**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Niin munarikasta pääsiäistä teille kaikille arvon kanssa sisarukset =)

Mulle ei tule munarikasta pääsiäistä..menkat päällä ja ollaan kaikki kauheessa räkätaudissa.Olishan se jos kesken "hommien" pitäis mennä vessaan niistää...sanoo vaan miehelle että oota vähän :LOL:

Me kaikki jotka ollaan jo pitempään yritetty niin me noustaan täältä vielä..eiköstä juu?????Kait se on vaan tuurista kiinni tää homma.
 
hyvää pääsiäistä kaikille!!

tänneppäs ei kummempia,kohta pääsee jännäilemään saako tässä kierrossa plussattua :D ovis ainaski hyödynnettiin :p
me saatiin uus sohva,ihanaa :heart: ja uusia verhoja ja mattoja oon ostellu,kivan pirtsakasta on sisällä nyt.
vissiin huomenna tai lauantaina haetaan jo moottoripyöräki käyttöön,jipii!pääsee huristelee..

:hug: niille jotka sitä tarvitsevat!
 
Shenda iso iso lohtuhali. :hug: Totta kai me kaikki pitkänmatkalaiset täältä noustaan, mieluiten jo tässä kuussa, joten yritetään olla positiivisia! :hug:

Omaa napaa: luulisin, et ovis meni eilen, niin "yllättäin" kuin se tulikin. Tänään lämpö aamulla 37,0 ja eilen oli just sellaiset fiilikset. Sit vaan jännäilemään, vaikka täytyy sanoa, että tässä on vähän sellaiset shendamaiset fiilikset, että "miksi nyt kun ei aiemminkaan".

Meillä alkoi aamu kivasti tytön oksennustaudilla. :eek: Oon vähän ihmeissäni kun ei oo aiemmin tällaista kohdattu meidän perheessa. No onneksi tytsy vaikuttaa ihan reippaalta huonosta olosta huolimatta.
 
Juu, hyvää pääsiäistä täältäkin.
Tänään mennään mun vanhempien luo, sinne tulee siskoni ja vanhamummot myös.
Sisko kertoo tänään vanhamummoille että hän on raskaana :D

Oih niin ihanaa, minusta tulee sit syksyllä täti... B)
Ja btw, serkku makaa nyt justiin synnytyssalissa verenpaine seurannassa, käynnistävät ehkä tänään!!!! eli Emma saa ehkä tänään pikkuserkun!!!...

On: jaa-a, samat oireet jatkuu, rinnat arat/nöpöttää, menkkajuilinnat aalloissa, valkkaria tuleee...Mutta lämpö on nyt 36,83...eli on viel pikkasen koholla, ku normi on tuo 36,6...
Eilen muuten töissä yhtäkkiää tuli kauhee kakkoshätä, ja kun menin niiin oli ihan melkein ripulia, ja masuun otti kipeetä...Mutta se oli vaan se yks kerta. Nyt masu ollu kunnossa..
Outoa. Ja viel ne poskenpäässä olevat punaiset näpyt??...ei ole finnejä vaan pisaman tyylisiä näppyjä poskenpäissä..

Maanantaina pitäisi menkat alkaa...joten jossei aamulla näjy punaista niin teen vikan testin.
 
Ovis testi tehty ja nyt jo aikas vahva plussa testissä. :) Ollaan sitä kyllä hyödynnetty eilen ja tiistaina. Mutta mä oon lukenut noista vauva-lehdistä yms etä siittiöt voi elää jopa 5 päivää..ootteko te kuullet tästä..? Eli mä katsoin tuolta perhesuunnittelun sivuilla olevalla ovulaatio laskurilla niin mun "hedelmällinen jakso alkaa 8.4 ja loppuu 13.4" toivotaan että tärppää. :)

Ja kp oli 8/24.. Vielä joutuu sitä menkkojen alkua odottelemaan ja sitä että tuleeko ne ollenkaan..Miten mä jaksan.. :/
 
Mulla alkoi särkeä päätä ja särkee edelleen. Käytiin saunassa ja nyt istun sohvalla ja odotan että tuntemattomat alkaa. :)

Mietin että voiko tuo päänsärky johtua tulevasta ovulaatiosta..onko muilla pää kipeä ovulaation aikaan?
 
Mukavaa pääsiäistä kaikille!
Hassua, kun yhdeksän kuukautta tuli täällä käytyä, niin nyt kun pitäis mennä tonne odottaviin, niin aina ensin painaa vauvakuumetta :)

Oon jo neuvolan ja ultran varannu, raskausoireita ei ihmeempiä...
Ultra on muuten nykysin jo vko:lla 10-12, kun ennen pari viikkoa myöhemmin.

Oikein mukavaa kevättä kaikille :flower: ja oikein paljon onnea matkaan, odottavissa nähdään! (mä olin jo ihan luopunut toivosta ja sit kuitenkin tärppäs, joten kaikki on mahdollista)

äityli75 ja joulu-tonttu 5+2
 
Täällä myös jotkut extra pitkät kuukautiset. Vuotaa vaan ihan vähän ja välillä. Ärsyttävää!!! No onneksi ulkona niin ihanat ilmat, että odotan iltapäivää ja lenkille lähtöä!1 Se piristää aina mieltä.

 
Heipsis, meillä oksutauti jatkuu... Huh huh, mitä touhua!

Kyllä ne lämmöt vaan on jo nousseet, 37,1, joten kaiketi se ovis sit oikeasti oli torstaina kuten arvelin. Sehän on hieno juttu, mistä pitäis kai olla tyytyväinen, kun viime kierroissa on ollut vasta n. kp 24 ja nyt kp 18. Pupuiltiinkin kaiketi juuri oikeaan aikaan koska harjoitimme rakkautta ( :D ) nukkumaan mennessä keskiviikkona.

Mut en silti usko tärppiin taaskaan, koska esikosta mulla tosiaan pamahti rinnat kipeäksi melkein HETI oviksen jälkeen, vaikka tiedän, ettei sen pitäisi olla mahdollista... Mutta kaikkihan on mahdollista, eikös juu.
 
Iloista pääsiäistä kaikille!

Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!

).( Täällä on täti eksynyt, kun ei ole vielä näkynyt. Ei ole kyllä ollut mitään tädin tuloa enteileviä oireitakaan. Testejä ei ole niin ei pääse edes testaamaan ja olinkin ajatellut että testaan vasta sitten 25. päivä kun päästään taas kotiin, mutta nyt tuntuu että sinne on ihan hiiiiirmu pitkä aika enkä ehkä jaksa odottaa sinne asti jos se täti nyt ei tupsahda pikapuoliin kylään. Muutaman viikon ajan on palellut hieman iltaisin, vessassa olen tainnut ravata hieman useammin kuin normaalisti, janottaa ja lievää päänsärkyä. Muuten ei oikeastaan ole oireita raskaudestakaan. Uskaltaisikohan sitä testata tässä joku päivä?

Plussapuhureita kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Hyvää pääsiäistä kaikille!

Täälläkin tautista väkeä, ei tosin oksenustautia kuten Lilyn perheellä, vaan ihan kunnon räkä-kuume-yskä. Kuvittelin jo välttyväni tältä, mutta toisin kävi. Eilen sain sitten vielä kaupanpäällisiksi oikein mojovan päänsäryn. Kyllä tul ihan itku, niin kamala olo oli.

Kiitos päivityksestä!

Eiköhän niitä plussia ropise tässä pinossa kevään aikana vielä useita, näin ainakin uskotaan ja vahvasti! :D
 
Pakko oli käydä ostamassa testi oman mielenrauhan vuoksi ja tietysti se piti vielä tehdäkin ja sieltä tuli vahva plussa :) Nyt täytyy vaan toivoa että kyytiläinen pysyy mukana matkassa. Testaan varmaan vielä huomenna aamulla uudestaan, mutta ei siitä kyllä voinut erehtyä.
 
Paljon onnea sainille ja sydikselle :heart:

Mulle tuli eilen migreeni,olen siis kärsinyt n.5 vuotta migreenistä ja kun se tulee päälle niin en voi muuta kuin maata ja olla pimeässä huoneessa. Nyt olo on jo parempi. :)

Meillä jäi eilen pupuilu väliin kun olin niin kipeä,mutta toivotaan että tänään vielä ehtii..laskurin mukaan mun ovulaatio on tänään!! Ja ajattelin testata aamulla ovulaatio testillä. :) Nyt siis kp 11/24
 
Sydänkäpyselle onnea :hug: :heart:

voi kumpa minäkin tulisin perässä tästä kierrosta,mutta turhia varmaan haaveilen...
mulla tänään kp13 ja tänään tuli hieman paperiin veristä limaa :eek: ja muutenkin nyt muutamia kuukausia ollu ihmeellisiä masu kipuja pitkin kiertoo..mistäköhän johtuu? voisko olla kystia tms? tai jotain endoa? mä kun en noista tajuu mitään :ashamed:
esikoisen syntymän jälkeen tää kierto ollu kummallinen ja näit kipuja esiintyny..
vuos sitten kävin viimeks gynellä ja papakoekkin otettiin ja puhas oli..täytyskö mennä nyt sit vaan gynelle kattomaan mikä tilanne?

Muoks. mun synnytys oli muuten suunniteltu sektio eli voisko tuolla leikkauksella olla jotain tekemistä tän kipuilun kanssa?
 

Yhteistyössä