**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Tinkerbelle Osaatko suositella jotain paikkaa jossa olisi tuota vyöhyketerapiaa???Meinasin ittekkin kokeilla.Ei siinä mitään häviä.

Menkat sitten alkoi...erittäin runsaana ja tulee ihana limaklönttejä mukana..ihanaa(Yök) =)
 
Shenda :hug:

Mä olen käynyt jo kolme kertaa tällä Liisalla, hinta-laatusuhde on erinomainen ja on tosi symppis nainen. Hän ottaa vastaan Helsingissä tällaisessa paikassa:

http://www.valontemppeli.com/

(älkää välittäkö noista meedio- astrologia- ja muista jutuista, ne menee vähän yli mutta ei ole mitään tekemistä vyöhyketerapian kanssa... :) )

Tuolta voi tehdä myös ajanvarauksen netin kautta.

Toinen tosi hyvä paikka on Long Life klinikka Helsingissä, siellä on mm. akupunktiota ja vyöhyketrapiaa ym. Se on tosin hieman kalliimpi.
 
Huomenta!

Eilen oltiin iltaa istumassa..minä tosin vesilinjalla :D ihan varmuuden vuoks,vaikka tunne onkin,että ei tärppää täs kierrossa :ashamed: nooooh...

Mikäs dogtorin tilanne? Jokos testailet? :whistle: ;)
 
kp19, tähän mennessä ei täysin varmaa ovis+.. :headwall: kp15 oli kyl kaks viivaa testissä, mut testiviiva hailakampi ku kontrolliviiva ja kp16 kans kaks viivaa, mut testiviiva jo tuosta kp15 haalentunu entisestään.. valkovuoto ei toisekseen oo loppunu vielä, vaik pitäs olla jo kuivakausi.. :kieh:

päätin että turhaan näitä yksin mielessäni pyörittelen, miehen kans harvakseltaan näistä jutellaan, en kehtaa sitäki ressata näillä, ei pian hommista tulis yhtään mitään.. seuraavien menkkojen alettua soitan lekurille ajan.. ajattelin et jos suoraan määräisivät clomit ja jos ei niillä tuu tulosta ni sit alettais perustelliset tutkimukset.. mä nimittäin hyvin vakaasti uskon että kyse on vaan siitä et mä ovuloin joko hyvin harvakseltaan tai en ollenkaan.. :/ koska mulla ei varsinaisia ovisoireita ole, lämmöistä ei oikein tiedä sanoa mitään, varsinaista kunnon lämpöpiikkiä ei ole, eikä noista tikuistakaan oikein osaa mitään sanoa.. :kieh:

prkle!!
 
Eilen illalla en päässyt sitten millään tänne sivuille. Jotain, että serveri kaatunut. No oisko?? Kauheet vieroitusoireet tuli heti..
:LOL:

Täälät nyt suoraan omaan napaan. Eli, uskoisin oviksen olevan nyt nurkalla, kun menkkamaista jomotusta on ollut. Mutta nyt tulikin pissan matkassa vähän verta?? Ei voi olla kiinnitymisvuotoo, kun ei ole ollut seksiä kahteen viikkoon. Oisko jotain ovulaatiovuotoo mahdollisesti. En ole kyllä kuullut?

Mukavaa sunnuntaita kaikille.

 
Täällä kp 2/?? Viime kiero tais mennä 40? Mulla ei oo varmaan ikinä ollu noin pitkä kierto ja pettymys oli TODELLA suuri.:( Yhen kaverin kans jätettiin ehkäsy pois samoihin aikoihin ja sen raskaus on nyt yli puolen välin. Juteltiin pitkästä aikaa eilen ja se "lohdutti" mua näin." Siis herrajumala onko siitä jo 8kk, musta tuntuu, et vastahan me mietittiin saahaanko samaan aikaan vauva. Siis mä olin valmistautunu et joudun jotain puol vuotta yrittään, mut sit se tärppäski melkein heti. on kyllä ihme ettet sää tuu raskaaks, kun mulla ja Teijalla (meidän yhteinen kaveri) tärppäs niin noppeesti.." Olin vaan hiljaan ja tein tosissani töitä, et saisin itkun piettyä sisälläni.. :'( Miehelle sit kotona märisin. Joo, mut nyt ruppeen lukemaan muiden kuulumiset ja kommentoin sit niitä. Meinasi ottaa ovistikut avuksi pariin kiertoon, jos meinaa tää kierto alkaa heitteleen noin rajusti..
 
TuulenViemä: :hug: Siksi mä haaveilenkin vaan täällä, ettei kukaan vahingossakaan pääse " esittämään totuuuksia" ja loukkaamaan tahtomattaan. Täällä kun jotenkin ollaan paljon avarampia ja empaattisempia. Ollaan niin samassa veneessä.
 
Rauna: Joo, kyllä minäki aioin nyt pitää tän yrityksen ihan omana tietonani.
Kellopeliappelsiini: Minusta on kans alkanu tuntumaan, etten ovuloi kun ovisoireet on kauheen epäselvät. Saattaa olla et esim.kp15 tunnen selvästi kipuilua alamahassa+limoja tulee jne. Ja sit viikon päästä tulee samat tuntemukset...En sitten tiiä et onko ne ovistuntemuksia vai mitä. Nyt aattelin pari kiertoo tikutella ovista.
Mua niin harmittaa kun se terkkari sano neuvolassa, ettei ne piä nyt kiirettä alkaa tutkimaan meitä, kun meillä kerran on jo yksi lapsi.:( ois ollu ihan kiva, jos oisivat edes tarkistaneet et kaikki ok..
Ostatteko ovistikut apteekista vai tilaatteko jostain?? :attn:
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!! :hug:
Ja onnittelut plussista! :heart: =)
 
Lily ja Stinkkis kiitos haleista.

Me ei olla käyty missään tutkimuksissa. En ees tiiä et lähtiskö tuo ukko-kulta semmosiin. Tuntuu et se on semmosella tulee jos on tullakseen meiningillä kun mä taas en jaksais aina odotella. Olen näköjään itse kärsivällisyys... :D Toisaalta on se joskus aina kyselly et joko olis tärpänny. Se kun ei ole ollenkaan perillä mun kierroista sun muista hommista. En mä edes tiedä et miten niihin tutkimuksiin pääsee. Onko tk:ssa joku niihin erikoistunu lääkäri jolle soitella aikaa, vai onko se näitä rivi-yleislääkäreitä. Yksityiselle ei olis varaa.

TuulenViemä mä tilasin pariksi kierroksi netistä paketi jossa oli ovis- ja raskaustestit. Kotitestiltä tilasin ja sain mä ne tikut aina jotain näyttään.

Aika tuntuu menevän nii-in hitaasti tässä alkukierrolla. Vielä olis viikko töitä ja sit ruhtinaalinen viikko vapaata. Sitä ja tädin poistumista odotellen hurjan valtavat plussahenkäykset teille muille+++++ :whistle: Niin ja hienoa kevättä kaikille!
 
Lumikuningatar en tiedä itse tarkemmin, mut oon ymmärtänyt, et terveyskeskuksesta saa lähetteen jonnekin erikoistuneeseen paikkaan missä ne tutkimukset tehdään. Teillähän on jo sen verran yritystä takana, että julkisellekin pitäis päästä.

Tuulenviemä pahoittelut menkoista. :hug:
 
huomenta!
Apua, oltiin taas tipahdettu tonne kakkossivulle.. :eek: Tänne ei vieläkään mitään uutta. |O Jotain positiivista, että menkat ohitettu, jokos sitä alkais kohta jo taas tikuttelemaan.? :whistle:

TuulenViemää: :hug:
 
Eipä täälläkään uutisia, muuta kuin se että ekaa kiertoa mennään ilman mitään tikutuksia :attn:

Täytyy sanoa että tuntuu kyllä helpottavalta kun ei tiedä tarkalleen tai edes lähes tarkalleen ovulaation ajankohtaa. Tänään on jo vahvat oviksen luomumerkit ilmassa, joten siitä kyllä pidän huolen että parin päivän välein tällä viikolla käytämme potentiaalista tilaisuutta ;) Eihän tämä nyt todellakaan mitään stressivapaata ole ilman tikkuja ja lääkkeitäkään, mutta ainakin mulle selvästi helpompaa korvien välin kannalta tuntuu olevan.

Jaksamista kaikille, tulkaahan kertomaan vähän kuulumisia niin saadaan aika kulumaan nopeammin :)
 
Tinkkeri mulla on kanssa tikuton maaliskuu :LOL: Mä en jaksanu tilata testejä ja olo oli sellanen että haenko apteekista tikut vai otanko rennosti. Sanotaanko et keskirennosti on otettu,kuulostelen kaikkia kipukolotuksia et oisko se munis siellä joka kolkuttelee. :LOL: sairasta mutta totta... =)

Mulla vapaata tänään ja tyttö on kummitädillä hoidossa.:) Meinasin siivota ja lähteä ostamaan tulppaneja. Jotain piristystä päivään! =)
 
Heips,
Tännekään ei mitään uutta. Ovista odotellaan tällä viikolla saapuvaksi, jos se nyt tulee. Minulla ei ole koskaan ollut mitään oireita ovisaikaan, joten saa nähdä. Varmuudeksi käytetään miehen kanssa kaikki tilaisuudet kyllä hyväksi.

Tuulenviemä, minulla on hyvin samanlainen tilanne, kaverit raskautuneet heti ja minä en. Mutta silti kyllä kiva vauvajutuista heidän kanssaan keskustella. Ja tietävät kyllä meidän olevan kovassa vauvakuumeessa.

Aika vähän on tässä ketjussa maaliskuulle vielä raskautuneita, joten paikkoja olis vielä kaiketi jaossa :D Itse testailen vasta ihan maaliskuun lopussa.
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Täti pakkailee kamojaan ja saisi nyt kerrankin kerätä kaikki kimpsunsa ja kampsunsa niin tarkaan ettei tarvii ihan heti tulla takasin. Mä taidan chillailla ton upeasti paistavan auringon seurassa tämän kuun ja jätän kanssa tikut syrjään. Pitäisköhän ottaa paikallisista mallia, kaivaa bikinit esiin ja lähtee tonne puistoon "grillaamaan" itseään 15 asteen lämpimään auringonpaisteeseen :D No ehkä mä vielä jätän ne bikinit väliin, mutta muuten voisi lähteä kun pikkuherra herää päiväunilta. Ens kuussa ollaankin sitten miehen kanssa eri maissa niin ei hirveesti ole toiveita raskautumisesta.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia! :whistle:
 
Heips!

Tulin vaan pikasesti käymään, kun olen ollut pitkään kipeänä.. Onneksi "parhaat" päivät on vasta tuloilla joten jos tästä nyt parantuis niin ois mahiksia sitten puuhailla..

Kirjottelen sitten enemmin kun olen taas terve, teijän kuulumisia olen kyllä lueskellut jokapäivä.
 
Heipsuli hei

Nyt on monilla ovista tulossa, menossa tai päällä ja palstakin on hiljainen. Tsemppiä kaikillle.

Täällä se outo muutama tippa verta eilen vielä ihmetyttää, mutta mitään ei ole tänään enää tullut, oli mitä oli. Kirvelikin vähön eilen, ettö olisiko vaan liian ahkeraa peitonheilutusta :whistle:
Jaaha, ovishan voi olla mulla oikeestaan vasta viikonkin päästä tai mennyt. Tuo tikuton maaliskuu oli kyllä hauska. Mä kanssa pelkään addiktoitua tikkuihin, jos alotan, siksi vielä mennään omilla fiiliksillä ja toivolla.
Tsemppiä uuteen kiertoon lähteville.
 
Heippa kaikille, vielako mahtuu yksi uusi toiveikas pikkukakkosen kuumeilija joukkoon? Olenkin jo listoilla tuolla 2009-talvivauvapinoissa, mutta tuppaisin itseni miellellani tannekin :whistle:.

Ollaan Miehen kanssa molemmat 32 v, meilla on ihana 15 kk poika (12/07) ja nyt siis pikkukakkonen kiiltaa silmissa, vaikka ekan synnytyksen jalkeen vannoinkin etten ikina enaa sinne sairaalaan palaa samoissa merkeissa :D ...Niin se aika kultaa muistot. Meneillaan on yk 1, kp 20/30-32, jos Lily of the valley viitsit paivittaa listaa :wave:

Mulla kkierto on historiallisesti ollut seka pitka etta epasaannollinen. Synnytyksen jalkeen imetyksen loputtua kierto pysyi useamman kuukauden saannollisena, mutta viime syksysta lahtien n. joka toiset menkat jai tulematta. Kavin jo laakarissakin valittamassa asiasta, mutta laakarin kanta oli, etta pitaa odottaa ainakin puoli vuotta ennen kuin mitaan tehdaan.
Mulla tosin meni hermot asiaan jo ennen, ja paatin kokeilla netista loytamiani vinkkeja kierron saannollistamiseksi (B6-vitamiinia, sinkkia ja E-vitamiinia) ja nyt menkat ovatkin olleet saannolliset (syysta tai toisesta) viimeiset kolme kiertoa. Ja toivottavasti pysyy! Ostin myos greippimehua, se oli (psykologisena?) aseena viime kerrallakin :D.

Palataan :wave:

PS. Sori, skandit puuttuu, toivottavasti saatte kuitenkin tekstista selvaa, koti on talla hetkella Englannissa.
 

Yhteistyössä