Uskomatonta,mä kirjotin litanian ja se katos yllättäen jonnekkin prkle.... |O
Myräkälle ja
Sydänkäpyselle toivottavsti plussat paukahtaa teijän testeihin,oireet ainakin on lupaavia. =) Tottakai kaikille muillekkin plussat tästä kierrosta =)
Shenda sehän on tosi hyvä merkki jos viivat vahvistuu! =) Itelläkin oli huoli ja pelkäsin testata jos ei vahvistukaan mutta nyt sulla ainakin vaikuttaa hyvältä.
KYllä se siitä. Mulla olis tarkotus käydä kunnallisessa ultrassa jo vko 5-6 kun käskivät sen edellisen KU jälkeen. Mä kyl en usko et olis nyt sellanen koska siinä nousi niin nopeasti hcg että jo kuukautisia edeltävinä päivinä oli tosi vahva viiva r-testissä ja mulle sanottiinkin että siinä hcg nousee todella nopeasti mutta ultrassa eii sitten näy mitään. Ootko
Shenda suunnitellut testaavas millon seuraavan kerran? Mun mielestä toi apteekin oma on kyllä ollu asiallinen testi ja suht halpakin. Mä en noita clearbluen testejä enää kyl osta just sen takia kun antavat sen haamun ainakin mulla niihin,aina.
Tinkkeri joo no onhan tuosta jo aikaa niin eiköhän mies oo kun partiopoika lippu salossa illalla.
Mun tekis kans mieli mut nyt on niin herkkis mieli että oon iha varma et jos päästän viidakkoboan lähelle niin mä alan vuotaa... Pelko persiis siis... :ashamed: On tääki..
Mies eilen sano jotenki niin ihanasti että tuleeko meille nyt sitten joulutonttu? :heart: Se oli laskeskellu omalla matikallaan et noin 9 kuukautta niin sinne se osuu
Ja sain muuten kukkiakin,tulin töistä eilen niin oli 2 isoa ruusua olkkarin pöydällä. :heart: on se nyt mielinkielin..
Mun lähettävä käymään kaupassa,lupasin tehä kanakastiketta ja riisiä mut mulla tekee mieli hillosipulia? ihan älyttömästi laittaa myös sekaan.Joten kai se on uhrauduttava tuonne vesisateeseen lähteä.
Mukavaa päivää kaikille :wave: