**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Täälläkin yksi, jolla oli tikuton maaliskuu! :D Ei tehny kauheen tiukkaa olla koskematta tikkuihin, vaikka noita kaapissa onkin runsaasti. Mutta silti seuraavan PA:n kokouksen aihe voisi olla: "Vieroitusoireet ja niistä selviäminen. Miten selviän sen tunteen puuttumisesta, joka tulee tikkuun pissimisen jälkeen: jännää, mitähän siinä tänään näkyy?!"

Ovis oli oireiden perusteella eilen (kp 14); melkoisen selkeä viiltely illalla ja sitä edeltänyt juilinta muutaman päivän. Voihan se olla mahdollista raskautua jo tästä kierrosta luomusti, kun tuo oviskin tuntui tulevan oikein hyvään aikaan. Ja primolutit syöty viime kierrossa ja putkihuuhtelustakaan ei ole kauheen kauan...

Mutta yritän olla intoilematta. Mun hormoneissa on todettu häiriötä, joten missään ei ole sanottu että loppukierrolle riittäisi tarvittava määrä hormoneita, vaikka hedelmöitys onnistuisikin. Varaudun jo henkisesti seuraavaan kiertoon, jossa voin toivottavasti aloittaa pistoshoidot. Kunpa se #¤%&:n kysta olisi tajunnut häipyä!!

:hug: kaikille tädin kohdanneille.

Missäs päin Saini asut? B)
 
Kiitos Rauna!
Epasaannollinen kierto on kylla raivostuttava :kieh: . Jo ennen vauvaprojektia, kun ei ikina tiennyt koska menkat alkaa vai alkaako ja nyt varsinkin vauvakuumeillessa se ei ainakaan tilannetta paranna. Toivottavasti sulla kierto tasaantuu pian, ootko siis ihan vasta lopettanut imetyksen/kuukautiset palanneet vai onko hairiota jatkunut jo pidempaan?

Mulla nayttais nyt taa kierto jaavan 28 paivaan oviksen mukaan, mika on huomattavasti edellisia +30 paivaa kiertoja lyhyempi. Ehka siis vitskujen ansiosta, ehka sattumalta, mutta toivottavasti pysyy lyhyempana ja saannollisena. Tai siis kaikkein mieluitenhan ma kylla plussaisin jo ensi viikolla, ettei niiden menkkojen tarvis tulla tana vuonna enaa ollenkaan :LOL:
 
Vatulle tervetuloa joukkoon! :wave:

Meitä PA-kerholaisia on sitten useita tässä kuussa, Uniskin on heittänyt tikut toistaiseksi nurkkaan ja lähtenyt raittiina kiertoon :D

Kyllähän tämä on selkeästi vähemmän stressaavaa kuin nuo aiemmat kierrot. Mulle ei taida oikein sopia tuo tikutus ja muut itsehoitotoimenpiteet, niistä tulee helposti sellaista pakonomaista touhua ja alkaa ahdistaa.

Parin päivän sisään mä kuitenkin ovuloin, sen verran tunnistan ilman tikkujakin. Ja varmasti jossain määrin samanlaista piinailua tää loppukierto tulee olemaan kuin ennenkin, mutta helpottaa kun ei tiedä ovulaatiopäivää niin ei voi koko ajan laskea päiviä.

Plussia maaliskuulle! Hitto! :eek: ++++++++++++++
 
Tigru mulla tuollaiset viivat enteili oviksen läheisyyttä, eli tuosta 1-2 päivää tuli aina sellainen superplussa jossa testiviiva oli ihan tumman violetti. Uskoisin että parin-kolmen päivän sisään sulla on ovis. Jatka vaan tikutusta kunnes viivat vaalenee, siinä se sitten hahmottuu että miten sun yksilölliset hormonitasot tikkuihin reagoi!

Onnea etukäteen, peitot pöllyilemään vaan :)
 
Moi taas ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :flower:

Taalla tuntuu monilla oleva kokemusta ovistikuista, ma en ole jotenkin niihin perehtynyt yhtaan, jotenkin olen saanut kuvan etta ne ovat hankalia kaytossa. Muuten kylla yritan aktiivisesti bongailla ovista, lahinna limoista ja aamulammoilla. Eli meilla mies on TJOT meiningilla ja ma enemman tosissani :D

Lilylla taitaa olla piinapaivat meneillaan, vai ymmarsinko oikein?

Mulla on tanaan DPO5 eika mitaan mainittavia oireita, ehka vahan lievaa menkkamaista kipua, mutta tosi vahan.

Jahas, jos sita palais vaikka toihin valilla :wave:
 
vadelmilla tervetuloa!

UniUnna sanotaanko vaikka näin että ikkunasta tuollainen metallinen korkea torni, joka on rakennettu vuoden 1889 maailmannäyttelyyn jonkun Eiffel nimisen hepun toimesta :D

).( kevät väsymystä ilmassa, muuten ei mitään erikoista. Arska paistaa B) Eli jos sitä iltapäivälläkin kiipeäisi tuonne leikkipuistoon.

++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia kaikille!
 
Mulla tulee nyt sellasta sitkeetä ja venyvää limaa...yääääk... oisko se oili nyt sit paikalla vai millon sen odottas sit olevan? Tää mon niinkun sokkona menis taas kun ei oo niit tikkui prkle...;) jos mulla olis niit kaapis niin mikään ei kyl estäis testaamasta,joten parempi kun en tilannu. Tieto lisää vaan tuskaa,nimittäin se että tuosta meijän lähikaupasta saa o-testejä.... :kieh:
Kyl niin tuntuu et jotain puuttuu kun ei tarvi kuseksia tiettyyn aikaan tikkuun. Mä olen kyllä koukussa,meinaa kännykkäkään ei saa mulle tällästä olotilaa.. :D ilman kännyä voin olla helpostikin,mutta tässähän joutuu ihan taistelemaan etten lähe just nyt kauppaan hakee testejä :LOL:
No juu mut mä oon niin huono näitä oireita sillei tällein luomuna bongaamaan niin kaipaisin varmistusta niistä tikuista. Mut te voisitte auttaa kyl näis oireis et millo mulla ovis :D
Eli limaa tulee urakalla,vasemmalla munasarjassa tökkii sillein sykähdysmäisesti vähän väliä,alkanut tänään tuossa klo 12 aikaan. Välillä jopa niinkin että sattuu ihan... :| Rinnoissa ei tuntemuksia ainakaan vielä. Millo olis hyvä selättää mies? :p vai tarviiko enää? ollaan touhuttu viime yönä ja eilisaamuna. =)


vadelmilla tervetuloo! =)
 
Joo mie pysyn tälleen hissukseen täällä taustalla =)

En mä nyt ihan tästä yrittämisestä päässy eroon...kalenteriin joka on jääkaapin ovessa on Isolla merkattu milloin pitää harrastella.
Isä tuli sitten tänään käymähän ja hän tietysti jääkaapille mennessä kattelli että mitäs täällä lukee...Ja viel isolla kirjoitettu että SEKSIÄ.
Mä olin että ei ne mittään erikoista ;)
 
Saini nyt mä keksin!! Enontekiö! Vitsi meni kauan ennen ku keksin, oli muutes tosi vaikea arvoitus!

Totta puhuakseni mulla on ollut kauan haave että päästäis joskus miehen kaa kahdestaan minilomalle sinne sun asuntos liepeille... Tarjooksä meille croissantit jos tullaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Jkalenteriin joka on jääkaapin ovessa on Isolla merkattu milloin pitää harrastella.
Isä tuli sitten tänään käymähän ja hän tietysti jääkaapille mennessä kattelli että mitäs täällä lukee...Ja viel isolla kirjoitettu että SEKSIÄ.
Mä olin että ei ne mittään erikoista ;)
Anteeksi mutta... :LOL: :LOL: :D

vadelmilla No en mä tässä varsinaisesti mitään piinaile, ensi viikolla pitäis alkaa menkat, mutta en kyllä tosiaankaan odota että olis tärpännyt.
 
jippiiiiiii,mulla on kp1/30 vihdoin ja viimein,enpä ookkaa ennen näin iloinnut menkoista mutta nyt oon,kun on se km takana,ja eka kierto siitä,joten pääsee puhtailla paikoilla harjoittelemaan lapsentekoa :p
 
Heippa!

Vadelmilla tervetuloa! Meilläkin taitaa mies olla TJOT fiiliksellä. Mutta sehän olenkin minä joka yli puoli vuotta manguin kakkosta. Tosiaan ne menkat kesti sunnuntai-illan, mut testi nega silloin.
Mahasssa tuntuu oudolle, nippailee. Päätä särkee ja koko ajan väsyttää. Ja jatkuvasti tekee mieli KAHVIA! (Ykkösen aikaan en juonu kupillistakaan kahvia raskausaikana). Hb oli viikko sitte 105 ja eilen jo 133. Hienosti nousi arvot, ongelma on että kun laskevat yhtä nopeasti. Terveystäti meinas eka laittaa mut sairaslomalle, mutta kieltäydyin. Se mietti voiko minullakin (pojallamme kun on) olla verenvuototauti. Mutta eiköhän se olisi huomattu aikasemmin (minut leikattu useampaan kertaan, eikä menkat oo ikinä kovin runsaat olleet).. Sitten pohdiskeli voisiko minulla olla sisäisiä verenvuotoja. Minusta hänen ei olisi tarvinut mitään näistä ajatella ääneen; sai vain minut huolestumaan. Kerroin että kakkosta yritetään, pelkään että lääkäri kieltää projektin toistaiseksi. Toivottavasti ei. Maanantaina kävin verikokeissa, maanantaina menen taas käynnille; sitten kuulee tuloksia.

Mutta siis niin niitä menkkoja olin ihmettelemässä.. Ja noita ihme nippauksia. Lauantaina aion ostaa testin, sunnuntaina sitten testailen. Ostan samalla jo useampia testejä jos nyt näyttääki negaa; eiköhän ne tuu käytettyä ;)

Sain tänään viimein siivottua :) Oli jo useampi viikko ku pesin viimeksi lattiat. Ennen lasta ei tarvinut siivota niin usein, mutta kun on tuollainen leikki-ikäinen joka muka yrittää ite osua lusikalla pelkästään suuhun, niin johan se on sotkuista. Ja kun on NIIN isänsä poika, niin vei isän paikan ruokapöydästä, ei enää oma triptrappi kelpaa. Ja eihän se sieltä tuolilta yllä läheskään niin hyvin syömään kuin ennen.

Tulipa taas höpötettyä, kiviäki kiinnostaa :LOL: Nyt pitää mennä kurkkaamaan mitä tuo poron paistin puolikas tuumaa uunissa. Pitäs muka ehtiä syömään ennen töihin lähtöä. Muistais vielä moneksi vuoro alko :D

Tsemppiä kaikille kevääseen! Paljon paljon plussia, ja voimia tikuttomaan niille joilla sellainen menossa ;)

Palaillaan :wave:
 
Voi prkle,kirjotin litanian ja se katos ku pieru saharaan,ei hittolainen! |O

No mut tohon Stinkkiksen päivä dilemmaan mikä oli jo toissapäivänä niin et voiko pissaholistista tulla tikkujen kohtuukäyttäjää niin en oikein tiedä,jos raskautuis helposti ja nopsasti niin ei kai sitä tuhlais niin montaa. Mutta kun on testattava että löytyy ja sit loppukierrosta testaan joskus kans kun o-plussa alkaa näkyä voimakkaana jos on raskaana. Kokemusta on :) Mut nyt on ollu jotakin vierotusoireita kyl tikuttelusta, jotaki puuttuu kun ei voi tikutella. ;) mutta olen korvannut sen porkkanan syönnillä,järkeenkäypää eikö? :LOL:
Hullunhommaa... ;)
Mä olen joskus nimittäin kun esikkoa yritettiin niin ostanut mammaksilta 70 ovistikkua ja ne ei kestäny kun 2 kiertoa..... :ashamed: siihe rumbaan en enää kyl lähe,pakko saada hillittyä tää testailu ny aisoihin jospa seki auttas. Nyt on ollu kyl ehkä hieman vapautuneempi olo kun ei voi testata mutta mielessä ne perhanan tikut on kuitenkin... :kieh: Mites muilla tikuttomilla menee? :D

Mä sain just tekstarin mieheltä ja oon ihan äimänä, se ei oo pitkään aikaan laittanu mitään tuhmia viestejä tulemaan ja nyt viesti oli tällänen : Oisko meillä muru tänään saunailta kahdestaan kun ***** nukkuu? saatais molemmat saunapuhdasta ;) ;)
Toisaalta ihanaa kun se laittelee välillä tuommosia viestejä mut sai mut vaan hyvälle mielelle tolla :D taitaa tyttö tietää että olis patukkaa tarjolla ;) hyi mua! :LOL:
Mun on varmaan pakko mennä päikkäreille tokenemaan, jaksaa sit illalla..;)

Oikein mukavata iltaa kaikille! :wave:
 


Kävin tänään parturis ja ylihuomenna mulla kokovartalohieronta...aaah ja sit lauantaina lähden kaverin kanssa moikkaan yhtä kaveria joka asuu hesas, käydään ikeassa ja itiksessä ja ehkä jumbossa,,,,sitten illalla baariin!!!...saan juoda hyvällä omatunnolla...ehkä sit vikan kerran.
 
siis, täällähän testit on negaa, mutta masua huilii jo kohta viidettä päivää menkkamaisesti ja menkat ei vaan ala. Eli siis joku super pms-periodi menossa. Mielialavaihteluitakin löytyy. Niin aj mun yksi kaveri, jonka ei pitänyt vielä toista saada on vahingossa nyt sitten raskautunut... Näin nämä elämän asiat menee ihan omia ratoja. :LOL:

Kertoisiko joku missä ne mun menkat on... Sama ongelma ilmeisesti kuin dogtorilla oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Mä olen joskus nimittäin kun esikkoa yritettiin niin ostanut mammaksilta 70 ovistikkua ja ne ei kestäny kun 2 kiertoa..... :ashamed:
:LOL: :LOL: :LOL:

Tuossahan täytyy normikierrossa käyttää enemmän kuin yksi tikku päivässä läpi kierron! Oot kyllä totisesti pissaholistien ryhmäterapian tarpeessa! ;) :D
 

Yhteistyössä