Heippa
Täällä ollaan vähän masisfiiliksissä. Niin se oli sit jo mulla alkanut paikat pehmeneen, joskin kiinni vielä. Saikusta huolimatta supistelee paljon, varsinkin jos vähänkin liikkuu. Ei tässä sit muua auta kuin jäädä saikulle äippälomaan asti. Huoli pienen syntymästä liian aikasin on kova, vaikka lääkäri koitti rauhotella, joskin kk pitäisi hänenkin mukaan vielä masussa pysyä. Eli kk olen lähes vuodelevossa, pieniä askareita saa kotona tehä ja postin käydä hakemassa, koko ajan kuitenkin välillä pötköttäen. Neuvolatäti koittikin piristää, että nyt rentoudut ja nautiskelet täysillä, pian alkaa arki kahden lapsen kanssa kotona ja päikkäreille saa heittää hyvästit. Pelottaa vaan ottaa yhteyttä työnantajaan ja mulla on kaikki hommat ihan levällään siellä. Kiva jäädä nyt sit pois pitkäksi aikaa. No tärkeysjärjestys on selvä, eikä tässä muuta voi. Pitää koittaa kotoo käsin noita järjestellä.
Muuten kaikki suht ok. Suoraan lennosta ottivat verenpaineeseen ja se olikin 130/89, syke melkein 100. Pissa oli puhdas ja painoo tullut vähän vähemmän kuin viimeksi nyt siis n. 360/viikko. Mut fundus painelikin kunnolla yläkäyrän yläpuolella, ollen 26,5, huppista Turvotusta ei vielä oo.
Nyt ei osaa laittaa muuta, pitää mennä kerään ajatukset.
Permis ja Veikko 25+2