**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

lily sano kyl fiksusti tosta kauan odotuksen odottamisesta.. mä oon aina ollu kans sellanen kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppi ja tosiaan sillonki ku se viimekeväinen tuulimuna sai alkunsa jo muistaakseni yk2 ni olin et jes, no eipä tuota tarvinu kauaa odottaa, mut nyt sit on mieli aaltoillu aallon harjalta pohjalle ja epätoivoonki välillä, vaan kyllä se on kasvattanu..

tinjamin ja äippäliini: niin mullaki kävi mielessä et vois ehkä ollaki kiinnitymisvuotoo.. sillon ku se tuhruttelu alko ni ajattelin et jaa, näin aikasessako jo menkat tulossa, mulla ku on nyt varmaan viimeset 3-4 kiertoo alkanu menkat parin päivän tuhruttelun jälkeen, mut nyt tosiaan seki loppu ku seinään..

nyt kp30/28(pääsääntösesti), eikä edelleenkään merkkiäkään menkoista.. :whistle: maanantain jälkeen ei viirun viirua.. mulla yleensä alkaa naamaki kukkiin muutamaa päivää ennen, ja parina viimesenä päivänä ennen menkkoja on ilmalaivojaki normaalia enemmän, nyt ei ees noita.. mua oikein ärsyttää ku toiveet herää, vaik oon kyl silti jotenki niin varma et kyl ne sieltä vielä alkaa.. :p
mut odottelen ihan suht rauhallisin mielin ens viikkoon ennen ku testaan.. mulla nimittäin tosta tuulimunastaki vielä kp37 tuli vaan haalee viiva ja sit myöhemmin vasta vahva plussa, joten ei välttämättä vielä ees näkys..
 
Lukemassa olen käynyt, mutta jospa sitä kirjottelis itsekin joskus jotain.

Tervetuloa kaikille uusille !

Onnittelut plussanneille ja :hug: tädin vierailun kohteeksi joutuneille!

on: ei oikein mitään kertomista. Meilläkin on nyt 1 vuotias taapero ja omaa tahtoa löytyy vaikka muille jakaa...Kevätväsymys ja allergia kiusaavat. En ole tikutellut ovistakaan tässä kierrossa niin en oikein tiedä missä mennään. Äsken testasin huvikseni niin todella hailakka viiva oli eli joko se oili meni jo, on vasta tulossa tai ei tule ollenkaan. Viime yönä oli semmonen ovismainen vihlaisu, mutta muuten ei oikeastaan mitää tuntemuksia kuten edellisessä kierrossa. Toisaalta sitä edellisessäkään kierrossa en huomannut ovista. Joko se on oireeton joka toisessa kierrossa tai sitten ei tapahdu kuin joka toinen kierto. Ota tästä sitten selvää. Viikonloppuna mummolaan neljäksi viikoksi pojan kanssa eli ensi kierrossa jääkin yrittämiset väliin.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ tuulia etenkin Kellikselle! :whistle:
 
Jaahas, ovis olis nyt pian käsillä, alavatsaa nippailee ihan tosissaan ja rinnat kipeet, pientä päänsärkyä...lämpö viel normi 36,5..
Ollaan pupuiltu ja viel parit yöt vois yrittää... :D


Niin ja mun vauvakuume on nyt niiiiiiiiiiiiiiiin korkeella että melkein itkettää, olin mun serkkua moikkaas ja heille tulee pian vauva...oih oih ku hiplailin sitä ihanaa masua...ja ku se baby liikkui...oi oi mun kohtu teki voltin... :heart:
 
Kp 1, yk 14. Epäilen vähän että olin hetken aikaa raskaana, vähän sellaisia oireita oli. Mutta ei tää mun kroppa pysty siihen näillä hormoneilla, taas alkoi menkat jo dpo 11.

Maanantaina lääkäri, jos vaikka nyt pystyis ne pistoshoidot aloittamaan.

Sorry omanapaisuus.
 
Pelkkaa omanapaista valitusta tulossa:
Taalla ei mitaan uutta, ei menkkoja eika plussaa. Eli tuskin oli ovis silloin kuin kuvittelin... jos oli ollenkaan. Lammot semikorkeella vielakin eli ei mitaan tietoa koska se tuhannen tati itsensa tanne tuppaa. Raskaus ois kylla jo nakynyt testissa.

Arsyttaa talla hetkella enemman kierron venyminen kuin se, etten raskautunut :headwall:

Parempaa onnea muille, taidan heittaytya sohvalle murjottamaan :/
 
ittnafele :hug: :hug:
menee ihan sanattomaksi.. :ashamed:


Paljon onnea plussanneille :flower:


Omaanapaa::

verikokeissa käyty eilen ja se aamu alkoikin TOSI kivasti.. Meidän ihanaakin ihanampi vuosimallia -84 volkkari ei suostunut lähtemään käymään! Sitte soitettii miehen veli lähistöltä hinaamaan se käymään ku ei ollut apukaapeleita.. no siinä sitten hajos etupuskuri kappaleiksi ja just siihen vasta uus ostettiin :headwall: no sitten luisteltiin tuolla lumessa ja jäässä kesärenkailla!! :| No pääsin vihdoin turvallisesti sinne tk:hon ni ne ei tienneet asiasta mitään hypyttivät koko ajan kerroksesta toiseen kunnes pääsin vastaanotolle hoitajan luo ja sitten huomattiin että olihan siellä koneella lähete! :D huhhuh!! No loppupäivä menikin sitten ihan normaalisti mut kyllä meinas aamulla käämi mennä :DDD

maanantaina tyksistä soitetaan verikokeiden tulokset =) ilmottelen sitten!!

ps. Huomenna tulee uusi sohva! Jeij! ja mieskin sai töitä!! sori ku leijun :p
 
Huomenta!!
käväisen vain nopeasti, eli,

:hug: Tädin kohdanneille!! Ja plussatuulia seuraavalle kierrolle. :) Tällä ei mitään, jännäily viikot meneillään, huoh, menispä aika nopeammin... :whistle: 10pv vielä.. :snotty:
 
:LOL: :LOL: :LOL: Mä oon ihan koukuttunut tohon kiloklubiin! Mä just tykkään kaikista projekteista ja tuo on just sopiva mulle, kun siinä pitää merkata kaikki mitä syö, ja sitten pitäisi yrittää saada vihreitä palloja kaikista osa-alueista: energiajakauma, kasvikset, kuidut ja herkuista. Ja voi miten vaikeeta se onkaan, saa oikein tosissaan yrittää et pääsee vihreelle kaikissa! :LOL: Toivottavasti vaan jaksan sitä kauemmin kuin viikon, se on se mun heikko puoli tuo kestävyys... :D

UniUnnalle iso iso :hug: .
 
Ittnafele :hug: En tiedä tilannettasi, mutta rankalta kuulostaa. Voimia ja onnea tulevaisuuteen!

Pahoittelut myös niille, joille täti taas tuli kylään :hug:

Omaa napaa: Sain sitten hiivatulehduksen ilmeisesti liian aktiivisen pupuilun tuloksena, no onneksi ovisaika ilmeisesti meni jo, joten saa nyt hoitaa rauhassa pois. Täällä vaan odotellaan.. toivottavasti ei menkkoja! Tekis kauheesti mieli jo testata, mutta pitäis jaksaa vielä odottaa muutamia päiviä... Jotain oireita on tai sitten keksin niitä, palelee koko ajan, pissattaa jatkuvasti, rinnat hieman arat..
 
ittnafele :hug: Oikein paljon voimia raskaisiin päiviin, ja siihen että jaksat olle miehesi tukena ISO VOIMA :hug: Toivoottavasti teillä on tukiverkko ympärillä! Muistathan pitää huolta, myös omasta jaksamisestasi!
 
Mä sain tänään ihan selkeen plussan testiin!!! :heart: :heart: :heart:


Mä en voi uskoo tätä todeks.. Fiilikset ihan katossa.. Kylhän tuohon meniki melkein puoltoista vuotta!!!

Mä mielelläni vielä palloilisin täällä jos mahdollista, kunnes oon sykkeet nähny, sen verran pelko nostaa kuitenki päätään.. :/
 
kellopeliappelsiini ONNEA! :D :heart: :flower: Tottakai saat palloilla, vaikka laitankin sut nyt plussanneisiin. :hug:

Ihanaa, että näitä uutisia tulee välillä myös pidempään yrittäneille. Joskus tuntuu, että kaikki kenellä tärppää on näitä yk1-tai 2-yrittäjiä... Eipä sen puoleen, että se olisi meiltä muilta pois, mutta mukava kuulla että meilläkin on toivoa. :D
 
KELLIS EI OO TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

MIELETÖN JUTTU!!!!! ZILJOONASTI ONNEA, VIHDOIN ALKAA MEIDÄN PITKÄNMATKALAISTENKIN RINTAMALLA TAPAHTUA!!!! :heart:

Kerro heti ihan ihan kaikki - oireet, kp:t ja dpo:t :D Jospa perästä tulisin?

Unikselle iso hali ja tsempitys. Tiedätkö, mua huolestuttaa saman tyyppinen juttu omalla kohdallani, mullahan oli todennäköisesti aikainen ovis ja jos luteaalivaihe on tuo tavallinen 11 päivää niin menkat alkaa ihan pian ja kierto jää lyhyeksi (noin 22 päivää!). Itse asiassa mulla kramppailee jo mahassa joten liekö todella näin käymässä...V-mäistä. Mutta yritän pitää toivoa yllä kunnes menkat tulee ihan oikeasti.
 
kellopeliappelsiini IIIIIIIHanaaa...rutkasti onnea ja sylintäydeltä halauksia
:heart: :heart: :heart:

ittnafele Paljon jaksuja teidän perheelle :hug:

Omaa napaa
Me ollaan nyt menty jokatoinen pvä-taktiikalla.
Ei muuten hajuakaan milloin ovis oli/on..vaikka tikutinkin niin silti ihan sekaisin olen.
Tulee tulosta tahi sitten ei.
Katseet jo kuitenkin suunnattu toukokuuhun.
 
oaws! mä aivan liikutun noista teiän onnitteluista! :') :heart:

onhan tää kyllä käsittämätön tunne, eikä sitä vielä osaa ees sisäistää.. varmaan sit vasta uskallan juhlia ku sykkeet nähty ja siihenki vielä minimissään parisen viikkoo.. :x

mä niiiiiin toivon et varsinki te pitkänmatkalaiset seuraisitte pian perästä!! :heart:

tinbe kyseli kaikenlaista, joten yritän vastailla parhaani mukaan.. eli: raskausoireita ei ole ollut _minkäänlaisia_, oon ihan kokoajan oottanu vaan et menkat alkaa, jo senki takii ku sain vihdoin varattua sen lekuriajanki.. tosin menkkaoireitakaan ei oo ollu (naaman kukinta ja normia enemmän ilmavaivoja ja turvotusta) ja tosiaan pe-ma pikkupikkutuhrutteli, jota täälläki valittelin, näin jälkeenpäin ajatellen se on täytyny olla kiinnittymisvuotoo (pe dpo8/kp24/28), sillon ajattelin vaan et menkat alkaa tekeen tuloaan tälläkertaa jo etuajassa.. :whistle: pari viime päivää on ollu sellasta aivan äärettömän pikkiriikkistä nippailua alamahalla, mut oon ajatellu vaan et sieltä ne menkat tekee tuloaan.. :p

sit kuitenki ma jälkeen ei oo tullu ku ihan puhdasta valkovuotoo, eikä mitään viirun viirua.. ei ollu tarkotus ees testata nyt viel, ajattelin odottaa ens viikkoon, mut aamulla oli niin makee pissahätä, rakko ihan pinkeenä, et päätinki et mitä tuota pitkittään, et jospa ne menkatki sieltä tulee ku aivot saa tiedon negasta, vaan toisin käviki.. :)

ja tosiaan ovisplussatki näköjään voi olla arvioitavissa tosi häilyvästi.. kirjottelin sillon tänneki kp15 ja kp16 sain ainoina kiertopäivinä ovistesteihin kaks viivaa, kumpanaki päivänä kuitenki testiviiva jäi kontrolliviivaa haaleemmaks, mut näköjään silti oon sillon ovuloinu, kp15 touhuttiin sen yhen ainoon kerran ja muutenki tässä kierrossa jääny kyl yritys siltä osin tosi vähälle.. joten tää nyt kyllä oli ihan ihmeenkauppaa.. :)

uskaltaisko tuota jo kurkkia tonne odottavien puolelle.. tääl ois kuitenki takaportti, jos käyki ikävämmin..
 
voi,ihania uutisia Kellis sylintäydeltä onnitteluja ja tarrasukkia :flower: :heart: ja noin puskista vielä :D

Täällä on nyt sellainen tilanne että ovistesti senkun vahvistuu... ja arvatkaa polttaako noi r-testit tuolla kaapissa... :D en uskalla testaa kuitenkaan vaikka himot on hiirelllä kovat ;)
 
AAM
:wave: täällä vakoilemassa teitä pitkästä aikaa.. :) nyt ihan kirjallisestikin, kyllähän sitä kanssa kuumeilijoita vielä täällä on joittenka ois toivonut jo raskautuneen piiiitkän aikaa sitten :| (joidenka kanssa siis itsekin kuumeili)...
kelliskin kävi ilmoittautumassa :hug: toivottavasti moni tarttuu perään mukaan teistä.. :p hyvien siivutteluiden tuloksilla.

inattifele :hug: :'( syvä huokaus..

te kuumeilijat uudet ja vanhat tutut ja tuntemattomammat :) :hug: ja yritys ja lippu korkeella eiks jeh !? =) +++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: järettömän iiiisot puuhkutukset ovisplussien saavuttamiseksi ja niiden toteutumiseksi... b :) d

täällä meidän viime heinäkuun "loma"plussa kohta ulostautumassa minusta.. okei haudonta-aikaa vielä 3 vkoa mutta sit on konkreettinen seuraus tuulimunan jälkeisestä elämästä sylissä ! älkää luovuttako kuin pakon edessä vasta ! |O

iso pusi terkuin ja isolla lovella :heart: Am
 
Kellopeliappelsiini Paljon paljon onnea plussasta ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin. :flower:

inattifele :hug: :'(

ON: Meillä poika todennäköisesti oksutaudissa, joten mukava viikonloppu edessä. |O Toivotaan, että menee nopsaa ohi.. Mutta itselleni ei mitään, vielä 9pv pitäis jaksaa odotella, mutta ei mielellään kuitenkaan sitä tätiä, vaan jotain aivan muuta.. :whistle: :heart:
 

Yhteistyössä