**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

edullisimmiksi ovistikuiksi mahtaa tulla kaikenmaailman nettisivustojen tikut mukaanlukien rfsu:n ovulaatiotestit, ne ku on niin leveitä et ne voi helposti leikata kahtia, mulla oli noi nyt tässä kierrossa, tilasin verkkoapteekin sivulta, muistaakseni 7kpl hinnaks tuli postikuluineen 12e, joten käytännössa 14kpl/12e
 
:wave: Tääl mä roikun mukana.. meinaa tuo työ alkaa tuntumaan ihan työltä :D
Illat sit menee pikkuneitiä viihdyttäessä..
Masuun ei mitään erikoista, luulen et ovis aika alkaa olla käsillä, mut tiiä sitte.. tikkuja ei ole eikä tule :D
Ens viikolla on työtön viikko, ni lähetään käymään mökkeilemässä, ku saatiin navettaanki lomittaja, tekis mieli jättää neiti kotia, mutta mistä keskellä viikkoa lapsen likka |O
 
Vadelmilla Lopetin imetyksen jo, kun poika oli 10kk ja siitä nyt vajaa puoli vuotta aikaa. Ekat menkat tuli 3 kk synnytyksestä ja kierto oli 30-70 ja nyt ollu 30-40 pari kuukautta. Ja ilmeisesti tokan yk:n jälkeen alkuraskauden km ja nyt en sitten todellakaan enää tiedä missä mennään. Vähän tuntuis että ovis lähestyy tai sitten ei? Vielä yritellään näin ja katotaan jos myöhemmin tarvis tikkuja?

Ihanaa tää kevät aika. Niin kiva puuhata ulkona ja on valosaa. Kohat huhtikuukin alkaa ja se vasta onkin paras kuukausi.

 
Heippahei! :wave:
Eilen pistettiin taas peito heilumaan, ja lauantaina uudestaan, josko alkais tärppäämään... En noista ovistikuista oikeen ota selvyyttä, joten aattelin, että jokatoinen päivä pupuillaan sunnuntaihin asti, tai siis maanantaihin, kun sunnuntai on välipäivä.. :D

Kaks päivää olen kärsinyt järkyttävästi päänsärystä, ei auta burana eikä imigran. :/ taidan tästälähteä lepäilemään.
Plussatuulia ilmaan vaan tältä suunnalta. :whistle:
 
Tulinpa minäkin piiitkästä aikaa kurkkimaan teidän kuulumisia tänne. Moni on plussannut ja on tosi paljon uusia. Tervetuloa!
Huomasin että taidan olla "pisimpiä" toivojia, oliskohan lumikuningatar ainoa tuolta "Pikkukakkosta toivovat VOL 2 tai 3:sta"? vai muistanko ihan väärin? Minä se vielä täällä roikun. Ei voi mitään :/
Mulla on siis nyt menossa yk16. Mitään toimeenpiteitä ei edes harkita, turhaa stressia. Tulee jos on tullakseen.

Painunpa tästä takas taustalle. Oikein plussaista kevättä teille kaikille!


Kuu-mami ex santessa
 
Hei taas!

Aika monilla kuulostaa olevan ovisajat käsillä. Tikuttonta viettäville pitää kertoa, että löysin pari päivää sitten vessan kaapista yhden ylijääneen ovistikun, oli heti ihan pakko käyttää. :D Tulos oli ihan haalea viiva eli ei kait ovista.

Tänään on kyllä alkanut ristiselkäsärky, en tiedä voisiko sen tulkita oviksen oireeksi?? Tai sitten kiskoin eilen poitsua liian innokkaasti pulkassa :D

Ja ai niin, meillä loppui sitten imetys tiistaina. Poitsu päätti itse, että enpä enää iltatissiä huoli. Nyt on jo ihan tyytyväinen olo, kun näin kivasti poitsun aloitteesta imetys loppui. Kestihän tuota yli 13kk! Ja kyllähän se parantaa myös näitä mahiksia pikkukakkosen suhteen :)
 
Mä taas tiedän omat kp:t kun söin viel liuskan sitä femaria ja tavallaan tiedän että mulla ovis ensi viikon alussa.Mutta me mennään joka tapauksessa joka toinen pvä-systeemillä ensi viikon loppuun asti.
Tuottaa tulosta tahi sitten ei.

IFV on kuitenkin tarkoitus tehdä toukokuussa.

Mulla halut kadonneet tän yrittämisen takia oikeastaan kokonaan..ei vaan tee mieli,eilen illal piti pakottaa ittensä että jaksoi tehdä jotain.Miestä vaan käy sääliksi kun se joutuu jaksamaan mua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
En usko että tämä tästä helpottaa ennen kuin raskaudun ja seksistä poistuu tämä ajoitusmentaliteetti!
Tai ylipäätäänkään vauvantekomentaliteetti, ajoitusta tai ei. Näin pitkän yrittämisen jälkeen seksistä vaan pakostikin tulee eräänlainen siemennysoperaatio. Muistan miten alussa vielä jaksoi heitellä jotain :p -hymiöitä, mut nyt ei paljon siltä tunnu. En tiedä milloin sitä oikein seuraavan kerran voisi nauttia seksistä, ehkäpä raskausaikana (kun silloin ei ainakaan voi tulla raskaaksi).
 
kuu-mami en ihan tarkalleen muista kumpi niistä vol.2 vai vol.3 oli meneillään kun tänne hyppäsin mukaan. Luminka sitä muistaakseni sillon alotti päivittään. No, kuitenki. Johan sitä on viime vuoden joulukuusta täällä roikuttu eli 1v3kk. Taidan olla niitä pitkänmatkalaisia... :) Näillä näkymin roikutaan vielä pitkään, tai ainakin siihen asti kunnes plussataan. Kuten jo sanottu esikoisesta oli 4 ehkäisemätöntä vuotta niin voi aikaa vierähtää ennenku katoan täältä...

Tänäänkin olis ollu hyvä aika peittoja heilutella kun tyttö oli tarhassaja mulla yövuoro, mutta ukko näköjään mielummin nyt hiplaa jotain jokkisautoa kun eukkoa. :D No, eipä se oviskaan vielä ajankohtainen ole. Ei ainakaan tunnu siltä. Mä aattelin kans kokeilla sitä ressitöntä menetelmää ja olla ajattelematta/kyttäämättä oireita koko ajan. Ens viikolla ollaankin lähössä reissuun kun on pitempi vapaa. Viimeks kun käytiin samanlainen rentoutumisloma niin siitä tulos leikkii nyt tuolla kauppasta. Ei ihan huono saldo... :D
 
Tänään olin kokovartalohieronnassa, aaaaah oli niiiiiiiiiiiin ihanata...ja jumeja löytyi juu...
Ja huomenna mä ja kamu lähdetään sitten vkloppu reissulle hesaan, stadiin...ensi ikea sit itis ja sit ehkä viel jumbo. B)
Ja sit illalla baariin....meinaan kyllä juoda tunteella kun kamu lupas että voi ajaa takaspäin :xmas:

Hyvää vkloppua :D
 
Mun pahin painajainen on se että mä jään yksin tänne kun te kaikki muut raskaudutte :ashamed:

Mikä tässä hommassa mättää etten voi raskautua???Onko se vaan niin paljon tuurista kiinni???Ja vaikka kuinka yrittää että tässä kuussa ei stressata niin mulle joutuu ensin tehdä lobotomian että se onnistuu.

SydänkäpynenVai että Jumboon tulossa????Me ollaan kamun kanssa menossa flemingoon kattoon se himoshoppaaja-leffa.

Kuin moni teillä tietää että yritätte????
Mua ahistaa ku olen tälläinen hölösuu,meillä tietää koko hemmetin suku ja ne on joka samperin kk että joko nyt????
Hitto mä sanon niille ettei meille tule toista ikinä.
 
Shenda mä olen samanlainen kailottaja, meillä tietää koko suku ja kaikki kaverit ja tutut... Musta tuntuu jotenkin paremmalta kuitenkin puhua asioista avoimesti kuin pitää yksinäni sisälläni näitä juttuja. Ja toisaalta silloin välttyy näiltä kootuilta "tehkää nyt tekin jo se toinen" -kommenteilta.

Viikonlopun aloituskevennys (pissakakkavaroitus!): joko mä olen nielaissut vahingossa ja huomaamattani jalkapallon, tai sitten jossain ruuassa on ollut pierumyrkkyä. Mä olisin loppukierrosta varmasti tulkinnut nämä ilmavaivatkin varmoiksi raskausoireiksi!! :LOL:
Onneksi voi aina laittaa syyn lapsen niskoille, se on se etu kun on alle 2v. tuossa kylkiäisenä :D

Stinkkis on kyllä nimi paikallaan juuri tänään.
 
Heissuli vei!! Huomasin just et oon viimeks kk aikaa käyny täällä, sori :ashamed: !

Tervetuloa uudet :wave:

ja olikos niitä plussanneita =) ? jos niin onnea paljon :heart: ja plussatuulia muille :wave: !


(.) nyt 29 päivää keskenmenosta ja muissa keskenmenoissani alkanut tasan 28 päivän päästä menkat, ärsyttää tää odottelu ku meen sinne prolaktiini(?) hormoni kokeisiin kp 3-5 ni saisivat sit perhana tulla jo!!
muuten ei mitään ihmeellistä..

koitan lukea ainakin hiukan noita teidän juttuja mutten tosiaan kaikkia :D

ai niin ja hieno uusi pino!
 
Pikaisesti vaan kertomaan että hengissä ollaan vaikka en ole kirjoitellut pitkään aikaan!
Olen silloin tällöin kuitenkin lukenut muiden kuulumisia :)

Täälläkin yritän vähän rennommin mielin - ovista kyllä tikutin kun oireet alkoi mutta tikut kerkes loppua ennen ovisplussaa - jos sellaista ollenkaan olisi tullutkaan.
Kaksi "suoritusta" (tuntuu joo suorituksilta kun ajoittamalla ajoittaa) ja nyt on odotus päällä, dpo korkeintaan 7 tai 8 tänään.
Ajattelin tällä kertaa pissitikkujen jännittämisen sijasta jännittää jokaista vessassa käyntiä - alkaako vuoto vai ei :D
Saa sillee tikulle pissimiseen verrattuna paljon useampia jännityshetkiä :LOL:
 
Moi kaikille :wave:

Ihan pikana tosi omanapaiset kuulumiset, sain miehen kotiin tyomatkalta ja sohva kutsuu ihan just :D

Taalla on kp24 ja dpo8 eika tosiaan mitaan oireita yhtaan mistaan :/ . Lammotkin on olleet jotenkin tosi alhaalla, etten ole edes varma oliko koko ovista ollenkaan? On ne korkeammalla kuin alkukierrosta, mutta tosi matalalla kuitenkin. Mietin kylla tota meidan kuumemittaria, se on yli kaks vuotta vanha, eli pattereissa saattais olla jotain kulumaa havaittavissa... tietaako joku saako niita pattereita vaihdetuksi vai pitaako hankkia uusi? Pitaa tehda asialle jotain ensi viikolla alkavan uuden kierron kunniaksi.

JOtenkin houkuttais tehda testikin, mutta hirvittaa samalla, en kuitenkaan halua nahda sita negatulosta. Hankalaa on :D. JOs ois ees jotain oireita, voisin ehka testailla sunnuntaina, taalla on silloin aitienpvakin :heart: . Vaan pitaa nyt katsoa milta sit tuntuu.


Hauskaa perjantai-iltaa kaikille!
 
Täällä mennään edelleen ilman tätiä. kauheasti on finnejä tullut, mutta varmasti joku hormonioire vaan, negan testasin maanantaina ja menkkoja odotellaan. Ei kyllä mikään tärppi olo täällä, päin vastoin. Jopa hiukan odotan tätiä kylään, että tietäisi kierron olevan jotenkin edes kohdillaan.
 
helöy :)

Pitkästä aikaa kurkkailen. Ollaan tässä välissä hoidettu yksi kappaletta muuttjoa pois alta ja nyt ollaan asetuttukin jo uuteen kotiin. Muuttolaatikoita on paljon vielä purkamatta mut paljon on jo valmistakin.

Mulla on ollu varmaa kuukauden jo iha selkeitä menkkaoloja mutta ei o vaan alkanu. En tajua mistä voi johtua. Imetän edelleen mut kuukauden päästä alan jo sitäkin lopettelemaan. Syynä se et mä tahon lihota ja tahtois jo ehkä alkaa kakkosta yrittelemään. Ja kohtahan tuo neitikin saa jo alkaa maitotuotteita maistelemaan..
 

Yhteistyössä