**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Kellikselle oikein paljon onnea! Niin, ihmeen kauppaa tai ei. Nyt kuitenkin tarroja matkaan että pikkunen pysyy kyydissä loppuun asti :)

ON: Yrittelin eilen laskeskella millon menkat alkais, mut se oli tosi vaikeaa nyt, kun pillerit ei enää käytössä. Pillereiden jälkeen eka kierrolla menkat alko samoihin aikoihin ku pillereiden kans. Mut entäs nyt ku toinen kierto jo ilman pillereitä; ei varmaan voi luottaa samaan kierron pituuteen..? Toivottavasti ei tule ollenkaan! Eikö sille tädille vois mitenkään näyttää punaista valoa? :|

Katellaan tässä juniorin kans unelmatarhaa, ihan ihme ohjelma :D Odottelen että miehen vanhemmat tulevat hakemaan poikaa yöhoitoon; viimeksi heinäkuussa ollut. Lähtee varmasti mielellään, mut miten äiti pärjää |O Noh, töihinhän mä lähden tossa puolen päivän aikoihin enkä oo ku illalla puol kympiltä vasta kotona. Aamupäivästä käydään sit miehen kans hakemassa poitsu takas kotiin (siis matkaa 100km suuntaansa).

Eilen sain uudet kodinkoneet (jääkaappi, pakastin, tiskari, liesi ja liesituuletin. Ihanaa, ku vaan sais ne paikoilleen ;)
 
Iloista lauantaita kaikille,

Taalla sataa vetta ja esikoinen kiipeilee seinille turhautumistaan, toivottavasti paastaan iltapaivalla ulkoilemaan ilman sadetta.

Myrakka Onnea uusille kodinkoneille! Ootteko rempanneet koko keittion vai hankitteko vaan uudet koneet?

Kellikselle paljon onnea viela taallakin, tuolla toisessa ketjussa jo ehdin sua onnitellakin :D

saini81 meilla esikoinen on kohta 16 kk ja omaa tahtoa loytyy kanssa, valilla vahan liiankin kanssa... lisaksi haluaa testata rajoja ja jatkuvasti saa olla kieltamassa/harhauttamassa ettei esim. kaivele kukkamultaa tai pistorasioita. Ja kieltaminen tietysti aiheuttaa ihan maailmanlopun raivarit.
On niin ihana ja kamala samaanaikaan :LOL:. Uhmaikaa odotellessa...

UniUnna pahoittelut menkoista :hug: Toivottavasti saat hormonitoiminnan kuntoon.

ittnafele:lle :hug: taaltakin.

Nemu:lla on ollut mielenkiintoinen matka tk:lle :D Onnea sohvasta ja miehen tyopaikasta!

Lilylle tsemppia painonpudotukseen! Ma pudotin esikoisen jalkeen n.15 kiloa, apuna mulla oli kalorilaskuri, joka ainakin kuvauksen perusteella kuulostaa samantyyppiselta palvelulta. Se toimi hyvana kannustimena. Ja oli tosiaan vaikeaa saada kaikki osa-alueet ihan nappiin!

Tigru87:lle tsemppia! Toivottavasti menee nopeasti ohi.

ON: kp32, lammot nousussa ja testi negaa.. Niinpa diagnosoinkin itselleni uuden ovispaivan kp29:lle. Se on ainoa mika selittaa venyvan (maanantaihin saakka oireettomankin) kiertoni ja alkuviikon nippailut, limat (sori), nykyisen lammonnousun ja negatestit.

Kierto siis venyy taas 40+, vaan minkas teet. Meni siis "harakoille" tama eka yrityskerta muutenkin, Mies oli tyomatkalla alkuviikon ja peitto heilui ainoastaan eilen eli raskautumisen kannalta myohassa.
Ensi kierrolla sitten =)
 
kiitokset vielä kaikille onnittelijoille..!! :heart:

tuntuu et mä edelleen odotan et menkat alkaa.. aina ku vähäkää lirahtaa jotain ni vauhdilla vessaan tarkistaan, ihan vaan valkovuotoahan tuo on ollu, mut pelottaa silti.. soittelen maanantaina neuvolaan ja pyydän päästä mahd pian sit ultraan.. vau.fi:n laskettuaikalaskurin mukaan kyytiläisen sydän alkaa sykkiä 5.4 et jos vaikka parin viikon päähän sen ajan sais ni ei tarvis jännäillä kovin kauheen kauaa.. :/

alamahassa tuntuu semmosta tosi lievää jomottelua.. vähän ku menkkatuntemuksia, muttei kuitenkaan.. samanlaista oli esikoisesta alkuraskaudessa.. kohtu siellä vaan taitaa alkaa valmistautuun urakkaansa varten.. hope so..

plussatuulia kaikille teille aivan tuhannesti!!! :heart: :whistle: :whistle:
 
Kellis hurjan paljon onnea plussasta :flower: ja tarrasukkia pienelle.

Nemu ei mua ainakaan haittaa vaikka kuinka leijailet. Työpaikka nykyään taitaa olla kohta verrattavissa lottovoittoon. :D

ittnafele lämmin :hug: ja oikein paljon voimia teidän perheelle.

Nyt on sit reissusta kotiuduttu. Tänään iltapäivästä oltiin kotona ja huomenna taas töihin. Ei malttanu kuitenkaan koneelta olla pois vaan piti heti tulla katteleen teidän kuulumisia. Reissussa ei peittojen heiluttelusta tullut yhtään mitään, levättiin ja touhuttiin tytön kans kaikkea kivaa. Käytiin mm. uimassa ja laskemassa mäkeä ja tietenkin ulkoiltiin urakalla kun sattu niin hyvät ilmat.

Täytyy myöntää että nyt ei ole hajuakaan mikä kp on menosa tai onko ovista ollu vielä. Iltasella jos tuon rakkaan kellistäisi ellei sit jompikumpi satu simahtaan sitä ennen. :D

muoks. Äippäliini ja katrinainen oli plussanneet kans. Suuren suuret onnittelut heille! :flower: :)
 
Huomenia! Olettehan kaikki muistaneet siirtää kellojanne? Iltasanomien sivuilla luki näin "muistitteko siirtää kelloanne". Nauroin sitä miehelle, se katto mua ihan pöljäksi. Mut siis tuli heti mieleen että oletteko muistaneet siirtää biologista kelloanne :LOL: Joo, taitaa olla vielä eilinen saunasiiteri veressä :saint:

vadelmilla Tähän hätään ostettiin vain uudet kodinkoneet. Ostettiin tämä talo reilu kuukausi sitten. Ollaan asuttu tässä vuokralla vuodesta -05 ja nyt päätettiin ostaa omaksi. Tarkoitus olis kyl uusia kaapistokin keittiöstä, joskus. Pitää tietty uusia sit kodinkoneiden mukaan, mut eiköhän seki onnistu :) Tärkeintä oli saada vähemmän energiaa kuluttavat laitteet; alkuperäiset laitteet ovat 80-luvulta :eek: Hyvin ne vielä toimii, mut kyllähän ne kuluttaa luvattoman paljon sähköä. Keväällä laitetaan ilmanvaihto kuntoon ja kesällä rakennetaan autotalli. Onneksi saatiin samaan aikaan kesälomat, saamme puuhailla ;) Minä päälle päsmärinä mahani kanssa :whistle:

Minä juuri vatun teksiä lukiessani tajusin, et vaikka mä EN tikuttele (en suostu), enkä ainakaan vielä haluaisi stressata, niin... Koko ajan minäkin ovistani mietin. Vaikka en uskokaan että on ne "tietyt päivät" jolloin mahdollisuus raskautua, silti kyttäilen ovista. Niin te vain saitte aivopestyä minutkin ;) (en tarkoita pahalla)

Lumikuningatar: Tiedän NIIN mistä puhut. Mies kun kulkee muualla töissä, on vain pe, la ja su kotona. Sillon tietty pitäs pupuilla mahdollisimman paljon (välttääkseen tyydyttämättömät halut viikolla). Mut usein sitä ei vain jaksa. Mulla paljon iltavuoroja, ja kun poika herää jo 7ltä, niin sitä on Tosi poikki ku töistä tulee. Ja usein mieskin jo nukkuu sillon. Perjantaina kyllä laitoin miehelle töistä viestiä et voiskos tänään :p , niin se odotti minua sängyssä, hereillä, kun töistä tulin. Mut jotenkin, kun ei ehtinyt yhtään rentoutumaan ennen toimitusta, ei se niin makoista ollutkaan. Täytyy jatkaa samaan malliin ku tähän mennessä; harrastellaan sit aamusta, jos ehditään ennen ku juniori herää..

Noh, jopas taas meni jaaritteluksi.
Menkat vissiin osuu viikonlopulle :| Noh, mies kai muutenki lähdössä snow starsiin, niin samapa tuo.

Nyt pitää alkaa valmisteleen hakeen juniori hoidosta. Mumma soitteli eilen et pojalla kuumetta 39, samat lukemat soitteli aamusta :( Ei menny tämä ollenkaan niinku piti. Tarkoitus oli laittaa laitteet paikalleen ennen ku lähtee pikkusta hakemaan. Mut ei anna äidin sydän periksi, pitää päästä hakemaan pieni potilas omaan syliin. Maanantaina olis ollu pojalla lääkärin kontrolliaika (pojallammehan tuo verenvuototauti) sairaalassa (450km päässä ) Pitää vissiin siirtää aika; pomo on mielissään..
 
Huijui, huomenna pitäisi mennä taas tuomiolle: pystyykö hoidot aloittamaan vai ei. Viime kerralla menin sinne jotenkin niin huolettomana että mikäs sen nyt estäisi, ja romahdus oli kova. Tällä kerralla meen sinne asenteella että tietysti sieltä löytyy joku este. Jos ei muu niin tämä mun kuume, mikä iski tänään yllättäen. Meinaan mennä sinne ultraan vaikka en mene töihin... :ashamed:

Mitkäs on Stinxin tunnelmat?
 
Sunnuntai iltoja :wave:

Muistakaahan kaikki katsoa tänään amazing racen suomi jakso :D

Täällä ollu nyt maanantaista asti menkkakipuja eli selkää ja alavatsaa nippailee ja välillä sattuu ihan tosissaan :/ nyt siis kp32 ja edelleenkään menkkoja ei silti kuulu..kummallista?! Uskon kyllä,että ne alkaa vielä täs illal tai huomenna tai lähipäivinä ainaski :D
keskiviikkona testasin negan eli sen takia en usko et ois tärpänny...
 
Kellopeliappelsiini: Aivan mahtavaa. Parhaimmat onnittelut ja tarrasukkia! :flower: :flower: :flower:

Olen vähän taustaillut, kun jotenkin ei mitään erikoista täällä. Tai oikeestaan paljon, mutta tuntuu, että kaikki taas katoaa jos sanoo ääneen mitään. Eli nyt on kyllä kohdun alueella jotai häppeninkiä. Ja tänään alkoi nivusissakin tuntumaan. Mutta taitaa olla vasta yk3:en tuomaa lytiöpäistä pilvilinnoissa elämistä.

 
kp 1 ja yk 11. Olen tosi paskana.

Kierto jäi lyhyeksi, 24 päivää, mutta luteaalivaihe näyttäisi olevan tuo sama tuttu 11. Vuoto on niukkaa, mutta punaista kuitenkin joten tuskin mitään kiinnittymisiä tämä.

V.

:headwall:
 
pööp.. voisin ehkä ilmoittaa että meillä saattoi se yritys alkaakin jo nytten. Tarkoitushan siis oli että huhtikuun lopussa mutta se nyt on viikko sinne tai tänne ;) Tosin mä imetän edelleen. Päiväimetykset oon lopettanu ja seuraavaks vähennän imetyskia ens kuun alussa.

Mulla on ollu nyt kaks pvää menkkaoloi mahalla. En enää ymmärrä miks koska sitä on ollu viimeset kauan sillee tullu ja menny...

Jännittää :)
 
TinkerbelleNo hitto..eikö se hemmetin täti nyt tajua painua(sanonko mihin).

Pitäskö perustaa ketju nimeltä "pikkukakkosta liian pitkään toivoneet" =)

Miksi mikään ei onnistu????Elämä on ihan perseestä....
 
Shenda joo, mä voisin kyllä aloittaa ketjun "Kohta vuoden päätä seinään hakanneet VOL. 1"... Onneksi meillä on sentään tuo Kelliksen lohduttava esimerkki.

Tiedättekö, mä olin niin paskana aamulla kun menkat alkoi että meinasin vetästä loput viinitonkasta naamaan. Avasin keittiön kaapin ja se liru oli siinä sopivasti! No joo, tietäähän sen että tämä kiukku ja suru on vaan kärsittävä, mitään oikotietä ei ole. Yleensähän nuo viinihommat tuppaa pahentamaan oloa, ainakin mulla. Mutta ajatuksena tuo oli melkein hauska :D

Onhan tää perseestä. Onneksi mulla on tänään vyöhyketerapia. Se kyllä herkistää mut jostain syystä aina, joten olen varautunut siihen että alan itkemään sielläkin. Haitanneeko tuo, lienee ihan hyvää palautetta hoidon toimivuudesta :)

Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Eipä muu auta.
Eiköhän tästä nousta.
 
Tinkerbelle Voi pylly.. paljon :hug: teille ja paaaaaljon tsemppiä seuraavalle kerralle.

ON: Täällä yksi hyvin malttamaton, pakko oli testata, noh negaahan se näytti, tietenkin, viikon päästähän menkkojenkin pitäis vasta alkaa.. :headwall: Outoa alavatsa ja -selkä kipua ollut nyt muutaman päivän, enteilisköhän menkoja??? :snotty:
 
tinkerbelle ja mä ku jo ajattelin et sä hyppäät heti samaan kelkkaan tonne odottajien puolelle.. :/ nohh, jospa teilläki nyt sit yk11 ois se tärppikierto niinku meillä.. :)

mä soittelin tänään neuvolaan, oma terkka oli lomalla, sijainen kuitenki otti tiedot vastaan ja sen laskujen mukaan (ed. menkoista) tänään rv 4+6, la 1.12, anto ajan ultraan, mut VASTA 4.5, rv 9+6 !!!!! en mä kyl sinne asti saata odottaa.. ajattelin et jo parin viikon päähän oisin saanu ton ajan, et ois päässy varmistaan et kaikki on kunnossa.. :/ pitänee varmaan yksityiselle hakeutua.. :/ mitä lie maksaa kelakorvauksen jälkeen? kokemuksia?
 
Tinkerbelle :hug: vuosi on kyllä pitkä aika odottaa, mutta toivon ja uskon, että toisen lapsen vielä saatte. :)

Kellopeliappelsiini kävin esikosta rv 7 varhaisultrassa, silloin näki sykkeetkin pikku pavusta :heart: Hintaa en tarkaan muista, mutta sai kelakorvauksen ja maksettavaa jäi jotakuinkin jonkun verran alle satanen, olisko ollut 80?

Omaa napaa sitten. Menin sitten pöljä lauantaina testaamaan ja negahan sieltä tuli, ei mitään järkeä testata noin aikaisin. Nyt sitten clearbluen herkkä testi oottaa kaapissa. Meinasin huomenna kyllä sen käyttää. On sen verran tuntemuksia, että pakko testata... Rintoihinkin on tullut muhkuroita, joko tämä voisi viitata raskauteen tai sitten jotain tosi outoa on meneillä...
 
Niin mäkin ajattelin kun ruvettiin yrittämään että hetihän se kakkonenkin tulee kun tuli esikoinenkin...tyhmä kun olin :/

Mä näin viime yönä sellaista unta että katoin sellaista raskaustestiä missä lukee että onko raskaana vai ei ja siinä luki että raskaana ja viikot.ne viikot oli 3+7..Hassu uni.
 
Niin mäkin ajattelin kun ruvettiin yrittämään että hetihän se kakkonenkin tulee kun tuli esikoinenkin...tyhmä kun olin :/

Mä näin viime yönä sellaista unta että katoin sellaista raskaustestiä missä lukee että onko raskaana vai ei ja siinä luki että raskaana ja viikot.ne viikot oli 3+7..Hassu uni.
 
Stinxi :( :( Ihan tyhmää. Mikä siinä nyt sullakin mättää?? Suuret tsempit ja suksisauvat suosta nousemiseen :hug: Kyllähän toi sun luteaalivaihe on aika lyhyt. Lasketko sen niin, että oviksen jälkeinen on 1. ja menkat alkaa 12. päivänä? Mä uskon vahvasti että mulla on syynä juuri tuo, mullakin siihen väliin jää vain keskimäärin 10 päivää.

Täällä on hyvä olo, koska kysta oli häipynyt, ja huomenna alkaa menopurin piikitys. Perjantaina on kontrolli jossa katsotaan miten munikset on kasvanut. Seuraava etappi on siis toive, että siellä olisi vain 1-2 johtavaa follia. Jos on enemmän, pitää ehkäistä loppukierto, jottei tulisi viittä sikiötä... Jos silloin kaikki hyvin, hoito jatkuu pregnyl-piikillä ja lugesteroneilla. Jänniä aikoja tiedossa.

Kellis mee ihmeessä yksityiselle ultraan heti kun sydämensyke on havaittavissa, saat mielenrauhan vaikka se vähän maksaakin. (Mulla alkaa mennä suhteellisuudentaju rahaan; meillä on menny tähän "lapsettomuuteen" jo puoltoista tonnia, eikä tunnu enää missään! :LOL: )
 
Tinkerbelle :hug: :hug: :hug: Voi kakka! No jospa tää tuleva kierto olis meille kummallekin "se oikea"! Ja shendalle ja unikselle ja muille pitkään yrittäneille kans. Kyllä tuntuis, et sellainen liian pitkään yrittäneiden ketju alkaa olla tarpeen, mut ei tytöt lannistuta, kevät tulee ja aurinko antaa hormoneillekin kyytiä =) .

Unis tsemppiä, toivon että pääsette tässä kierrossa tositoimiin!

ON: mulla on jo pitkään, siis monta kuukautta, ollut sellainen olo, et huhtikuussa mä tulen raskaaksi. Saas nähdä pitääkö se paikkansa. :D
 

Yhteistyössä