Hakutulokset

  1. as if

    Täiden ehkäisyshampoot ja-suihkeet, kokemuksia?

    En tiedä miksi mä nyt tänä vuonna panikoin noista täistä ihan mahdottomasti, näin viime yönä painajaistakin. Ajattelin tänään käydä hakemassa noita ehkäiseviä tuotteita apteekista, ja ehkä sitä tea tree oiliakin. Ihan kunnon täishampoolla pesu ei kai ole suositeltavaa ellei ole varmuutta...
  2. as if

    Antakaa palstatohtorit mulle diagnoosi

    Ja joo lääkäriin olen menossa mutta aikaan on vielä 3 viikkoa. -Useampana iltana viikossa pientä lämpöä/kuumetta, päivät ok mutta iltapäivästä alkaa paleltaa ja illalla ihan kuollut olo -Nivelkipuja sormissa, nilkoissa ja jalkapohjat tosi kipeät, toisina päivinä enemmän, toisina ei melkein...
  3. as if

    Päivä Pietarissa-risteilyt, kokemuksia?

    Saa kertoa ihan kaikkia kokemuksia. Sen tiedän että päivässä ei paljoa ehdi näkemään mutta pidempään ei tällä haavaa ole mahdollista olla. Mitä kautta olette matkan varanneet ja mihin hintaan? Millaiset hytit laivoissa ja mikä tuo shuffle-bussihomma on? Saattaisin olla kiinnostunut myös...
  4. as if

    Epäolennaisia ärsyttäviä asioita

    Mua jotenkin ärsyttää katsoa kun toi Johanna Koivu joraa samalla tavalla kaikk kappaleet Sing Alongissa... Mitä yhtä tähdellisiä ärsytyksenaiheita teillä on? :D
  5. as if

    Voiko täitä tai saivareita olla huomaamatta?

    Myönnän olevani hieman ylihysteerinen näitten tällaisten ällötysten kanssa. Pari vko sitten koulusta tuli wilma-viesti että joillain oppilailla luokassa on ollut täitä, sen jälkeen olen tutkinut lapsen pään joka päivä. Miltä ne täit ja saivareet näyttää ja onko ne hiuksissa vai päänahassa...
  6. as if

    Mitä ihmettä? Perintöasioista tietävät hohoi!

    Mulle tuli tänään tiedoksianto/kutsu poikani isän äidin äidin velipuolen perunkirjoitukseen. Koskaan ei olla kyseistä ihmistä tavattu ja liitteenä on testamenttinsa (pankin käsityksen mukaan yksiselitteinen ja muodollisesti pätevä) jossa vainaja testamenttaa kaiken omaisuutensa veljensä...
  7. as if

    Opettaja ei jaksanut mennä avaamaan lapselle luokan ovea... Onko tää nyt ihan normaalia?

    4-luokkalainen huomasi eilen koulun jälkeen että yksi läksykirja oli unohtunut pulpettiin, käskin mennä katsomaan onko koululla vielä joku paikalla että pääsisi hakemaan kirjansa. Opettajainhuoneessa oli ollut yksi ope joka oli sanonut ettei jaksa tulla avaamaan luokan ovea (tytön luokka eri...
  8. as if

    8-luokkalaisen kotiintuloaika viikonloppuna?

    Mikä olis mielestäsi sopiva?
  9. as if

    Hei korvaako lapsen sairaskuluvakuutus fysioterapiaa?

    Ja tiedän että vakuutusehdoista löytyis varmaan vastaus mutta tähän nyt jaksa alkaa niitä kaivamaan... Kyseessä siis Tapiolan Startti-vakuutus ja koululääkärin lähetteellä menossa fysioterapiaan. Onko kokemuksia? =)
  10. as if

    Sapettaa pojan puolesta ihan jumalattomasti.

    ---
  11. as if

    Sisustusapuja!

    Rakennan 12-vuotiaalle kuljetuslavoista sängyn ja tv-tason (sellaisen kulmavirityksen), millainen työpöytä sopis samaan huoneeseen?
  12. as if

    Voi nyt taas vittu, paljonko eskarista voi pitää omia vapaapäiviä?

    Mua niin kyrpii joka arkiaamu repiä 2kk ja 3v väkisin ylös kesken uniensa vaan siksi että pääsevät 5 minuutiksi istumaan autoon kun kiikutetaan eskarilainen esikouluun. Sit noi molemmat (varsinkin 3v) huutaa ja kiukuttelee väsyneenä kaikki aamut. Mennöö hermot.
  13. as if

    Munsta tehtiin varmaan tänään lastensuojeluilmoitus tms...

    Aamulla oli vähän hektistä ja viime tingassa lähdettiin autolla viemään eskarilaista eskariin. Mukana siis myös vauva ja 3v. Oltiin jo vähän myöhässä enkä todellakaan jaksanut, ehtinyt ja viitsinyt alkaa noita pienempiä irrottelemaan istuimistaan ja jätin siksi aikaa autoon että vein pojan...
  14. as if

    MLL:n lastenhoitajia käyttäneet hohoi...

    Paljonko aikaisemmin hoitaja ois hyvä tilata ja onko jotain ikärajaa kuinka pieniä vahtivat (2xn 1,5h hoitotarve)? Oon ollut melkein 15 vuotta äiti ennen kuin ekaa kertaa pitää tilata vieras lastenhoitaja :)
  15. as if

    Kehtaaks tähän aikaan sunnuntaina mennä rimputtamaan naapurien ovikelloa?

    Jos ne vaikka nukkuu viäl? Pitäis mennä kyseleen yhtä asiaa ja tarttisin tiedon tässä puolen tunnin sisään.
  16. as if

    Saaks Byggmaxista lainaks peräkärryä? Kuka tietäis?

    Ja onks noi niiden nettisivut oikeesti ihan puosta vai eikö ne vaan toimi iLuurilla?
  17. as if

    Aaaargh, nyt tahranpoistoihmiset apuja tänne!

    Jep, kuulakärkikynää sohvassa. Päällinen on 60c konepestävä, mutta millä mä saan ton kynän pois? Huoh. Sama taiteilijasankari katkasi tänään jo mun autosta antennin, mitäköhän seuraavaksi? :laugh:
  18. as if

    Voiks näin tehdä vai oonko ihan natsi? Mitä itse tekisit?

    Kasiluokkalainen on alkanut kiroilemaan ihan järkyttävästi, joka toinen sana on vittusaatana kun pitää esittää kovaa jätkää... Voinko mä alkaa vähentää kuukausirahasta euron per kirosana? Jos sit oppis? Itseltäkin saattaa päästä joskus ja jouluna ruma sana enkä oo siitä ylpeä mutta...
  19. as if

    Millaisia tatuointeja teillä on lapsista?

    Nimet? Syntymäajat? Mitä ja missä? Yhdellä tutulla on tatuoituna lapsen jalanjäljet (ymmärtääkseni siitä synnärin kortin takaa otettu malli), on tosi hienot. Mä saattaisin haluta lasten syntymäpäivät viivakoodina alavatsalle oikealle puolelle mutta ennen tatuoinnin ottamista pitäis käydä...
  20. as if

    Mikä sinua ärsyttää blogeissa?

    Mua ottaa päähän ne "todista ettet ole robotti"-sanavahvistukset. Monesti jää kokonaan kommentoimatta kun en jaksa näpyttää niitä, ainakaan jos eka kerta menee väärin. Onko teillä sanavahvistuksia käyttävillä tullut ongelmaksi asti jotain spämmipostia sinne vai miksi ne on käytössä? En...

Yhteistyössä