**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

äippäliini83Toivotan myös viivan vahvistumisia sinne! =)

NemuAnteeksi, en oo huomannut tuota kun kopsasin sen vaan sieltä vanhasta ketjusta... Yritin laittaa tiedot ajan tasalle, sano jos meni väärin.

shenda81 Meilläkin tietää suurin piirtein kaikki. Niille, joiden mielestä toista vauvaa ei tarvitsisi yrittää vielä (mulla opinnot kesken), ei puhuta niin paljon, muut on kyllä ajan tasalla. ;) Mun mielestä on vaan niin paljon helpompaa jos voi puhua suoraan. Eipä tarvii vain omassa päässä katkeroitua lähipiiriin syntyvistä vauvoista, kun voi suoraan sanoa että kovasti sitä vauvaa toivotaan myös meidän perheeseen.

).( Kuuluu niin paljon parempaa, tiiättekö musta alkaa vihdoin tuntua siltä, ettei se mun onnellisuus olekaan kiinni siitä toisesta vauvasta, vaan olen onnellinen jo nytkin, näillä eväillä, tällä kokoonpanolla! Toki vauva saa tulla ihan silloin kun tulee, mutta en aio tuhlata enää yhtään enempää aikaa ja energiaa sen haikailuun, mitä ei (vielä ) ole. Esikoiseen oon tällä hetkellä suorastaan rakastunut. :heart: Käytiin tänään kylpylässä ja vesipuistossa miehen kanssa, ekaa kertaa 9-10 kuukauteen kaksin, ja arvatkaas mitä? Mulla oli koko ajan ikävä esikoista! :LOL:
 
Mitäköhän ittnafelelle kuuluu, kun kp:t juoksee niin pitkällä?

).( Menkkoja odottelen tiistaille (ellei ne Terot myöhästytä niitä ), ei tasan tarkkaan oo tärpännyt taaskaan. Mä vaan tiedän sen.

Mä matkailen tänään tytön kanssa Oulun seudulle sukuloimaan. Yritän kyllä päivittää listaa sielläkin.
 
Huomenta!

Täällä kp25 eli totuuden hetket lähenee,käääks!
Kyllä mä vaan luulen ja uskon,että ei oo tärpänny :ashamed:
Alaselkää ja masua kyllä juilii vähän väliä,mutta uskon,että se vaan enteilee menkkoja...

Muutama tuolla listassa olikin joilla kp:t jo paukkunu yli..mikäköhän tilanne siellä on? :whistle:
 
Hellou!

vihdoin ne menkatkin sieltä saapuivat eli mulle voi päivittää kp1, kiitos :)

ja tiistaina tosiaan sitten niihin kokeisin, jes! toivottavasti sieltä selviää et mistä tää kaikki johtuu!!

 
Heipä hei!

Tulinpahan ketomaan että mulle ei kuulu mitään! :LOL: Paitsi yhä hirveää turvotusta ja ilmavaivoja mutta siitä ei sen enempää.

Äippäliinille
suuret onnittelut plussasta :flower:

Ja Nemulle onnea matkaan, kyllä se niin on että nämä asiat selviävät osaavissa käsissä ja kohta sä olet onnellisesti raskaana loppuun saakka.

Yhä tuntuu hassulta kun en tiedä ovulaation ajankohtaa. Hyvähän tuo toki on, stressi ei vieläkään pahasti pukkaa. Mutta selvästi piinailufiilinki alkaa nousta taas :eek:
 
katrinainen tuollainen tiputtelu voi olla normaalia..minä kun edellisessä kierrossa plussasin ja sain keskenmenon,niin mulla tuli sitä verta enemmän kuin normaali kuukautisissa ja sain ihan järkkyjä supistuksia vaikka viikkoja oli vasta jotain 6+4..toivotaan että sulla matka toukan kanssa jatkuisi :hug: mä pidän täällä peukkuja pystyssä!!!
 
Onnea äippäliini :flower:

ja toivotaan että katrinaisella vuoto loppuu ja raskaus jatkuu, mä pidän kans peukut pystyssä sulle!

Lily ihanaa kuulla, että ajattelet noin. Minäkin tässä mietin, että on kyllä hullua stressata toisesta vauvasta, kun on noin noin ihana pieni esikko talossa. Itse tuppaan kyllä olemaan aika kärsimätön luonne, jos joutuu liian kauan odottamaan niin stressiä kyllä pukkaa. Mutta onneksi nämä vauvakuumeajatukset valtaa mielen vain kun on itsekseen ja sitä ei päivän mittaan usein tapahdu tuon 13kk vauhtiveikon kanssa.

Omaa napaa sitten...Testasin juuri ovistestiin kaksi tasavahvaa viivaa. Eli ilmeisesti ovis olis täällä juuri tuloillaan! Tuli kyllä heti tosi positiivinen olo, että raskaus voisi tässä kierrossa ollakin mahdollinen :) Testaamaan ei kyllä pääse ennen kuin maaliskuun alussa.
 
Onnea äippäliini!!! :flower: :)

Täällä kp 1, yk 5 :headwall:
Kaikesta naurettavinta on että ihan hetken mielijohteesta testasin herkällä kotitestin r-testillä heti aamulla herättyäni - en edes odottanut mitään vuotoa vielä moneen päivään.
No negahan se tietenkin oli ja vuoto alkoi sitten heti pari tuntia testaamisen jälkeen! :kieh:
Pitihän sitä taas yks testi tuhlata...
Mutta en tajua, taas kävi niin kuin viimeksi että siitä missä oletin oviksen olleen, niin vuoto alkoi 7-8 vrk sen jälkeen. Eli ei lupaa hyvää...
Joko ovista ei ole ollenkaan, tai sit se on jo juuri ennen ovisoireiden alkamista (outoa??) tai sit loppukierto oviksen jälkeen on vaan aivan liian lyhyt...
Imetystä mä tässä syytän mutta jännästi on kyllä kierto toisaalta lyhentynyt nyt vaan reilut 30 vrk:ksi että mitähän tää nyt oikein tarkoittaa...? :(
 
Moikka tannekin puolelle!

Ma tunnustan heti alkuun, etta olen ehtinyt tehda jo kaksi testia, negoja tietty :headwall: etta tiedan tunteen mininalle. Ihme vimma testata vaikka ei ole mitaan oireita eika oikeasti mitaan syyta testata, mutta jotenkin se vaan houkutteli...Kylla sita on ihminen seka heikko etta holmo, ei olisi montaa paivaa tarvinnut odottaa etta asia olisi ratkennut ihan itsekseen :D. Tota tamanpaivan testia en kehdannut edes miehelle tunnustaa, tunsin itseni jotenkin niin holmoksi :ashamed:.

No, ainakin tiedan, ettei naissa mun tilaamissa testeissa ole mitaan hankalia viivanpaikkoja ja eika ne anna mitaan epaselvia negoiksi osoittautuvia haamuja :LOL:

Tanaan jo vannoin, etten uutta testia tee ennen perjantaita, JOS menkat ei ala. Katsotaan miten kay. Pitaa alkaa varmaan puolittamaan niita, jos kulutustahti pysyy samana :D

Eli kp26 ja dpo10, menkat tulossa n. ti tai ke, mahdollisesti vasta to, jos ovis olikin paivan myohemmin. Eika mitaan tavallisesta poikkeavaa oiretta ole, vahan vasyttaa, huimaa **tuttaa ja nippailee, kuten yleensakin ennen menkkoja. Toivottavasti edes menkat tulee ajallaan, paaseepahan edes uuteen kiertoon :kieh:.

Hedukalle onnittelut ovisplussasta! Kiva kuulla, etta olet positiivisella mielella, siita ei ole ainakaan haittaa tassa projektissa :D

katrinainen :hug: , tiputtelu on tosiaan ihan normaalia alkuraskaudesta, toivottavasti on vaan harmitonta.

äippäliini83:lle paljon onnea :flower: . Joko olet tietoinen lasketusta ajasta? :)

Lily meilla meneekin kierto aika samoissa; ma odottelen kanssa menkkoja tiistaina =)
Ma tiedan mita tarkoitat tolla esikoiseen uudelleen rakastumisella, joskus pieni ero auttaa nakemaan asioiden tarkeysjarjestyksen selvemmin :heart:

shenda81, meilla on vasta yk1, eli ei olla viela monille ehditty kertoa :D , mutta asiaa udelleille ollaan myonnetty etta toista harkitaan.

mukavaa illanjatkoa kaikille :wave:
 
Oli kiwa vkloppu kavereiden kanssa... B)

Onnea äippäliini ja katrinaiselle pidän kovasti peukkuja :heart:

ON: täällä alkaa ovis aika, ja yöllä halut otti vallan :D ...tuntuu että ovis on tuota tickerin laskelmaa aikasemmin...valkkaria ku tulee jonku verran ja alavatsaa nippailee hassusti..
 
Heips,

Tänne ei toistaiseksi mitään uutta, vauvelia koitettiin alulle oikeestaan koko viikonlopun, tikutellut olen viimeksi perjantaina, ja silloin sain melko vahvan viivan, joten toivottavasti ovis oli viikonloppuna.. d :) b

Äippäliinille onnitelut plussasta.
:flower:

Plussaonnea muille. :D
 
Tädin kohdanneille :hug: . Sitä samaa tässä odotellaan, lämmöt ainakin on alhaalla, eli eiköhän ne sieltä tule ajallaan.

katrinainenEn nyt sit vielä laita sua plussanneisiin, kerrothan miten tilanne etenee. Toivotaan, että on vaan jotain viatonta vuotoa. :hug:
 
tänään kp27/28-30.. nyt jo neljättä päivää taas pikkupikkutuhrua.. :/ soitin tänään lekurille ajan, menee 8.4 asti, joten enpä saa vielä seuraavaan alkavaan kiertoon niitä clomeja vaik oisin halunnu.. :headwall: mut ei kai se auta, tuskin se yks kuukausi tässä nyt paljoo tekee..
 
menin sitten tekemään testin :ashamed: ja negahan se oli tietysti :'(
Vaikka näin arvelinkin niin kyllä sitä vaan silti masentu joteski,hitto soikoon!!!!
Millasii kokemuksii muilla on rfsu:n testeistä? onko ne ihan luotettavia? Josko siis viel toivoa ois...tosin tänäänhän onkin vasta kp26(?),mutta testissä luki,että näyttää raskauden 6-10pvä oviksen jälkeen?!
 
Olen täällä nyt vähän kahden vaiheilla miten tämän raskauden kanssa käy. Eilen vuoto tosiaan loppui seinään, mutta tänään on sitten tullut hiukan sellaista ruskeaa limaa. Siteeseen on jäänyt jotain tuhrua, mutta kirkasta verta ei ole enää tänään tullut eikä pönttöön mitään. Testasin tossa ruokiksella CB:n testin huvikseni ja vahvaa plussaa näytti nyt. Eilen oli hiukan hailakka tuo plussa, joten tuskin kaikkea toivoa on vielä menetetty? Vai nouseeko tuo raskaushormoni ns. jäljessä?
 
Onnea plussanneille ja halaukset niille keille se hemmetin täti uskalti kylään tulla =)
katrinainen Onnea hirmuisesti ja tarroja masuun.

Niiiiin...mun piti olla tikuttamatta mutta arvtkaapa kestinkö olla..no en.Kunnon ovisplussa pamahti tikkuun.
Joten ukko on viel kellistettävä tänään,huomenna ja viel ylihuomenna...kyll tää kuule käy työstä tämä seksin harrastaminen
=)
 
Tänne ilmoittaudun. Aikaisemmin tänne jo kirjoittelin mutta tietyistä syistä johtuen jouduin kaikki käyttäjätietoni vaihtamaan.
Elikkäs 25v. kotiäiti, esikoinen syntyi '08 ja talouteen kuuluu vielä kaksi kattia.

Miehen kanssa saatiin puhuttua viimein asiasta pikkusisarus esikoiselle niin paljon että päädyttiin molempia tyydyttävään ratkaisuun. Yritys alkaa ensi kuussa <3 Jännittää ihan hirveesti.

Sovittiin että ei puhuta tästä yrityksestä eikä sitte tulevasta odotuksestakaan ennen kun sitten tulee mahan puolesta pakko :D Saas nähdä kuinka onnistutaan. Esikoinen kyllä varmasti auttaa kun se vie niin paljon huomiota ettei kerkiä koko ajan vaan miettiinkään raskautumista :)
 
vauva kuume iski.!!!!!!!!!!!!
Mulla on ihan hirvee vauvakuume. esikoinen on parivuotias. ja haluaisin pienen vauvan kaikki mun kaverit oottaa vauvaa.
mies kyllä haluais vaikka sata no ei nyt ihan. mutta en vaan tuu paksuksi. oon käynyt lapsettomuus klinikalla ja söin jonkun aikaa hormooneja kierto on säänöllinen ja miehessä ei oo mitään vikaa. en tiiä mistä johtuis alan olla jo epätoivoinen

mikä neuvoksi??
 

Yhteistyössä