**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Onkohan siitä mitään haittaa jos syö noita möllerin omega-3 tabuja.
Kun niissä on sitä a-vitamiinia.Mä syön sitä lähinnä tuon e-ja d-vitamiinien takia sekä multivitan-raskausmonivitamiinia mistä saan sitä tärkeää foolihappoa.

Että kaikki konstiti käytössä.

äippäliinille onnittelut plussauksen johdosta! :flower: =)

Täällä on niin epämukava olo ollu tänään. :( tuntuu että haisen koiralle? ja kauheita menkkakipuja on ollu. Oiskohan mun kierto lyhentyny ja menkat olis tulollaan muutaman päivän päästä kun se oviskin oli sillo ultrassa vaan parin päivän päässä. Semmosta menkkajuilintaa on nyt ollu hittolainen. :(

päätin tuossa juuri, kun en sitä kunnon ovisplussaa siihen tikkuun saa, niin jos tästä kierrosta ei tärppää (yritetty on ja oikeen kunnolla), niin sitten jää kyllä tikuttelu, viimeksikään en mitään tikkuja tarvinnut, joten antaa sitten vaan olla. Koitetaan jatkossa ihan luonnollisella keinoilla.. :D Ovis siis todennäköisesti ohitettuna ja nyt sitten vaan odotetaan kuinka on käynyt. Nyt täytyy mennä. Nii ja uusille tervetuloa! :wave:

Tervetuloa uudet, ilmoitelkaahan kiertopäiviä kun ajankohtaista, laitoin toistaiseksi taustailemaan.

Äippäliinille ja katrinaiselle paljon onnea! :flower:

Itellä kp 2...

Nyt on niin kiirusta täällä tytön mummilassa, kun toi tyttö on ihan kävelevä onnettomuus, et en pystynyt oikein keskittymään päivittämiseen, sanokaa sit virheistä...

tigru, vinkiksi voisin sanoa että kun me tuota esikkoa yritettiin ja se kierto oli vielä sellanen kun ovista koitin tikuttaa ja negasin vaan. Totesin että en ilmeisesti ovuloi ja tästä meni pari vkoa ni tein positiivisen raskaustestin. Eli ei kannata ihan toivoaan menettää jos ovistikuissa ei mitään näy :D

Heippa!

Olen ollut hiljaiseloa,kun meillä jylläsi kamala oksennus- ja ripulitauti. Oltiin koko perhe siinä ja ei voimia mihinkään.

Onnittelut kaikille plussanneille ja samaan syssyyn pahoittelut tädin kohdanneille!

Meillä meni ovis ohisuun ja kas kas nyt jo menkat alkamassa,siis kp 25.
En ole saanu sitä vyöhykeaikaakaan tilattua,kun meni sairastaessa aika. Jopsa sen nyt joku päivä saisin tehtyä.Vaan tuntuu et ei tässä hoppua enää ole kun yk:kin on jo mitä on.

Hauskaa keskiviikkoa kaikille!

huomenta,
eipä kummosta, eilen heilui peitto ja nyt saa riittää, jos ei tästä kierrosta tärppää niin sitten ei. Ollaan ainakin viisampia seuraavassa kierrossa, eli odotan sitä selvää ovisplussaa, ja sitten vasta hommaillaan.. :D ei vaan enään jaksa kiinnostaa, kun kuitenkin torstaista asti pupuiltu säännöllisesti,joten jos ei nappaa, niin ei voi mitään. Nyt vaan odottelen josko jokin noista kerroista olisi ollut hyödyksi.. :D

Heipä hei :wave:

Katrinainen toivottavasti vuoto on viatonta - sehän on melko tavallista alkuraskaudessa! Pidän kovasti peukkuja, jaksamista odotteluun.

Unis mitkä tunnelmat? Sulle plussaa peukutan sadalla peukulla + + + + + :heart:

Meillä on muuttopuuhat käsillä. Sitä luulis että se vie ajatukset muualle mutta p-kan marjat, samaa piinailuahan tämä on. Samalla kun pakkaa laatikoita sita voi loputtomiin arvailla omia dpo:itaan ja kuulostella mahan ja tissien nipistyksiä :LOL: Sekopää mikä sekopää :whistle:

Hitto että mä en voi uskoa että tässä on kohta vuosi yritystä takana. Eikä mitään vikaa ole mistään löytynyt. S-tana. En nyt toki toivokaan että putket olis solmussa tms. mutta jotakin selitystä tässä todella alkaa kaipaamaan. Ja itse asiassa mua ärsyttää eniten juuri se, että mä yritän kontrolloida ja järkeistää sellaista asiaa joka ei ole mun hallintani alaisuudessa.

Kele. |O

Tällainen pikainen tuuletus, helpotti.

:D

Moi! En ole kauheasti koneelle kerennyt ja nettiyhteyskin meni poikki, kun en noita laskuja ollu maksanu.. :ashamed: :ashamed: :(
Mut voi poistaa kokonaan listalta. Ikävä kyllä, mun pikkukakkoshaaveet siirtyy jonnekkin hamaan tulevaisuuteen. Mies tuskin koskaan kävelee ja elämä tällä hetkellä niin sekasin muutenkin. Ei siis auttanu vaikka kuin koitin positiivisesti ajatella..
Toivon teille kaikille kaikkea hyvää!! JA niitä plussia myös. varsinkin teille, jotka ootte pitempään roikkunu mukana, ekana nyt tulee mieleen stinkkis, unis, shenda, t77.. Oli ilo kuumeilla teijän kanssa, toivottavasti ette roiku täällä enää, kun mä palaan. :D
:heart: : Naffeli =)

Tinkerbelle vuosi on pitkä aika odottaa. Tiedän sen, koska esikkoa tehtiin lähes vuosi ja mielessä oli jo hoitoihin hakeutuminen, mutta luomusti sai sitten alkunsa. Toivottavasti teilläkin tärppää pian! Itse toivon vaan, että tämä kakkonen tulisi hieman nopeammin...

tervetuloa uudet myös minunkin puolestani. En kyllä itsekään ole täällä vielä kauaa kirjoitellut!

Täällä on nyt ovis ohi ja pettoa pöllyytetty työksi asti. Nyt vain odotellaan. Mitään raskausoireita en odota, koska ei niitä ollut esikostakaan. Katsotaan nyt mitä tuleman pitää =)

Naffeli, nyt en löydä oikein sanoja, mutta toivon teidän perheellenne äärimmäisen paljon voimia ja kaikkea hyvää. Toivon että pystyt luottamaan tulevaisuuteen ja uskomaan miehen kuntoutumiseen toivottomuudenkin hetkillä - aina ei tarvita edes ihmettä, ihmisen mielellä, sinnikkyydellä ja läheisten tuella on ihmeellinen voima!

:heart:

naffelin perheelle nyt kourakaupalla jaksamista ja voimia!!

(.( nyt kp29/28-30.. pe (dpo(?) 8 ) lähtien nelisen päivää pikkupikkutuhrua, vähän kuin ihan vaan valkovuotoa joka aivan aavistuksen rusehtavaa tai vaaleanpunaista, mut nyt eilen ja tänään ei taas mitään.. äsken jo luulin et nyt holahti veret, mutta ku menin vessaan ni huomasinki et se oliki ihan puhdasta valkovuotoo.. :whistle: kummallista..

luotan kyl ihan totaallisesti siihen että menkat alkaa täs ihan lähipäivinä.. ootan vaan kovasti et alkais ja pääsis uuteen kiertoon ja sit 8.pv sinne lekurille, se on mun seuraava etappi..

onnea plussanneille! :heart:

ja pahoitteluni kaikille punaisin saappain saapuneen tädin kouriin joutuneille.. itse liityn pian varmasti teidän joukkoonne.. :/

ittnafele: ei kovinkaan tunneta mutta jostain muistan että oot kanssa perhepäivähoitaja (niinkuin itsekkin) ja sen takia oot jäänyt mieleen niin haluaisin lähettää sinulle paljon voimia ja tinkerbellis sanoi kyllä hyvin kun sanoi , että "Toivon että pystyt luottamaan tulevaisuuteen ja uskomaan miehen kuntoutumiseen toivottomuudenkin hetkillä - aina ei tarvita edes ihmettä, ihmisen mielellä, sinnikkyydellä ja läheisten tuella on ihmeellinen voima!"

Ittnafelelle paljon voimia. En tiedä mitä tapahtunut, mutta kurjalta tuo kuullostaa. On varmasti raskasta olla tukena miehelle ja lapselle, uskon silti että se joskus helpottaa. Ja olen inan kans ihan samaa mieltä että stinkkeri sanoi sen hyvin; varmasti meidän kaikkien puolesta ;)

Katrinainen voisiko kyseessä olla jotain muuta kuin keskenmeno? Minulla nimittäin tuli esikkoa odottaessani juuri tuollaista rusehtavaa vuotoa menkkojen sijaan. Siitä tiesin tärpin ja plussahan se oli. Siksi olenkin nyt tehnyt jo 2 testiä kun edelliset menkat oli juuri samaa luokkaa.. Mutta negoja, en ymmärrä...
Eli uskaltaisinko jo onnitella sinua..? :heart: Onnea myös muille plussanneille ja uusille teretulemast. :)

Mä en oo koskaan mitään oviksia ym. seuraillu. Mutta sen tiedän et halut olleet huipussaan nyt.. Siksi onki niin epäreilua ku mies on tollanen pihtari |O

Jaahas, juniori heräs. Pitänee alkaa touhuilemaan ennen töihin lähtöä. Kauniita kevätpäiviä kaikille! :wave:

Naffelille toivottelen jaksamista ja stinkkis sen jo sanoi todella tyhjentävästi joten peesaan häntä.. Toivottavasti aurinko paistaa teidän perheesen piakkoin :hug:

KPA mulla tuli kanssa mieleen jos olis kiinnittymisvuotoa? peukutetaan! :D

Minä olen sortunut.... :ashamed: Siis voiko tää olla tottakaan, Sain kaverilta joka ilmoitti juuri raskaudestaan pussillisen ovis ja raskaustestejä... ja kuka meni ovistestillä sit testaamaan prkle....MIks mulla ei oo tahdonvoimaa yhtään! |O Nyt minoon sekasin sitten loppukierron. Laittasin kuvan jos osaisin mut en osaa joten olkoon. MIks ihminen voi olla näin tyhmä. :headwall: Koska nyt mä luulen sit jotain mitä todennäköisesti tuun katumaan.

ittnafele :hug: . Sanattomaksi vetää, paljon paljon voimia teidän perheellenne! Toivottavasti miehesi kuntoutuu. Jaksamista ja iso- :hug: .
vuoto täällä on loppunut ja testasin vahvan plussan tänään, eli toivo elää edelleen. Jospa olisikin ollut semmoiset valemenkat vaan. Väsymys on ainakin hurja niin kuin esikoisestakin oli. =)

ittnafele Voi, paljon voimia teille! :hug: Toivon sydämestäni, että miehesi kuntoutuisi. Kaikkea hyvää teidän perheellenne. :hug:

katrinainenHienoa kuulla, toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti! :flower:

Tinkerbelle me alettiin kans yrittää viime vuoden helmikuussa. Tosin välissä on ollut 2 kiertoa jolloin ei yritetty, mut johan siinä silti vuosi melkein paukkuu. Uskomaton juttu. Mut sanoin eilen, et olen oikeastaan tyytyväinen, että tässä on kestänyt näin kauan. Mä olen aina ollut sellainen kaikki-heti-mulle-nyt-ihminen, ja olen aina onnistunut oikeastaan kaikessa mitä oon halunnut. Tämä kokemus on tuonut mulle vihdoin sellaista mielenrauhaa, kun huomaa, että kaikki ei tosiaan ole omissa käsissä. Ei voi itse vaikuttaa. Ei, vaikka olen syönyt lisäravinteita, käyttänyt ovistikkuja, juonut ja ollut juomatta punaviiniä ja greippimehua, maannut jalat kohti kattoa, you name it... Jotkut asiat on vaan pakko jättää korkeamman haltuun, on pakko "luovuttaa". Hassua, mut väittäisin, että tämä kokemus on ollut mulle terveellinen.

kellopeliappelsiini, kuulostaa lupaavalta, toivotaan... =)

t-77 Siis mikä kp nyt onkaan, alkoiko ne menkat? En vielä päivittänyt sitä kun ajattelin, että jospa sittenkin... :D

Omaa napaa, ajattelin nyt vihdoinkin laihduttaa. Jospa se auttaisi tähän epäsäännölliseen ja laiskaan kiertoon. En ole saanut tähän mennessä otettua sitä projektiksi, koska olen kuitenkin normaalipainoinen ja ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Lähinnä en oo jaksanut kuunnella ympäristön kommentteja, koska tiedän kyllä, että niitä tulee tyyliin "mistä sä muka laihdutat", "sähän kuihdut pois" jne. Mutta äitini on ihan samoissa pituus/paino-mitoissa kuin minä, ja hänellä löytyy kaikki metabolisen oireyhtymän herkut: 2. tyypin diabetes, korkea verenpaine ja korkea kolesteroli. Joten kai se on mahdollista, että minun olisi terveellistä olla hoikempi, vaikka paino laskennallisesti normaali onkin. 7 kiloa ajattelin tiputtaa, ja edelleen paino pysyy silloin normaalissa (BMI n. 23,5->21). Hassua miten se onkin niin laaja se normaalipainoalue! Kuitenkin aika monta kiloa tuohon väliin mahtuu. Kiloklubiin liityin, ja sen mukaan tavoite on saavutettavissa 14 viikossa. Katsellaan...

Yhteistyössä