Pikkukakkosta odottavat vol4

Arska äippä Mä kun varasin varhaisultra-aikaa, niin hoitaja sanoi, että pitää olla 5 raskausviikkoa, jotaa se kannattaa tehdä. Mulla viimeksi oli 5+6 kun käytiin. Ja silloin näkyi syke :heart:

10 päivää vielä varhaisultraan. En jaksa odottaa!!

Missä vaiheessa olette alkaneet varoa mahaa? Siis mulla mielessä esikoinen 1v, joka tykkää möyhiä sylissä ja "potkia" muhaakin välillä.

).( Väsyttää ja heikotusta+ällötystä vuorotellen tai yhtäaikaa. Aamuisin en saa syötyä mitään, kun kaikki ällöttää. Iltapäivällä alkaa sitten nälkä olemaan KOKO AJAN iltaan asti. Nyt kun muistelen, niin onhan mulla ollut nälkä koko ajan jo muutaman viikon (siitä mies alkoikin epäilemään raskautta ) :D Maha on oudon tuntuinen. Edellisessä raskaudessa ei ollut mahassa tuntemuksia vielä tässä vaiheessa. Turvottaa, niin että housut on epämiellyttävän tuntuiset. Tänään pitää mennä ihmisten ilmoille, joten katsotaan miltä farkut tuntuvat :) Viime raskaudessa ei ollut turvotustakaan näin. Pidin vielä pitkään normaaleja tiukkoja vaatteita.

Tänään kp51, rv?? =)
 
MEidän lokakuisten ketjuun on syntynyt pieni poika! Hyvin voi kuulemma. Toivotaan jotta kaikki sujuu odotetusti :)

Greddy:

ITse aloin varoa mahaa vasta joskus rv25. Silloin alkoi maha työntyä urakalla ulospäin.
Poika meuhkaa vieläkin mahan päällä, tosin niin, että minä hiukan nostan jottei poika ole ihan koko painollaan mahan päällä.
Eli oikeastaan en siis kovin ole edes varonutkaan. Siinä on niin hyvät suojaukset vaavin ympärillä.
Ainoa jota en ole antanut pojan tehdä enään lainkaan, on sylliin hyökkääminen...eli kovasta vauhdista ei saa poika hypätä syliin vaan rauhallisesti pitää tulla.

Nyt kyllä tuntuu jotta minua supistelee oikeasti. Tai sitten minulla on vain vasemmalla puolella joku tosi pahasti juntturassa.
Sellaista menkkajomotusta ollut pari tuntia ja nyt alkoi nuo harjoitus supistukset ja tekee enemmän ikävää...
Kokeilin tuossa köllöttää sohvalla, mutta tuli paha olo...
Jes..tätä tässä nyt viimeiseksi kaivattiin.

Jos ei mene kohta ohi, soitan miehelle että tulee kotiin. Jos vaikka kävisi köpelösti ja pitäisi lähteä käyrää ottamaan tms.
Toivotaan että ei. :/

paapelo+poju+Deri 33+6
 
Jos joku muuten haluaa ruveta tätä pinoa päivittämään kun elokuu vaihtuu syyskuuksi niin olisin mielelläni luovuttamassa tehtävää eteenpäin. Mä tässä jo aikaisemmin löysin yhden mutta yv-kansiota tyhjentäessäni hävitin hänen viestinsä enkä muista enää kuolemaksenikaan kuka tätä pinoa lupas ruveta päivittämään. Eli yv:ta mulle vaan niin tehdään vaihto kun en kuitenkaan tässä enää tahdo jaksaa kauheesti pyöriä vaan aika menee enemmän huilimiseen ja kodin viimeistelemiseen.

Olkkis ja Ötzki 37+5
 
heips, neuvolatätini sanoi ettei ole kiire varhaisultraan et siihen ehtii ja neuvolassa lääkäri tekee myös ultran ym. joten saas nähä. vielä siis 17 yötä ekaa neuvolapäivään.. |O

väsymys on eilis illasta alkanut painamaan et aamulla ei väsytä mut nyt illalla se alkaa kostautumaan vaikka eilen menin jo klo 21 sänkyyn. nukuin ku tukki viime yönä ja 1 kerran wc kovan pissahädän vuoksi

joten päivä kerrallaan mennään ei se muu auta..

arska äippä 5+4
 
Greddy: Mä en muista tarkkoja viikkoja kun rupesin mahaa varomaan mutta kyllä aika alusta oli. Mulla on ollut koko raskauden ajan tosi kipeet vatsalihakset ja kun kävin rv21 rakenneultrassa niin piti sanoa ultraajalle ettei olis niin karmean kovakourainen (vaikkei oikeasti edes ollut, sattu vain kun oli vatsalihakset niin kipeet). Välillä ei meinannut edes housuja pystyä pitämään jalassa. Onneksi nyt on vatsalihakset jo hieman tottuneemmat niin ei haittaa vaikka joku hieman sylissä möyryääkin.

Mulla alkaa olla jo hermot pinnassa tän Ötzkin syntymän odottamisen kanssa. Tänäänkin huomasin tiuskivani esikoiselle ihan turhasta... :( Onneksi nyt on kaksi päivää aikaa rauhoittua ja mietiskellä tulevaa. Synnytys pyörii jo mielessä ja onneksi odotettavissa on reilusti esikoista pienempi vauveli niin ei ehkä ihan niin paljon pelotakaan.

Olkkis ja Ötzki 37+5
 
Paapelo, kiitos! Olet ensimmäinen joka on asian osannut mulle rautalangasta vääntää ja onhan noita harjoitussuppareita aikoinaan tullut koettua! :) Toivottavasti sulla on ne oikeat supparit hieman rauhoittuneet päiväisestä.

Voimia Olkkikselle synnytyksen odotteluun. :hug:
 
Kuka on varastanut mun yöunet? Ei sitten nukuta pätkääkään.... Mietin että kannattaako tässä nyt enää edes mennä kun sitten nukkuuu koko päivän eikä senkään vertaa aikaiseksi kuin normaalisti.

Olkkis ja Ötzki 37+6
 
Pöhinä:

No eipä kestä. Supisteut, tai kesto sellaiset loppui iltasella jättäen koko vasemman keskikropan ihan juntturaan, mutta nyt on parempi. =)
Kaipa näitä voi jo odottaa tulevankin hissukseen. On vain niin outoa, kun esikoinen käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja mitään tälläisiä kipuiluja ei sitä ennen tullut :D

Olkkis:

Pahoittelen, taisin viedä unesi :ashamed: :D
Nukuin kuin tukki, tosin heräsin kyllä kerran vessaan, mutta muuten olin sikeässä horroksessa, pitkästä aikaa =)

Tosiaan, viikot poksui tänään TAAS..alkaa aika täälläkin loppumaan :D

paapelo+poju+Deri 34+0 POKS
 
tuli nyt mielen et laskenhan mää rv oikein :) ku et jos nyt 5+5 ja oliks et maanantaina 5+7 ja tiistaina on se 6+1 VAI ? mä oon iha tyystin unohtanut miten nuo lasketaan :) vai onko maanantaina se 6+0? mä oon iha sekasi vieläki, kiitos jos viititte kertoa :)

tääl aamulla vähän kipuja tuntui selasta pientä nipistely/viilto tyyppistä tuol nivusissa. Muuten on olo ollut loistava. heräsin ekan kerran 5 ku kauhee pissa hätä sit seuraavan kerran 8. wc :) et suht rauhallinen yö ja menin mä nukkumaan siin puol 12 yöllä. Mein neiti jäi eilen mummolaan yöksi :) et siinäki mielessä ollut rauhallista mut mistäs saan intoa tähän siivoukseen ku on sekasotku täällä.
 
Voi että, voin täydellä varmuudella sanoa että tunnen jo selkeästi kaksosten liikkeet :heart:
Eilenkin illalla yritin mennä nukkumaan, selälläni olin niin johan alkoivat mylläämään mahassa :LOL: joka kerta kun selälleni menen niin tuntuu liikettä =) Aika jännää, esikoista odottaessani tunsin liikkeitä just joskus rv18 aikoihin :eek:
Mut masussa ne kaks marjaa heittää kuperkeikkaa :heart: :heart:
 
Moikka moi kaikille.

Tässä onkin pikkainen tovi että olen täällä piipahtanut. Ollut taas kaikenlaista puuhaa ja menoa. Isabella täytti toss 7kk 14päivä ja pikkukakkosen kanssa ollaan rv.llä 20 :) puolessa välissä siis jo.. vastahan synnytin Isabellan :whistle:
Juu, kesä kulki todella nopiaa.. ja kohtahan se on jo ohi..
Joku toss aiemmin kysyy et milloin mahaa varomaan kannattaa.. itse varoin heti siittä lähtien kun testin tein ja plussaa näytti. Isabella kans niin mielellään masun päällä pomppisi ja potkisi mutta en uskalla antaa ettei käy huonosti. Itse olenkin jopa rv 15 asti suunnilleen aika varmasti tuntenut pikkasen liikkeitä ja kova onkin liikkumaan.. liikkuu paljon enempi kuin siskonsa viime vuonna. Ja jos oikein olen tuntenut niin vissii hikotteleekin jo.. vai onko keuhkot jo kehittynet niin pitkälle? kun en lainkaan muista et milloin oli mikäkin.. ei enää niinkään tule katsottua noita kirjoja toisin kuin viime vuonan kaikki oli niin uutta ja jännää et piti tutkia ja seurata niitä viikkoja :D välill piti haaveilla aina pari viikkoa etiäpäi ja kattoo et mitäs silloin kehittyy pikkuiselle :D Rakenneultrakin pitäis varata.. toivottavasti ehdin vielä.. vähän mammadementtiaa ollut niin oikee ole saanut aikaiseksi :whistle:

Olkkis tuolla aiemmin puhui siittä että kuka ottaa vastuulleen seuraavan ketjun.. ja et kun oli sen aiemman ehdokkaan hukannut, Mie se olin :wave: :D Tosiaan.. on ollut vähän kaikkea niin ole kerinnyt, sooori.. :ashamed:

No mutta, ei maar.. mie täst nyt Isabellan kans touhuamaan.

Terveisin: Miiuska, Isabella 7kk, pikkukakkonen rv20+0 :flower:

Edit:
No nyt.. uusi pino tehty.. Olkkis ja muut.. auttakee minuu sitten jos pino takkuilee :wave:

pinoon pääsee.. : http://kaksplus.fi/keskustelu/t1496899#m17045666
 
Onnittelut tätä kautta....

STINKKERI!!!!!!! HIRMUSTI ONNEA!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Mä oon niin onnellinen sun puolesta!! Kävin tuolla vähän vakoilemassa ja löysin sut plussanneiden joukosta ja tulin tosi iloiseksi!!!!

Toivottavasti tämä viesti sut tavoittaa!!!!!!

T. Lumppari ja Tyttö 9 viikkoa :heart:
 

Yhteistyössä