**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Shenda :hug: Voi kökkö! Ihan epistä. Oisko mitään mahista et se Clearbluen tavallinen testi olis vaan niin paljon herkempi? :/ No mä kuitenkin pidän peukkuja sulle kunnes täti kurvaa paikalle.

Tinkerbelle Toi Lilynoppis oliskin hyvä nimimerkki. :D Juu kyllä me vaan plussataan tässä kuussa, näin on näreet! Vitsi sentäs, mä en tiedä menikö se mun ovis jo? :eek: Siis muutamana päivänä on ollut hedelmällisempää limaa, mutta vain eilen illalla sitä tuli hieman suurempi määrä. Ja tänään sit jo ihan rutikuivaa. :eek: Yleensä mulla on kyllä monta monta päivää hervottomat limat (anteeksi :D ), mutta katsellaan, katsellaan...
 
Hali :hug: sydänkäpyselle!

lilyyyyy viittiks laittaa viel ton kierron pituuden eli / 28, kiiitti :p

(.) ovis varmaan menny ku kert on jo kp 18..
ja hitto, poika rupes ripuloimaan iltapäivällä, kaikkea syö ja juo ja on villi ittensä mut sit ripulii tulee.. odotan innolla yötä :headwall: huhhuijjaa!!
 
Shenda :hug: :hug: Ei varmasti kukaan ainakaan ajattele että luulit turhia, mä oon ollut joskus varma raskaudesta (en siis ollut raskaana) vaikka haamu tuli vasta testiajan jälkeen, eli jos ois tullut vielä testiajan sisään ja vielä noin selkeä haamu niin oisin ollut ihan varma asiasta..surkeita testejä!! Miksi tollasia tehään ees!!??? Mitkäs sun kp:t on, että jos kuukautiset ei vielä ole alkaneet niin toivoa on!

Myräkkä Onnea!!! :heart: :heart: Ja ihan ymmärrettävä syy ettei tee mieli vaihtaa työpaikkaa..keikkailu on aina keikkailua vaikka paljon töitä luvataankin..

Moikka!
 
Mun pitää aina vähän väliä käydä tän ketjun etusivulla kattomassa plussanneet.. Tuntuu vieläki uskomattomalta et me plussattiin jo.. Kai se muuttuu konkreettisemmaksi ku pääsee neuvolaan, mut ei tänään(kään) ollu terkka paikalla..

Äsken juuri kummipoikani synttäreillä kerroin kaikille kuinka olen heinäkuusta asti kinunnu mieheltä vauvaa; eikä vieläkään mitään! :LOL: En halua kertoa kenellekään ennen kuin on pakko.. Onneks mä en paljon missään kulje, ei kukaan ainakaan sen perusteella keksi mun raskautta (tämä ku tämmönen 500 hengen kyläpahanen jossa kaikki tietää kaikkien asiat)

Jaaha, poika huutelee sängystään. Ei varmaan saa unta ku suoraan synttärijuhlista sänkyyn vein. Liekkö pitkä ilta edessä |O
 
Moi :wave: ja onnea plussanneille :flower:

ihan pihalla kaikkien kuulumisista, joten naita omia juttuja taas vaan... eli taalla tati pukkaa vihdoin kylaan, kp1 yk2 siis menossa. Uuteen kiertoon hyvilla mielin, toivottavasti pysyy neljankympin paremmalla puolella talla kertaa.

Hauskaa iltaa kaikille =)
 
Mulle voi sitten päivitellä kp 2/30.. :'( Odottelin viel eilisen ennen kuin ilmoitan, kun oli jotenkin epämääräistä, ja tuli vain sellainen pieni viiva paperiin, mutta yön aikana oli kyllä tullut jo sen verran, ettei erehtyä voi.. :headwall:

Ukolle sanoinkin eilen et kp 13-19 pupuillaan joka ikinen päivä,jos ei sillä ala tulosta tulemaan, niin ei varmaan sitten millään.. :whistle:
 
Haluaisin liittyä mukaan. Olen 23vuotta ja mieheni saman ikäinen. Meillä on poika 1v 4kk ja nyt alkoi kakkosen yritys. Meidän joonas on syntynyt 12.12.2007. Asutaan lahdessa omakotitalossa.

Eilen sain mammaksin ovulaatiotestiin hailakan viivan joka oli jo tänään vahvistunut selvästi. Mutta huomenna testailen vielä jos saisin vaikka kunnon viivat aikaiseksi. Mulla nyt kp 7/24 Toivon että saan liittyä seuraan. :)
 
Moikka moi!

Taas on uusia plussanneita,joten suuret onnittelut kaikille 2 viivaa saaneille!

Oma napa...tänään kävin vyöhyketerapiassa ja olipas ihana puolitoistatuntinen. Saapas nähä onko siitä tällä kerralla yhtä nopea apu,kuin viimeksi.
 
Aurinkoista päivää kaikille!

Nyt se täti sitten tuli kylään, joten minulle saa päivittää kp1/42. Tuo kierron pituus kyllä varmaan lyhenee jos tässä pitkästi yritystä on edessä. Aiemmin se on ollut n. 10päivää lyhyempi.
Miehelle sanoin aamulla, että kun tästä vuodosta päästään eroon, pääsee mies lempipuuhiinsa selvästi useammin kun viimeaikoina. Melko tyytyväiseltä ukkokulta näytti kun lähti töihin! :LOL:

t 77 toivottavasti vyöhyketerapiasta oli tälläkin kertaa apua. Varmaan on ihanan rentoutunut olo!

Sannis tervetuloa mukaan!

Tigru87 :hug:
 
Erittäin positiivista on se, että saatiin vihdoin naimalupa. Muttamutta... Siellä on kaksi tasakokoista munista tarjolla. Sanoisin että hui. Se kolmas uhkaava munis oli onneksi älynnyt häipyä, mutta onhan tässäkin nyt sulattelemista. Mies oli hieman järkyttynyt kun soitin, ei haluaisi kaksosia. Mulla ajatus kaksosista toisaalta kauhistuttaa, toisaalta viehättää.

Toisaalta tässä on vasta kaksosriski, voihan olla että tästä ei tule mitään tai tulee se yksi. Mies saa nyt rauhassa märehtiä asiaa töissä (näinköhän työnteko on kovin tehokasta...) ja yritän sitten kellistää sen illalla. Ovistesti oli tänäänkin nega, mutta kipu munasarjoissa senkuin kiihtyy ja ultrakin näytti oviksen olevan edessäpäin. Perjantaina pitää viimeistään tuikata pregnyl eli irroituspiikki. Siitäpä alkaakin todellinen 16 päivän piina...

Tigru, Donu ja Vattu pahoittelut tädistä :hug:

Sydis onneksi toivoa ei ole vielä menetetty, kp:t kuiteski vasta vähän. Tsemppiä vielä!

Tervetuloa uusille!
 
Tänään alkoi kuukautiset, ( vai miksi te niitätäällä kutsutte??) eli nyt sitten aloitan tämän laskun eli mulla ois sitten 1/ 30(tost en ole varma, joten laitan tuon niin en ainakaan liian aikaisin iloitse=) ) Eli parin viikon kuluttua siten voi alkaa ahkerasti peittoja heiluttelemaan. Olis nuo ovis testitkin kaapissa, mutta en taida niitä vielä ottaa esille. jännää miten sitä odottaa että pääsee testailemaan...
 
Tervetuloa uusille. :wave:
Domu :hug:
Emma83Meillä on siis yhtä pitkä piina-aika.. ;)
UniunnaEi muuta kuin peukut pystyyn.. d:)b

).( Mä päätin, että mä meinaa enään niitä ovis tikkuja käyttää, turhaa vaivaa, mennään mutu-tuntumalla.. ;)
 
Unis no kylläpä se jännäksi menee. :D Toivotaan, et saat miehesi mukaan puuhailuun. :D

).( Ei se ovis vielä oo mennyt, no miksipä oliskaan, hitto vie kun tää kierto on nykyään aina tällainen. Ennen synnytystä (eli esikoista yrittäessä ) ovis oli n. kp 16, voi pöh! No positiivista sentään et limaa kuitenkin tulee jo, nyt siis kp 17, toivotaan, että se olis tällä kertaa vähän aiemmin kuin kp 24...

Tervetuloa uusille! :wave:

Ja pahoittelut niille, joille jouduin päivittämään uuden kierron. :hug:
 
Heipsistä tänne pitkästä aikaa!
Ensiksi onnea kovasti kaikille plussanneille!!! :flower: Mukava tietää että plussia ropisee tasaiseen tahtiin joten toivoa on kaikilla.
Välillä ajattelen että kun ei vielä ole tärpännyt, niin kaikki se ihana on vielä edessä. Jos olisi heti tärpännyt niin raskaus olisi jo noin puolessa välissä ja pian loppusuoralla!
Hassua ajatella näin... Joskus olen surenut loman päättymistä jo ennen sen alkua, ehkä mä elän jotenkin enemmän tulevaisuudessa kuin nykyhetkessä...?? :LOL:
Nykyhetkeä piristää ja ilahduttaa esikoinen joten ei tässä mitään suremaan ruveta. :)

Peukut pystyyn ja tärppionnea kaikille tasapuolisesti mutta kovimmat peukutukset lähtee nyt seuraaviin kiertoihin kaikille tämän ketjun kesto-palstailijoille. Nyt olisi aika siirtyä odottajiin!
Shendan suuntaan iso plussapallo vyörymään, olen vakuuttunut siitä että se plussa pärähtää testiin lähiaikoina.

Kp 11 olin varma siitä että ovis tapahtui juuri silloin. Olin ihan varma. Vas. alavatsalla oli ikävän tuntuinen kipu joka viilteli ja repi.
Kp 12 sain miehen kellistettyä ja surin vähän "ohi mennyttä ovista".
Noh.. ovisoireet ovat silti jatkuneet nyt melkein viikon ja tänään on tullut (anteeksi ällötys) megalimat niin ei muuta kuin mies jumppaamaan taas :kieh:
Sais ovis olla vaikka nyt yöllä niin olisi tuoretta tavaraa heti vastassa :)
Ovistikkuja en enää hanki, siitä ei tullut mitään kun tikutin väärään aikaan tai sitten tikut loppuivat kun pääsin oikein vauhtiin enkä onnistunut saamaan kuin yhden ovisplussan 4 kierrossa. Onneksi ikuistin sen kuvana tänne :p

Nyt tulee sen verran väsynyttä juttua että parempi mennä unille.
Hulvatonta huhtikuuta kaikille ja sen perään touhukasta toukokuuta niin eiköhän niitä plussia ala tulla. =)
 
:ashamed: aamupissasta testattu puhdas nega...kp29/32, dpo11...
menkkajuilinnat jatkuu
ja rinnat edelleen oudon tuntuiset
Mutta, lämpö vain 36,67, joten tuo kyllä enteilee menkkoja...eli niitä odotelles.
Ei me sit myöskään saatu joulutonttua.. :'(
Mistä nää oireet sitten johtuu???....ei mulla ny niin hyvä mielikuvitus ole! Eikä mulla ole pms-oireita, ollu ikinä!

Huoh, yks testi jäljellä, sen teen MAANANTAI aamuna jos menkat ei aamulla ole alkanu...
 
sydänkäpynen :hug: no jospa sieltä sitten tulis tammi vauva!!

Mlla eilen alkaneet kuukautiset, loppuivat sitten yöllä, ei ole yhtään mitään tullut eilis illan jälkeen. Niin outoa. Täytyy nyt siis seurata, että onko tuo kuukautiskierto sekaisin vai mikä tässä vaivaa. Ennen raskautta kuukautiset kuitenkin kesti sen 3 päivää. no me päätettiin että mennään sillä tuntumalla että tulee kun tullakseen.

Mietin vai olenko itsekäs kun haluan heti perään toisen??
 
emmy83: Mä olen miettinyt ihan samaa,mutta tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että paras on nyt yrittää toista kun sitten näistä on seuraa toisilleen ja me ei haluta kovin suurta ikäeroa lapsille.

Mulla on kp 8/24 menossa. Tänään taas testailen ovulaatio testillä..Jos vaikka tulisi vahvemmat viivat kuin eilen. :)

sydänkäpynen: Älä vielä menetä toivoasi. Plussa voi vielä tulla :hug:
 
sannis no mä olen samaa mieltä. ;Mieheltä viel kyselin asiaa, se sanoi, että mä saan päättää sen ikäeron itse, hänelle ihan sama kunhan mä jaksan lasten kanssa kun hän on töissä. Illat sitten tietenkin helpompia kun kaksi aikuista paikalla, mutta nyt olen tänään asiaa miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että en aloita pillereitä uudestaan. Lapsi saa tulla kun tullakseen. Näin pienen neidin kanssa ei ehdi / jaksa niin usein sängyssä peittoja heilutella kun tätä ekaa tehdessä.

 
pahoittelut kaikille tädin saavuttamille! :(

Lueskelin tätä ketjua vähän taaksepäin, että oppisin tunteen keitä täällä ketjussa oikein hengailee =) Huomasin, että joillakin just tän kakkosen saaminen vaikeampaa entä esikon. Mikä lie syynä.. Täytenee sit itekin varautua siihen, että ei ainakaan heti tärppää. Esikoinen sai meillä alkunsa helposti, jo kolmannella yrityskierrolla tärppäs. Mutta silloinkin kerkesin jo pelkäämään, että mahdankohan ikinä saada lapsia ja tuntui pahalta, kun menkat alkoi. Eli kaikkeen täytyy varautua. Eipä se lapsi todellakaan oo itsestäänselvyys. Oon niin rakastunut tuohon meidän ipanaan, että mieluusti ottaisin toisenkin lapsen!

Eipäs mulla muuta, ajattelin vaan muutaman sanan kirjoitella. Mukava ois jo jännäillä raskausoireita ja testaamista, mutta eipä olla vielä edes peittoja heiluteltu. Kauhee kiire muka ja pikkumies kyllä kaataa meidät sänkyyn ihan vaan nukkumaan (vieläkin nukkuu levottomasti eli heräilee usein) :|

Mukavaa pääsiäistä kaikille! B)
 
Aurinkoista päivää kaikille B)

Ja tervetuloa uusille! :wave: Meitä alkaa olla tässä ketjussa ihan laidasta laitaan, paljon uusia kuumeilijoita ja sitten valitettavasti meitä "veteraaneja"... Tuntuu hurjalta ajatella, että itse liityin mukaan viime vuoden elokuussa! En tosiaan voinut silloin kuvitella että tässä vielä ollaan, yk 11, esikoinen kun tärppäsi noin 3-4 kk ehkäisyn jättämisestä. Näinkin voi olla, valitettavasti, vaikka mitään lääketieteellistä syytä ei ole.

Jospa valon lisääntyminen auttaisi kuitenkin hormonitoimintaa ja tällaisella säällä tulisi täydellisiä munasoluja :LOL: Mistä puheenollen, ovisajat on käynnissä ja mies on kaadettu eilen. Jatkanemme tästä jonkin aikaa ainakin joka toinen päivä. Oviksen uskon tapahtuvan ylihuomenna eli kp 13.

En voinut vastustaa kiusausta, vaan laskin lasketun ajan mikäli nyt raskautuisin (tai siis käytin sellaista laskuria)... Sehän olisi sitten vekkulisti 01.01.2010! ;)

Munarikasta ( :LOL: :LOL: :LOL: ) pääsiäistä kaikille! Plussia yllätysmuniin!!!!!!

:LOL:




(Olenpas minä tosiaan tavattoman hauska :headwall: )
 

Yhteistyössä