oaws! mä aivan liikutun noista teiän onnitteluista! :') :heart:
onhan tää kyllä käsittämätön tunne, eikä sitä vielä osaa ees sisäistää.. varmaan sit vasta uskallan juhlia ku sykkeet nähty ja siihenki vielä minimissään parisen viikkoo.. :x
mä niiiiiin toivon et varsinki te pitkänmatkalaiset seuraisitte pian perästä!! :heart:
tinbe kyseli kaikenlaista, joten yritän vastailla parhaani mukaan.. eli: raskausoireita ei ole ollut _minkäänlaisia_, oon ihan kokoajan oottanu vaan et menkat alkaa, jo senki takii ku sain vihdoin varattua sen lekuriajanki.. tosin menkkaoireitakaan ei oo ollu (naaman kukinta ja normia enemmän ilmavaivoja ja turvotusta) ja tosiaan pe-ma pikkupikkutuhrutteli, jota täälläki valittelin, näin jälkeenpäin ajatellen se on täytyny olla kiinnittymisvuotoo (pe dpo8/kp24/28), sillon ajattelin vaan et menkat alkaa tekeen tuloaan tälläkertaa jo etuajassa..
pari viime päivää on ollu sellasta aivan äärettömän pikkiriikkistä nippailua alamahalla, mut oon ajatellu vaan et sieltä ne menkat tekee tuloaan..
sit kuitenki ma jälkeen ei oo tullu ku ihan puhdasta valkovuotoo, eikä mitään viirun viirua.. ei ollu tarkotus ees testata nyt viel, ajattelin odottaa ens viikkoon, mut aamulla oli niin makee pissahätä, rakko ihan pinkeenä, et päätinki et mitä tuota pitkittään, et jospa ne menkatki sieltä tulee ku aivot saa tiedon negasta, vaan toisin käviki..
ja tosiaan ovisplussatki näköjään voi olla arvioitavissa tosi häilyvästi.. kirjottelin sillon tänneki kp15 ja kp16 sain ainoina kiertopäivinä ovistesteihin kaks viivaa, kumpanaki päivänä kuitenki testiviiva jäi kontrolliviivaa haaleemmaks, mut näköjään silti oon sillon ovuloinu, kp15 touhuttiin sen yhen ainoon kerran ja muutenki tässä kierrossa jääny kyl yritys siltä osin tosi vähälle.. joten tää nyt kyllä oli ihan ihmeenkauppaa..
uskaltaisko tuota jo kurkkia tonne odottavien puolelle.. tääl ois kuitenki takaportti, jos käyki ikävämmin..