissa


TESTIPÄIVÄT:


HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]

 
Onpas tänne juttua tullut, kiva että aktiivinen pino =) Onkos näin että nyt tehdään kaikkemme että se plussa siihen tikkuun pärähtää :D Kukin omalla tavallaan ja varmaan kaikkein tehokkain tapa on viihtyä siel vällyjen välissä siippansa kanssa :saint: Mukavasti meitä tässä jo onkin ja kuinka ihanaa se oliskaan jos jokainen sais sen toivotun joululahjan :heart:

).( Harjotukset alotettu ja ovista odotellessa.


:wave: mukavaa viikonloppua kaikille
 
Ihanaa, huomenna saan miehen kotiin reissusta ja päästään aloittamaan harjoitukset :p Nyt vaan pitää odotella ovista.
Lähipiiristä kuuluu koko ajan raskautumisuutisia. Vauvakuume näyttää leviävän tehokkaasti kaveripiirissä :) Oispa ihana odottaa yhtä aikaa ystävien kanssa =)
 
Flora-79, mulla kans ystävä- ja tuttavapiirissä koko ajan kuuluu raskautumis uutisia.. onhan se ihanaa heidän puolesta :) mutta sitten siellä on sellaisia, joille raskaus onkin aivan vahinko, eikä ollenkaan toivottu.! sellainen ottaa päähän, kun itse on niin kauan koittanut samaan tilaan pyrkiä, ja sitten toisille se käykin noin helposti.... välillä on niin maahan poljettu olo.! silti olen toki kaikkien heidän puolesta vilpittömästi iloinen, pohjimmiltani :)
 
Heippa tytöt! Mahtuuko joukkoon vielä? Ikää on 29, esikoinen haaveissa. Yrityskerta on kolmas.
Testauspäivät olisivat vko:lla 48 ma.24.11 tai ti25.11. Eli täällä nyt kp 18/ 30-34. Ovis pitäis tapahtua tänään ja tuntemukset ovat sen kaltaiset tänä aamuna. Meillä mies ollut reissussa koko viikonlopun ja tänä iltana tulee kotiin. Toivotaan, että tuntemukset osoittautuu oikeaksi, eikä ovista ole vielä tapahtunut. :)

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille! :flower:
 
:heart: SUNNUNTAI 9.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp9/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp9/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp7/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp11/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp14/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp6/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp13/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp9/29-31.............yk2...........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp10/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp12/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp6/28.................yk10........ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp5/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp5/26-30...........yk25..........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp4/25-29............yk4..................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini..kp3/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp5/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp18/30-34...........yk3...........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp9/28..................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp12/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
VKO 49:

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote]
 
Heippa kaikille :) Kierto on tänään kp9/28 ja yk2. Toiveissa on kolmas lapsi kummallekkin, mutta ensimmäinen yhteinen. Mulla on ennestään 2 tyttöä 98 ja 00 eli iltatähteä kovasti täällä toivotaan =)

Suuria ja mahtavia plussa puhureita kaikille :whistle: :whistle: :D
 
Heipsan!
Nopeesti tulin vilkasee kuulumiset kun ehdinkin jo torkahtaa itsekkin rankan työpäivän jälkeen kun pikkuneitiämme nukutin iltasadun merkeissä ;)
Eilisen töissä mulla nippaili, oikeastaan koski tuonne oikeelle puolelle koko päivän ja illan, oisko ollut munikseen, en tiedä ja vessassa käydessä oli hieman punertavaa limaa, oiskoohan ollut jo ovis No, nyt sit jännäillään et tuleeko täti tämän kuun lopulla vaiko ei ja kun tuo yöimetyskin on nyt ns. historiaa. Neiti on nukkunut jo kolme yötä putkeen ettei ole tarvinnut edes tassutella tai muuta ja muutenkin tuosta tulee tänään 2vkoa täyteen kun aloitin tuon yöimetyslakon.

Huomenna onkin jälleen kiireinen päivä. lupasin et haen aamulla jo klo 7 työkaverin punttisalille ja uimaan ja sit pitää viedä pikkuneiti sen jälkeen työkaverille muutamaks tunniks hoitoon kun poikkeusaamuvuoro pätkä kun illalla vanhempainilta koulussa
;) Yritän sit illalla päästä lukemaan kuulumisenne ja nyt menne katsomaan josko mies jaksais vielä pupuilla näin isänpäivän kunjaks, mut jotenkin epäilen kun kattoo näin myöhään viel telkkaa ja aamullla töihin menos :ashamed:
Kuullaan :wave:
 
:heart: MAANANTAI 10.11.2008 :heart:



E-V-A..............kp10/29-32.............yk2...............kolmas toiveissa
Noppis............kp10/30..................yk5...............toinen toiveissa
pisita..............kp8/29-31.............yk5...............kolmas toiveissa
Hensku00.......kp12/28................yk4...........ensimmäinen toiveissa
äiti vm70.........kp15/28...................yk2...............neljäs toiveissa
L3nen.............kp7/24-26.............yk6...............kolmas toiveissa
lenan..............kp14/26-28.............yk2...............toinen toiveissa
Flora-79..........kp10/29-31.............yk2.........ensimmäinen toiveissa
Hemppu81......kp11/28..................yk4...............toinen toiveissa
Emmama.........kp13/27-33............yk5.................kolmas toiveissa
yöperhonen-....kp7/28.................yk10........ensimmäinen toiveissa
paimentyttö.....kp6/28.................yk1...............toinen toiveissa
hempukka87....kp6/26-30...........yk25..........ensimmäinen toiveissa
Irmeli09...........kp5/25-29............yk4..................kolmas toiveissa
kellopeliappelsiini..kp4/29............yk7..............toinen toiveissa
Filuuri..............kp6/28-30.............yk1..............toinen toiveissa
delfis...............kp19/30-34...........yk3...........ensimmäinen toiveissa
Hudjuke..........kp10/28..................yk2..............3. (1.yht.) toiveissa
äiti 07.............kp13/28-30...........yk?.................kolmas toiveissa



TESTIPÄIVÄT:

VKO 48:
VKO 49:

HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET:
[/quote][/quote]
 
Viikon alkuja vaan kaikille!! :wave:

Hitaasti taas aika tuntuu menevän, mutta menkööt :LOL: eipä sille kait mittään mahda..heh

Onko muilla ollut heti menkkojen loputtua jonkinlaisia "kipuja" jommalla kummalla puolella alavatsaa?! Kun nyt itellä ollut, mutta en kyllä yhtään muista oisko niitä ollu ennen.. :ashamed: mammalla vaan muisti huononee kun lähestytään 30v:tä.. :whistle: aattelin vaan että voisko jo nyt olla ov tuloillaan????? :eek: limoja ei kyllä näy, mutta kertooko nekään sitten aina kuitenkaan oikein..myös rinnoissa vihloo tai jotain sinnepäin.. Onkos jotain maksimi päivää jolloin menkat sit viim.pitäs ov:n jälkeen alkaa?? Kun mulla nyt ollu dpo11-14 viime aikoina..että voiko se olla jotain 20:kin??
 

Yhteistyössä