Hakutulokset

1. H

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Plääh, vielä pitäis sunnuntaille odotella testailua, jos täti ei ennätä tulla sitä ennen... Yritän asennoitua negatiiviseen, vaikka pieni toivonkipinä silti elääkin. Ja jos sua kellis kovasti huolettaa, niin käy ihmeessä yksityisellä ultrassa. Silloin kun mä esikosta kävin, niin kyllä se...
  2. H

Teillä monillahan on sitten esikot saatu alulle varsin nopsaan :D Siinä mielessä luulis, että kakkonen jossain vaiheessa tulis myös. Mutta joo, luulen kyllä myös, että stressi varmaan vaikeuttaa raskautumista. Mietin itse juuri, että miehellä on nyt ollut tosi kova stressi töiden kanssa, että...
  3. H

Mites teillä, jotka kakkosta jo pitkään olette yrittäneet. Saiko esikko alkunsa teillä nopeasti? Meillä esikkoa tehtiin lähes vuosi ja kyllä pelkäsin jo todella, ettei me saada koskaan lasta. Mutta kuinka ollakaan, ihan yhtäkkiä oltiin raskaana. Ja tosiaan ihan luomusti. Tämän vuoksi tuntuu aina...
  4. H

Tinkerbelle :hug: vuosi on kyllä pitkä aika odottaa, mutta toivon ja uskon, että toisen lapsen vielä saatte. :) Kellopeliappelsiini kävin esikosta rv 7 varhaisultrassa, silloin näki sykkeetkin pikku pavusta :heart: Hintaa en tarkaan muista, mutta sai kelakorvauksen ja maksettavaa jäi...
  5. H

Kellopeliappelsiini onnea!!! :D :flower:
  6. H

Ittnafele :hug: En tiedä tilannettasi, mutta rankalta kuulostaa. Voimia ja onnea tulevaisuuteen! Pahoittelut myös niille, joille täti taas tuli kylään :hug: Omaa napaa: Sain sitten hiivatulehduksen ilmeisesti liian aktiivisen pupuilun tuloksena, no onneksi ovisaika ilmeisesti meni jo...
  7. H

Tinkerbelle vuosi on pitkä aika odottaa. Tiedän sen, koska esikkoa tehtiin lähes vuosi ja mielessä oli jo hoitoihin hakeutuminen, mutta luomusti sai sitten alkunsa. Toivottavasti teilläkin tärppää pian! Itse toivon vaan, että tämä kakkonen tulisi hieman nopeammin... tervetuloa uudet myös...
  8. H

Onnea äippäliini :flower: ja toivotaan että katrinaisella vuoto loppuu ja raskaus jatkuu, mä pidän kans peukut pystyssä sulle! Lily ihanaa kuulla, että ajattelet noin. Minäkin tässä mietin, että on kyllä hullua stressata toisesta vauvasta, kun on noin noin ihana pieni esikko talossa. Itse...
  9. H

Hei taas! Aika monilla kuulostaa olevan ovisajat käsillä. Tikuttonta viettäville pitää kertoa, että löysin pari päivää sitten vessan kaapista yhden ylijääneen ovistikun, oli heti ihan pakko käyttää. :D Tulos oli ihan haalea viiva eli ei kait ovista. Tänään on kyllä alkanut...
  10. H

Heips, Tännekään ei mitään uutta. Ovista odotellaan tällä viikolla saapuvaksi, jos se nyt tulee. Minulla ei ole koskaan ollut mitään oireita ovisaikaan, joten saa nähdä. Varmuudeksi käytetään miehen kanssa kaikki tilaisuudet kyllä hyväksi. Tuulenviemä, minulla on hyvin samanlainen tilanne...
  11. H

Onnea täältäkin Snow Leopard plussasta :flower: ja Sydänkäpyselle synttärionnittelut :flower: Täällä kp11 menossa eli ovista odotellaan, jos se nyt saapuis! Mä sanoinkin jo miehelle kuun alussa et nyt kyllä heilutellaan peittoja vähintään joka toinen päivä tässä kierrossa niin kauan et täti...
  12. H

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Kiva kuulla, et täällä muutkin pohtii, tuota imettämistä ja raskautumista. Meillä 13kk poitsun imetys on vähentynyt 1xpäivässä. Ite oon pohtinut et vieläkö se vaikuttaa kun menkatkin jo näyttää säännöllistyvän, tiedä häntä. Yks tosi outo juttu on, että nyt kun mietin usein imetyksen...
  13. H

**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Moikka! Olen tässä jonkin aikaa jo kuumeillut pikkukakkosesta ja välillä käynyt teidän juttuja lukemassa. Nyt tuntuu, että vauvakuume räjähtää käsiin :D Saapiko seuraanne vielä liittyä? Voi mennä enempi taustailuksi, kun tuo esikko vie tehokkaasti ajan =) Meillä on tosiaan poika 02/08...
  14. H

kestovaipat

Kannattaa etsiä vauvalle sopiva vaippamerkki alkuun tilaamalla esim 1 kpl, jos se ei sovi, voi vaipan myydä pois. AIO vaippojen ohella todella helppokäyttöisiä ovat myös taskuvaipat, ne myös kuivuvat todella nopeasti. käy esim. kestovaippainfon sivuilla tutkailemassa malleja. Suosituksia on...
  15. H

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Hei! Meille syntyi ihana poikavauva 7.2 yöllä rv 40+4, hänen mittansa ovat 50cm ja 3065g pipo 34,5cm. Eilen kotiuduttiin! Nyt imettämään pikku kaveria, joka on supersuloinen :heart: :heart:
  16. H

Hei! Eilen kotiuduttiin laitokselta. 7.2 meille syntyi ihana pikkupoika, mitat 50cm ja 3065g :heart: :heart: Kaikki sujui hyvin, synnytyksestä jäi tosi positiivinen olo, takamus vaan ei kestä vielä istumista, joten lisää kuulumisia myöhemmin. Nyt imettämään pikkukaveria! Onnea...
  17. H

Mulla tais mennä lapsivedet ainakin osaksi. Makasin sohvalla, kuului naks ja pöksyt märkänä. Pesuhuoneen lattialle vielä tuli kaksi isoa käden kokoista klönttiä limavettä. Pitäkää peukkuja, pitää lähtee synnärille =) Hedukka & "muhvi" 40+3
  18. H

Kiitos Mirkkuli tässä alkaa hermoilla, kun on tätä "aikaa" vähän liikaa synnytystä odotellessa
  19. H

Onnea vain limatulpista :flower: Mutta onko teillä mahat muuttaneet muotoaan? Tuntuu, että vauvan pystyy tuntemaan tosi selvästi mahanahkan läpi ja mahassa on jopa kuoppia ainakin maatessa. Rupes ihan pelottamaan et kait sitä lapsivettä on vielä hyvin jäljellä...Mutta kyllä tuo onneksi...
  20. H

Onks muilla muuten samanlaisia "vaivoja", et voi tulla pissat housuun kun tulee aivastus :laugh: Eilen tunsin, et aivastus tulee ja kiirehdin ottamaan paperia, no en ehtinyt ja pöksyt märkänä :laugh: Joteskin noloa, mut onneksi sattunut kotosalla

Yhteistyössä