Hakutulokset

1. H

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Jahvetti herranen aika mitä painoja vauvoilla :D Tasan kolme kiloo, olis minusta sopivimman kuuloinen paino :heart: , mutta hieman isompi nyt tuloillaan :heart:
  2. H

Piipero ja Pupi, ei myöskään mulla neuvolassa koskaan paikkoja tutkita, joten seuraavaa tietoa saa varmaan odotella yliaikaiskontrolliin äitipolille. Oon jo aika varma et sinne meen. Ei mitään tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä... Kun viimeksi neuvolassa vaivoista valitin, niin sen jälkeen...
  3. H

Hoitovapaasta aion jäädä itsekin joo ja samalla hoitaa opintojani loppuun. Ihan pikkuista en hoitoon muutenkaan halua, ellei ole taloudellisesti pakko. Tänään on jotenkin tullut sellainen olo, ettei tämä masuasukas ole täältä tulollaankaan (huoh). Miehelläkin on töissä tulossa tuuraaja kunhan...
  4. H

raskausajan tukivyö vinkkejä kiitos

Mulla on ollut käytössä Anitan baby belt. Tosi hyvin on tukenut selkää ja masua. Tosin ostin XS-koon eikä se enää mahdu päälle (rv 40+3). Masun ympärys mulla on 100cm ja lantio n. 93cm. Sulle voisi ehkä? sopia M-koko (tai L?), kun raskauttakin vielä jäljellä , tarralla saa aika hyvin vyötä...
  5. H

Onnea Cruella :flower: Ja Pikku-Katille lykkyä tykö! Kohta on nyytti kainalossa, voih kun itsekin saisi. Kävin iltapäivällä koirien kanssa varmaan puolentoista tunnin lenkin, oli meno aikamoista lyllertämistä, sen takia meni niin kauan. Tuntemukset oli kyllä semmoiset että joku kohta...
  6. H

Onnea kaikille vauvaantuneille :flower: :heart: Oli muuten ihana lukea synnytyskertomuksia, kirjoitelkaahan vauvaantuneet niitä lisää Sitten neuvolakuulumisia rv 40+1 paino 60,7 RR 115/85 ja uusintamittaus 121/79 pissa puhdas sf 34 tarjonta 1rt sykkeet 132 liikkeet ++...
  7. H

Tiggerille, mulla myös sairaalana PHKS, ja neuvolassa sanottiin, että tuo 42+2 olis käynnistysraja... Tosin mulla ei yhtä isoa vauvaa tulollaan
  8. H

Onnittelut Evaellenille! :flower: Täällä olisi laskettu aika TÄNÄÄN! Mutta ei kyllä supista ei. Kohdunsuuta on vihlonut eilisestä lähtien tosi kovaa ja ilmeisesti vauva painaa jotain hermoja kun alamahalla ja nivusissa tuntuu epämiellyttävää kipua. Mutta odotellaan vaan, enköhän itsekin...
  9. H

***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

On näemmä sitten kohtalontovereita, joilla ei myöskään peitot heilu ;) Aion kyllä vielä sitkeesti kerran yrittää vikitellä herraa ennen LA, joka olis nyt tän viikon sunnuntaina. Tiedä, jos vaikka sais alulle sen ensimmäisen supistuksen :D
  10. H

***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

Lapsilisästä Kipsulle muistaakseni äippärahahakemuksessa laitoin johonkin ruksin, että haen samalla lapsilisää. Tiedon Kela saa lapsesta mun mielestä automaattisesti. Ja veroa ei mene munkaan tiedon mukaan. Tietty ne jälkitarkastuspaprut pitää sitten vielä toimittaa =) Kohta on...

Yhteistyössä