Antakaa palstatohtorit mulle diagnoosi

Ja joo lääkäriin olen menossa mutta aikaan on vielä 3 viikkoa.

-Useampana iltana viikossa pientä lämpöä/kuumetta, päivät ok mutta iltapäivästä alkaa paleltaa ja illalla ihan kuollut olo
-Nivelkipuja sormissa, nilkoissa ja jalkapohjat tosi kipeät, toisina päivinä enemmän, toisina ei melkein yhtään. Pahin kipu on jalkapohjissa levon jälkeen, esim. yöllä kun nousee sängystä niin jalat sattuu ihan törkeästi.
-Kummallista ihottumaa, näyttää ihan hyttysen pistoilta tai sit vaan punaisia läikkiä ja kutisee tosi paljon (tekis mieli raapia iho irti), ei joka päivä tätäkään. Nytkin oli 2vko pois mutta tuli taas takasin.
-Hiukset lähtee tukoittain päästä (saattaa johtua siitäkin että mulla on pieni vauva? Aikaisemmin imetysaikana tukka tippunut mutta nyt en kyllä imetä)
-Uusin ja kivoin oire on se että mulla ei ole nälkä, en oo moneen päivään syönyt oikein mitään todellista. Ja siis yleensä mun vatsa on pohjaton eikä mun ruokahalu mene mistään. Olenpahan ainakin laihtunut 3kg viimeisen viikon aikana.

Ruokahalua ei ole ikävä mutta muut vaivat vituttaa ja tää jatkuva kuumeilu väsyttää aika lailla, öisin heräilen n. tunnin välein vauvan kanssa ja alkaa olla voimat aika loppu.
 
"pirkkoliimanaama"
En tiedä, mut ehkä tuut sitten kertomaan jos selviää.
Nimittäin mullakin oli tuollaista pari kertaa, tai siis jalkapohjiin sattui kuin olis veitsenterillä kävellyt, pikkuisen laantui iltaa kohden, mutta tosi vaikeaa oli silti päästä edes muutaman metrin matkoja.
Nivelten kohdilla oli isoja kyhmyjä, ja sorminiveletkin olivat muistaakseni selvästi punaiset.
Lääkäri veikkaili vain jotain lintukirppuja, kaipa ne sitten voivat sisälle tulla...
En ole ihan varma, oliko tuo jonkun kuumetaudin jälkeen, ja tosiaan toistui jonkun ajan päästä.
 
"vieras"
Ja joo lääkäriin olen menossa mutta aikaan on vielä 3 viikkoa.

-Useampana iltana viikossa pientä lämpöä/kuumetta, päivät ok mutta iltapäivästä alkaa paleltaa ja illalla ihan kuollut olo
-Nivelkipuja sormissa, nilkoissa ja jalkapohjat tosi kipeät, toisina päivinä enemmän, toisina ei melkein yhtään. Pahin kipu on jalkapohjissa levon jälkeen, esim. yöllä kun nousee sängystä niin jalat sattuu ihan törkeästi.
-Kummallista ihottumaa, näyttää ihan hyttysen pistoilta tai sit vaan punaisia läikkiä ja kutisee tosi paljon (tekis mieli raapia iho irti), ei joka päivä tätäkään. Nytkin oli 2vko pois mutta tuli taas takasin.
-Hiukset lähtee tukoittain päästä (saattaa johtua siitäkin että mulla on pieni vauva? Aikaisemmin imetysaikana tukka tippunut mutta nyt en kyllä imetä)
-Uusin ja kivoin oire on se että mulla ei ole nälkä, en oo moneen päivään syönyt oikein mitään todellista. Ja siis yleensä mun vatsa on pohjaton eikä mun ruokahalu mene mistään. Olenpahan ainakin laihtunut 3kg viimeisen viikon aikana.

Ruokahalua ei ole ikävä mutta muut vaivat vituttaa ja tää jatkuva kuumeilu väsyttää aika lailla, öisin heräilen n. tunnin välein vauvan kanssa ja alkaa olla voimat aika loppu.
sen ei pitäs olla siellä. Toivottavasti matoissa ja vaatteissa. Ne aina voi hävittää. Se vaan tarkottaa sitä että kaikki vaatteet ja matot pois.
 
"pirkko"
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27210285:
No hiustenlähtö johtuu raskaudesta, ei imetyksestä. Raskausaikana ei juurikaan hiukset irtoa, synnytyksen jälkeen alkaa sitten se ihana sulkasato.

Muuten Housea lainatakseni: lupus tai sarkoidoosi. Ei siis hajuakaan.
Niin, ehkä se on se sarkoidoosi, ja kyhmyruusu :O
 
"vieras"
[QUOTE="pirkko";27210306]Niin, ehkä se on se sarkoidoosi, ja kyhmyruusu :O[/QUOTE]

parempi että potkin itseäni....Hyyy mitä tuli ajatukses. Onks täällä ihan bultimiljodäärien lapsia jotka voi vaikutta iskää? NOOOOO!
 
"Pöllö"
Niin miten pieni vauva sulla on..? Hormonit ku tekee viel vaik mitä tepposiansa muutaman kuukauden synnytyksen jälkeenkin ja turvotus ei välttämättä pääty synnytykseen.. Kai juot riittävästi, eikä tosiaan tota hometta olis kämpässä..
 
"vieras"
[QUOTE="Pöllö";27210378]Niin miten pieni vauva sulla on..? Hormonit ku tekee viel vaik mitä tepposiansa muutaman kuukauden synnytyksen jälkeenkin ja turvotus ei välttämättä pääty synnytykseen.. Kai juot riittävästi, eikä tosiaan tota hometta olis kämpässä..[/QUOTE]

tekstiä. Saako sillä töitä mistä tiedät rollin. Voisin alottaa harjoitukella?.
 
"vieras"
[QUOTE="Pöllö";27210378]Niin miten pieni vauva sulla on..? Hormonit ku tekee viel vaik mitä tepposiansa muutaman kuukauden synnytyksen jälkeenkin ja turvotus ei välttämättä pääty synnytykseen.. Kai juot riittävästi, eikä tosiaan tota hometta olis kämpässä..[/QUOTE]

Sää et muuten osaa kirjottaa sua vaan vituttaa...En vittuile kun et sinäkään näköjään. Mitä se hyövyttää jos sinä auot päätäs? Suutun tai vähät välitän? Sanon vaan JEEEEP!
 
Jospa onkin useampi sairaus tms?

Mulle tuli niistä jalkapohjan kivuista nimenomaan levon jälkeen plantaarifaskiitti. Mulla oli moinen ja kaamein kipu oli juurikin aamulla, kun jalkoja ei oltu käytetty.

Muihin oireisiin en osaa sanoa juuta taikka jaata.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27210671]Mun mielestä nuo kaikki oireet olisi parannettavissa kahden viikon rentoutumislomalla auringossa.[/QUOTE]

mistä tiesit? ...sinä ...eh..ja...o....ratkase yhtälö.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27210671]Mun mielestä nuo kaikki oireet olisi parannettavissa kahden viikon rentoutumislomalla auringossa.[/QUOTE]

sillä et teen windomin! Miehille jotka luulee jotain!
 

Yhteistyössä