ittnafele Voi, paljon voimia teille! :hug: Toivon sydämestäni, että miehesi kuntoutuisi. Kaikkea hyvää teidän perheellenne. :hug:
katrinainenHienoa kuulla, toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti! :flower:
Tinkerbelle me alettiin kans yrittää viime vuoden helmikuussa. Tosin välissä on ollut 2 kiertoa jolloin ei yritetty, mut johan siinä silti vuosi melkein paukkuu. Uskomaton juttu. Mut sanoin eilen, et olen oikeastaan tyytyväinen, että tässä on kestänyt näin kauan. Mä olen aina ollut sellainen kaikki-heti-mulle-nyt-ihminen, ja olen aina onnistunut oikeastaan kaikessa mitä oon halunnut. Tämä kokemus on tuonut mulle vihdoin sellaista mielenrauhaa, kun huomaa, että kaikki ei tosiaan ole omissa käsissä. Ei voi itse vaikuttaa. Ei, vaikka olen syönyt lisäravinteita, käyttänyt ovistikkuja, juonut ja ollut juomatta punaviiniä ja greippimehua, maannut jalat kohti kattoa, you name it... Jotkut asiat on vaan pakko jättää korkeamman haltuun, on pakko "luovuttaa". Hassua, mut väittäisin, että tämä kokemus on ollut mulle terveellinen.
kellopeliappelsiini, kuulostaa lupaavalta, toivotaan... =)
t-77 Siis mikä kp nyt onkaan, alkoiko ne menkat? En vielä päivittänyt sitä kun ajattelin, että jospa sittenkin...
Omaa napaa, ajattelin nyt vihdoinkin laihduttaa. Jospa se auttaisi tähän epäsäännölliseen ja laiskaan kiertoon. En ole saanut tähän mennessä otettua sitä projektiksi, koska olen kuitenkin normaalipainoinen ja ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Lähinnä en oo jaksanut kuunnella ympäristön kommentteja, koska tiedän kyllä, että niitä tulee tyyliin "mistä sä muka laihdutat", "sähän kuihdut pois" jne. Mutta äitini on ihan samoissa pituus/paino-mitoissa kuin minä, ja hänellä löytyy kaikki metabolisen oireyhtymän herkut: 2. tyypin diabetes, korkea verenpaine ja korkea kolesteroli. Joten kai se on mahdollista, että minun olisi terveellistä olla hoikempi, vaikka paino laskennallisesti normaali onkin. 7 kiloa ajattelin tiputtaa, ja edelleen paino pysyy silloin normaalissa (BMI n. 23,5->21). Hassua miten se onkin niin laaja se normaalipainoalue! Kuitenkin aika monta kiloa tuohon väliin mahtuu. Kiloklubiin liityin, ja sen mukaan tavoite on saavutettavissa 14 viikossa. Katsellaan...