Hakutulokset

1. H

***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

Meemee olen myös pahoillani teidän koiran puolesta. Vaikealta kuulostaa tilanne, mutta jos sairaudetkin on poissuljettu on arvaamatonta koiraa hyvin vaikea lasten kanssa pitää. Kuulostaa kyllä, että koirakin kärsii tämänhetkisestä tilanteesta. Meilläkin on kaksi isoa koiraa, mutta onneksi...
  2. H

Heips pitkästä aikaa :wave: En ole jaksanut kirjoitella, kun on kotona ollut niin paljon tekemistä. Mieskin joutuu tekemään töissä pitkää päivää ja huushollin pyöritys sekä esikon ja koirien hoito on minun kontollani. Tosiaan kävin tänään np-ultrassa ja kaikki oli loistavasti. Kovin...
  3. H

Pikkukakkosta odottavat vol4

Onnittelut vauvautuneille :flower: Sannis: kyllä meillä annetaan joka neuvolakerralla pissanäyte, muista siis olla 4 tuntia pissaamatta ennen neuvolaa. En olekaan jaksanut pitkään aikaan kirjoitella, kun täällä kotona on ollut niin kauhea härdelli päällä. Mies tekee jatkuvasti pitkää...
  4. H

Pikkukakkosta odottavat vol4

Onnea plussasta Tigru :flower: Ja ihania masukuvia :heart: Tänään oli lääkärineuvola ja ultrattiin taas. Hyvin kasvaa natiainen ja sykkeet näkyi, LA tosin siirtynee myöhemmäs, mutta varmistetaan np:ssä. Sain iskällekin kuvan kotiin viemisiksi, hän kun ei töiden takia yleensä neuvolaan...
  5. H

Meillä myös 1.3v juo edelleen tuttipullosta, tarkoitus olis yrittää eroon kesällä viimeistään. Juo kylläkin vain ruoan päätteeksi eikä tuttia ole koskaan syönyt, joten en kariesta osaa pelätä. Poitsulla oli tänään neuvola ja mukavasti oli hänkin kasvanut 81cm ja 11kg ja rapiat päälle =)...
  6. H

Kellopeliappelsiini menin ihan sanattomaksi, kauheita uutisia :'( Jaksamista sinulle ja perheellesi :hug: Minuakin vähän harmittaa tuo lasten ultraan tuomiskielto, vaikka ymmärrettävä syy on. Harmi, vaan, ettei isä tätä tulevaa vauvaa sitten ultrasta tule näkemään, koska joutuu aina esikon...
  7. H

***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

Pikaista toipumista korvatulehduspotilaille! Meillä ei ole onneksi vielä kertaakaan ollut, esikkopoika nyt 1.3v. Ja onnea muillekin ultrakuulumisista :flower: Mä asun sen verran pikkupaikkakunnalla, niin täällä on mahdollisuus terkalla ultrailla usein pitkin raskautta. Se on kyllä tosi kiva...
  8. H

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Heips! Tulin kurkkaamaan tähän pinoon ja onpas plussia tipahdellut! Todella paljon onnea kaikille :flower: Ja tsemiä yrittäjille! Tämä oma huhtikuun alun plussa voi hyvin, tänään oli eka neuvola ja ultrassa näkyi pikkuinen papu, jonka sydän pompotti villisti. Laskettu aika on 6.12 eli...
  9. H

nina82 ja LilEdie olipa teillä surullisia uutisia. Syvä osanotto ja jaksamista! En olekaan tänne vähään aikaan kirjoitellut, lukemassa olen kyllä käynyt. Mukavaa, kun on näin aktiivinen ketju :D Tänään kävin ekassa neuvolassa ja samalla ultrattiin. Siellä se pikkuinen papu oli ja elossa...
  10. H

*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Uusi ilmoittautuu :wave: Mahtuuko mukaan? Tänään kävin ekassa neuvolassa ja ultralla terkka tsekkasi pavun. Siellähän se pikkuinen sintti masussa möllötti ja sydänkin sykki :heart: Ja tosiaan esikko meillä on syntynyt 02/2008 ja tämän tulokkaan laskettu aika olisi sitten 6.12, tosin se...
  11. H

Ensiksikin isot :hug: menetyksen kohdanneille. Kylläpä tässä ketjussa olikin monta surullista uutista :'( Soittelin sitten aikaa neuvolaan tänään ja 27.4 se sitten olis. Samalla myös ultrataan, jos jotain saatais jo näkyviin. Mä en oikein ole selvillä mun viikoista tai lasketusta ajasta...
  12. H

viides09 paljon jaksamista teille :hug: tulipa paha mieli kun luin, mitä teille on sattunut :'(
  13. H

kuumetta vielä tuli mieleen, että jos se vastaanotossa ei oikein ymmärtänyt alkionsiirtoasiaa tai ylipäätään sitä, että olet raskaana. No, huomenna selviää =) Täällä ei juuri mitään oireita pientä vatsakipua lukuunottamatta. Ei kuitenkaan onneksi yhtä kovia kuin tallaajan ja äippäliinin...
  14. H

kuumetta kylläpä kuulostaa hyvin omituiselta tilanteesi. Kyllä aika yleensä ensimmäisellä soittokerralla annetaan. Esikosta kävin itse ekan kerran neuvolassa jotain 8+3 viikoilla. Tästä kakkosesta en ole vielä neuvolaan soittanutkaan. Mutta pyydä vaan huomenna aika itselles, luulis että saat sen...
  15. H

Onpas tänne tullut tekstiä =) Oli hauska lukea, että olette monet tehneet varmistustestejä. Itsellänikin oli se monesti mielessä, mutta onneksi mies on saanut minut aina järkiinsä. Yhden testin tulokseen joutuu nyt sitten luottamaan... :D Ekaa odottaessani kyllä testasin useamman kerran...
  16. H

Heips, täällä myös uusi ilmoittautuu :wave: Toinen lapsi olisi nyt tulossa, laskettu aika on varmaan n 7-12.12. Ikää mulla on 30v. Neuvolaan pitäis varmaan kohta soitella, mutta taidan soittaa vasta pääsiäisen jälkeen. Jotenkin on vieläkin epätodellinen olo tämän raskauden kanssa, mutta...
  17. H

täällä ketjussahan tuntuu nyt tapahtuvan =) Ja tervetuloa uudet! Shendalle peukutukset, kerro sitten heti, kun uudelleen testaat! Tuota apteekin omaa myös itse suosittelen! Nyt kyllä testasin tämän plussan clearbluella ja hyvin pelitti tämänkin testi. Oikeesti, välillä tuntuu, että...
  18. H

Kiitos onnitteluista! Lumikuningatar kyllä sä varmasti vielä plussaat, joko avustuksella tai ilman, uskon näin! Yks tuttu kertoi, että ekan lapsen jälkeen yrittivät yli 5 vuotta seuraavaa ja sitten tärppäsi. Nyt ovat onnellisia! toivottavasti kenenkään ei kuitenkaan tarvi noin kauan odotella.
  19. H

Shenda mä pidän sulle peukkuja, tee muutaman päivän päästä uusi testi! Ja tervetuloa uusille! Nyt sitten omaa napaa... eli tein sitten r-testin aamulla ja plussaa näytti! :heart: On ihan uskomaton olo, voiko olla totta!
  20. H

Onnea tinjamin :flower: :heart: Ei oo täti ainakaan vielä tullut, nyt siis kp33. Mut en vielä testaa, yritän kestää sunnuntaille, ellei täti yllätä ennen.

Yhteistyössä