**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Uusille tervetluoa joukkoon! :wave:

Unis peukkuja ultraan, naimalupaa toivotaan :heart:

Täällä ei mitään uutta, muutto takana ja tavarat alkaa olla paikoillaan. Alkavalla viikolla taas peiton pöllytystä luvassa, nyt on kp 7 ja viime kierrossa ovis oli kp 12-13. Jospa Kelliksen esimerkkiä seuraten plussa tulisi yk 11 :)

Peukkuja myös kaikille haamuilijoille ja testaajille ja muille jännääjille! Plussia kehiin!
+ + + + + + + + + + + + + + + + + +
 
Hei kaikille!

Meillä on miehen kanssa haaveissa toinen yhteinen rakkauspakkaus. Tyttäremme syntyi 11/07 ja siitä asti on sitten kuumeiltu enemmän tai vähemmän. Synnytyksen jälkeen minulla on ollut vasta yhdet kuukautiset. En siis tiedä ollenkaan millainen kierto mahtaa nykyään olla. Aiemmin on ollut siinä 32-34. No nyt huidellaan jo kp 40(!) ja teinkin jo varmuuden vuoksi eilen testi, mutta negaahan se näytti. Eli tätiä odotellessa. Pahaa oloa on ollut, menkkakipujakin muutama päivä sitten, runsasta valkovuotoa jne mutta täti ei vaan tule kylään. Täytyy tehdä uusi testi jos ei ensiviikolla tapahdu mitään muutosta tilanteessa.

Plussatuulia ja plussanneille tarrasukkia!
 
Heipsistä,täällähän on tullu paaaljon lissää plussia,ihanaa =) Onnittelut ja tarrasukat kaikille reppuun :heart: NYt joukkoplussaminen kaikille eiks niin? :)

Täällä testattu tänään vahvempi plussa joten miut vois siirtää sinne plussanneisiin varovaisesti... :D en mä täältä kyllä uskalla vielä lähteä mihinkään joten ette minusta pääse. :D
Se oli kyllä näköjään se putkihuuhtelu mun kohdalla se ratkaiseva tekijä kun ei niitä clomeja mulla tarvittukaan. paitsi että se KU alkoi myös spontaanisti. Nyt vaan odotellaan ekaa ultraa sitten.
Mä varmaan kuvittelen mutta mulla kuvotuttaa nyt jo aikamoisesti,varsinkin iltasin.. :x töissä mukava kärvistellä kun kaik hajut ottaa nenään...

NYt mentävä kahtoon tansseja joten heisulivei! :wave:
 
Onnea tinjamin plussasta =) :flower:

Mä oon nyt tilannu mammaksilta r-testin...
Tänään oli outo väsy päivä, olisin voinu nukkua koko päivän, ja pää on ollu pipi välillä...
Ja edelleen tuntuu siltä että menkat alkais, eli alavatsa juilintaa...
 
Onnea kaikille plussanneille!!! Ihanan paljon plussia!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

On: Kuukautiset alkaa vedellä viimeisiä joten kohta lemmenleikkeihin, viime kierrossa en saanut huijattua miestä kertaakaan sänkyyn :headwall: Toivottavasti mies ois kevät auringon vaikutuksesta vähän piristynyt!!! Oon pystynyt olla kyllä ahdistelematta sitä, eli ei olla edes yritetty pakkoseksiä.. tiukkaa kyllä tekee kun huomaa ovispäivien olevan käsillä eikä saa miestä millään sänkyyn ja sitten huomaa että ovispäivät lipuvat ohi.. ja sitten joutuu odottamaan niiiiiin pitkään ennen uusia ovispäiviä...

Eipä muuta...

Myräkkä: Vaihoitko sä muuten työpaikka vai et?:) Ja toivotaan parasta huomisen testiltä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ina21:
Myräkkä: Vaihoitko sä muuten työpaikka vai et?:) Ja toivotaan parasta huomisen testiltä!!

En sitten vaihtanut työpaikkaa. Vaa´assa painoi vakipaikka.. Kun se olisi vain ollut extratyöntekijän toimi (tosin siinä olis ollu töitä niin paljon ku vaan jaksaa tehä). Mut jos tässä nyt sais sen kakkosen tilaukseen, niin vakipaikka olis toivottu.. ;)
 
voi jumaleissön miten kipee maha mulla TAAS on..ei kärsi liikahtaa ollenkaa,voikohan mulla olla ovis vasta nyt?vai kystako taas?hittolainen..
pitää minunki tilata parit testit kotia,ku nyt vois olla saumaa tärpillekki :p
terskatuloo uusille ja onnea edelleen plussanneille,haamuille,ja vahvistuneille plussille :heart:
 
Heippa vaan kaikille
Oli ihan pakko tulla kurkkaamaan tänne toivojiin :heart:
Itse aloitin tuon "Pikkukakkosta toivovat" silloin 2007 :)
Aika mennyt tosi nopeaa, tämä meidän pikkukakkonen täyttää kesäkuussa vuoden.
Paljon onnea kaikille ja plussatuulia :heart:

Äippä ja jenna
 
Oireet vaan jatkuu..
-lämpö 37,03
-rinnat arat/nöpöttää
-menkkajuilunnat
-edelleen ei ole tärppi olo, vaan semmonen olo että menkat alkaa hetkenä millä hyvänsä..
-viti valkoista valkkaria...
-väsy
-alaselkäsärky
-punaisia pikku näppyjä poskipäissä..
-nenä hieman tukkoisen oloinen

tilasin r-testin mammaksilta...
Nyt kp26/32 dpo8...
 
Tervetuloa uusille! :wave:

tinjaminille hirmuisen suuret onnittelut! :heart:

Unikselle onnea tämän päivän lekuriin, toivotaan, että kaikki olis suotuisalla tolalla! =)

Shenda mitäs sille haamulle kuuluu?

Myräkälläkin jännät paikat, toivotaan että on tärppi käynyt! =)

On tää vaan hyvä pino, kun päivittäjäkin näkee täältä omat kiertopäivät! Näköjään alkaa hedelmälliset päivät lähestyä, JOS tulis tällä kertaa normaalimman pituinen kierto. Ihan hemmetin hyvä juttu tää työharjoittelu, kun ei ehdi koko aikaa miettiä noita joutavia ovulaatiojuttuja! :LOL:
 
Lily of the valley
Mä tein eilen saman clearbluen testin ja olisko ollut vähän vahvempi viiva...en tiedä.
En uskalla enää testata...pelottaa.Lämmöt edelleen 36-36,5 välillä ja välillä juilii mahaan mutta ei muuta.

Ja jos en nyt sitten saakaan plussaa niin ajatteletteko te kaikki että on tuokin ääliö kun kuvittelee jotain haamuja......

En vaan voi uskoa tärppiin kun ei se ole tärpännyt tähänkään mennessä..niin miksi muka nyt sitten?????

Mikä olisi hyvä raskaustesti ja luotettava?????

Tervetuloa uusille ja Onnea tinjamille :heart:
 
Shenda peukut on pystyssä, toivottavasti sulla on parempi tuuri Clearbluen kanssa kuin mulla! Raskaustesteistä varmaan ainoa joka ei koskaan ole antanut mulle epäselvää tulosta on tuo apteekin oma, haepa sellainen.

Eikä meistä kukaan ole sen enempää tai vähempää ääliö, luulenpa että jokainen meistä on ihan yhtä hullu kun tulee näihin raskautumisasioihin. Kukapa täällä EI olisi kerran tai useamman kuvitellut tikkuun vaikka mitä?? Allekirjoittaneella ainakin on erityisen hyvä mielikuvitus kun tuota tikkuhistoriaa alkaa jo olla takana ihan kivasti :LOL:

Taidan aloittaa kellistämisharjoitukset miehen suhteen tänään. En nyt voi kehuskella että kauhean innostunut olisin, suorituksen maku tässäkin on vaikka ovistikut ei olekaan käytössä. Onneksi miestä ei tarvitse suostutella, hän tuntuu olevan aika kiinnostuneen oloinen. No, onhan siitä viime kuusta jo aikaa! :LOL: :LOL: :LOL:

Mukavaa viikon alkua kaikille :wave:
 
Täällä tätiä ei edelleenkään näy. Aika epätodellinen olo, oireet kun ovat olleet jo viikon sellaiset, että kuvittelin vuodon alkavan pian. Sellainen ärsyttävä etova olo on jatkuvasti, mutta raskaanakaan en ole. Toisaalta tekisi mieli hakea uusi testi jo nyt, mutta parempi odotella tuonne loppuviikkoon.

Apteekin raskaustesti on ollut minulla ainakin luotettava.

Plussarikasta viikkoa!
 
Uskomatonta,mä kirjotin litanian ja se katos yllättäen jonnekkin prkle.... |O

Myräkälle ja Sydänkäpyselle toivottavsti plussat paukahtaa teijän testeihin,oireet ainakin on lupaavia. =) Tottakai kaikille muillekkin plussat tästä kierrosta =)

Shenda sehän on tosi hyvä merkki jos viivat vahvistuu! =) Itelläkin oli huoli ja pelkäsin testata jos ei vahvistukaan mutta nyt sulla ainakin vaikuttaa hyvältä. :) KYllä se siitä. Mulla olis tarkotus käydä kunnallisessa ultrassa jo vko 5-6 kun käskivät sen edellisen KU jälkeen. Mä kyl en usko et olis nyt sellanen koska siinä nousi niin nopeasti hcg että jo kuukautisia edeltävinä päivinä oli tosi vahva viiva r-testissä ja mulle sanottiinkin että siinä hcg nousee todella nopeasti mutta ultrassa eii sitten näy mitään. Ootko Shenda suunnitellut testaavas millon seuraavan kerran? Mun mielestä toi apteekin oma on kyllä ollu asiallinen testi ja suht halpakin. Mä en noita clearbluen testejä enää kyl osta just sen takia kun antavat sen haamun ainakin mulla niihin,aina.

Tinkkeri joo no onhan tuosta jo aikaa niin eiköhän mies oo kun partiopoika lippu salossa illalla. ;) ;) :LOL:
Mun tekis kans mieli mut nyt on niin herkkis mieli että oon iha varma et jos päästän viidakkoboan lähelle niin mä alan vuotaa... Pelko persiis siis... :ashamed: On tääki..

Mies eilen sano jotenki niin ihanasti että tuleeko meille nyt sitten joulutonttu? :heart: Se oli laskeskellu omalla matikallaan et noin 9 kuukautta niin sinne se osuu :) Ja sain muuten kukkiakin,tulin töistä eilen niin oli 2 isoa ruusua olkkarin pöydällä. :heart: on se nyt mielinkielin.. :D

Mun lähettävä käymään kaupassa,lupasin tehä kanakastiketta ja riisiä mut mulla tekee mieli hillosipulia? ihan älyttömästi laittaa myös sekaan.Joten kai se on uhrauduttava tuonne vesisateeseen lähteä. :)

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Moi kaikille, ja tervetuloa mukaan uudet! :flower:

Ma olen viettanyt hiljaiseloa palstailusta, kun taa kierto on nyt vaan pelkkaa uuden odottamista... kp 40ja risat ja menkat ilmeisesti alkaa kohtapuoliin, perusPMS oireet jo meneillaan. Toivottavasti kierto tasta tasoittuu ja ensi kierron lopussa on jo jotain jannailtavaakin ;) .

Parempaa onnea muille!
 
UniUnna kiitos.. jospa se tästä :saint:
Pitänee tänään käydä tekeen labrassa varmistus testi :ashamed: ja jospa sitä sit vois vaik isännällekki paljastaa.. eilen jo sitä härnäsinki, et "mäpä tiedän jotain mitä sä et tiedä" :ashamed:
 
täällä ketjussahan tuntuu nyt tapahtuvan =)

Ja tervetuloa uudet!

Shendalle peukutukset, kerro sitten heti, kun uudelleen testaat! Tuota apteekin omaa myös itse suosittelen! Nyt kyllä testasin tämän plussan clearbluella ja hyvin pelitti tämänkin testi.

Oikeesti, välillä tuntuu, että olenkohan sittenkään raskaana, jos testi vaikka näytti väärin. Olen harkinnut jo uudelleen testaamista, mutta taitaa olla hullunhommaa ja rahantuhlausta :D Milloin se pitikään varata eka neuvola-aika? Esikosta taisin käydä jotain rv8+ joten ei liene kiirettä. Noh, ehkä sen neuvolan jälkeen tuntuu jo todellisemmalta... =)

Toivotaan huhtikuusta oikeata plussakuukautta kaikille!
 
Mä plussasin!!!!!
Tänään oli jo kp33 menossa ja hain testit kaupasta. Aattelin aamuun oottaa, mut en tietty malttanu ja PLUSSA tuli!!! Teen kyllä aamulla vielä uuden, kun paketissa kaksi niitä on.
Kp27 testasin jo ekan kerran, mutta negaa näytti. Ja kokoajan sellanen olo et täti tulee.

Oireita aloin miettiä, niin ainoo minkä keksin on, et mua on närästäny jo parin viikon ajan.
Nyt ois viides vko menossa, mut en vielä häviä täältä...ei uskalla.
Parille kaverille jo piti tekstailla ja miehen vanhemmille kerrotaan keskiviikkona, kun ei sitä pysty pitää sisällä. Kuitenkin 9kk meni tehdessä...

Ilmottelen huomen varmistuksen :)
 

Yhteistyössä