Epäolennaisia ärsyttäviä asioita

Yks mikä ottaa päähän on kans se kun ostaa koko laatikon korviketta ja kassa ottaa yhden sieltä laatikosta pois piipatakseen viivakoodin ja laittaa sen purkin laatikkoon takas VÄÄRIN PÄIN, aargh.
 
"argh"
Ärsyttää kun mies ei ruuanlaiton jälkeen pyyhi keittiön tasoja. Epäolennaista tämä on siksi että mies kuitenkin laittaa ruokaa siinä missä minäkin. Tiedän monta miestä jotka ei laita.
 
"juu"
[QUOTE="vieras";27190346]Mua ärsyttää sellaset akat, jotka nauraa kovaäänistä kikattavaa tekonaurua koska luulevat, että se on miesten mielestä seksikästä.[/QUOTE]

Sellainen nainen on todennäköisesti miehenkin mielestä "epäolennainen, ärsyttävä asia" :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj ja as if
Oon aina inhonnut lentämistä ja kaikkea siihen liittyvää. En tiennyt kuitenkaan, että nykyään siellä käytävällä nyhjäävät ukot suoranaisesti tulee hinkkaamaan etumustaan olkapäähän tai työntämään ahteriaan siihen naaman eteen. Olin juuri kirjoittelemassa matkapäiväkirjaa. Meinasin tökätä kynällä yhtä kihnuttajaa pe*siiseen.
 
"vieras"
[QUOTE="juu";27190361]Sellainen nainen on todennäköisesti miehenkin mielestä "epäolennainen, ärsyttävä asia" :whistle:[/QUOTE]

On on, varsinkin jos se on tämän näköinen

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27190462:
Mieheltä poistettiin tiistaina paikallispuudutuksessa liuta tikkejä silmästä. Raavas mies oli oksentaa autoon kun ajoin sitä kotio, sen verran koville otti.
Mulla ei laitettu mitään puudutteita, särkylääkkeillä mentiin ja oli kyl elämäni eka pyörtyminen liki siinä helkatin pöydällä. Ajoin itse kyl sairaalalta pois, eka autossa iski tuskahiki ja pian alko palelemaan. Jokunen hetki sohvalla viltin alla helppas kyl kummasti.
 
"selma"
Mua ärsyttää ihan hulluna kun asiakkaat tulee mun selän taakse seisomaan kun teen papereita kuntoon. Enhän mä mitään salaista puuhaile mutta en vaan tykkää kun kurkitaan olan yli.
 
Mulla ei laitettu mitään puudutteita, särkylääkkeillä mentiin ja oli kyl elämäni eka pyörtyminen liki siinä helkatin pöydällä. Ajoin itse kyl sairaalalta pois, eka autossa iski tuskahiki ja pian alko palelemaan. Jokunen hetki sohvalla viltin alla helppas kyl kummasti.
On noi kyllä semmosia juttuja että... Olisin itse ollut ihan paniikissa jos olisin joutunut moiseen. :/ Pelkään vähän kaikkia toimenpiteitä.
 
"vieras"
Se ärsyttää, että yksi kynsi katkeaa. Just on saanut kynnet asialliseen kuntoon, niin eiköhän heti tökkää tai repäise yhden kynnen pilalle. Ja sen jälkeen niitä menee monta, ei vissiin välitä enää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27190602]Se ärsyttää, että yksi kynsi katkeaa. Just on saanut kynnet asialliseen kuntoon, niin eiköhän heti tökkää tai repäise yhden kynnen pilalle. Ja sen jälkeen niitä menee monta, ei vissiin välitä enää.[/QUOTE]

 

Yhteistyössä