**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Kiitos kovasti teille onnittelijoille :heart: on se jotenkin kauhean jännä tunne kun se toinenkin viiva alkaa tikkuun piirtyä... :) varovaisen onnellisia ollaan,sen kohdunulkoisen jälkeen en uskalla iloita mistään ennenkun näen että jotain siellä kasvaa. Hiljaa hyvä tulee,toivottavasti. :)

Shenda mulla vähän samat fiilikset kun Tinkerbellellä että antavat kyllä vääriä haamuja nuo clearbluet.itselläkin kokemusta... Mutta toivon että raskaus olis alkanut :) joo ja apteekin omaa suosittelen minäkin! :D
 
Elekee pelotelko.Mäkin luin että tuo testi on ihan susi mutta mulla ei ole koskaan aikaisemmin mitään viivoja koskaan näyttänyt vaikka kuinka olen tihrustanut ja purkanut testin osiin.

Mut jos mä testaan ensi viikolla jollain muulla testillä sitten....pelottaa ihan sairaasti että taas tiputaan ja hyvin korkeelta :'( :'( :'( :'(
 
Onnea haamun saaneille!!!!

Sain ajan vyöhyketrapiaan ensi keskiviikoks,i JES!!!
Joku kyseli hintoja,täällä Oulussa se maksaa 50e,siis sellainen jossa käsitellään kroppa varpaista päähän saakka.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Just mitattu lämpö 37,09...
ja rinnat niiiiiiiin kipeeeet...nyt siis dpo6...
Ja eilen oli tosi huono olo kun en ollu syöny aamupalaa ja söin vasta tk:sta tultua, nukuin 2h, jonka jälkeen oli tämä tois huono olo, kuvotti siis...eli pakko syödä joka kolmas tunti..
Ja viel tuo ihan selvät menkkajuilinnat, yöllä menin oikein vessaan katsomaan et oliko menkat...
Ja vitivalkoista valkkaria tulee...
 
tinjaminOnnea haamusta, toivotaan että pikkuinen pysyy mukana! :heart:

shenda Kyllä minäkin siinä haamun alun näin, ja toivon kovasti sun puolesta, että ei oo mikään valehaamu. Itse oon ollut siinä uskossa, et Clearblue on yksi luotettavimmista, mutta ei sitä tietty koskaan tiedä, milloin joku viallinen erä on tms.

Sydänkäpynen hyvältä kuulostaa, peukut pystyssä sullekin! =)

ON: ei mitään uutta vauva-saralla. Ajatukset entistäkin enemmän muissa jutuissa. Työharjoittelussa lähinnä ja laihduttamisessa. Kilo on mukamas jo lähtenyt, 8 pvääkö oon nyt ollut tällä Kiloklubi-dieetillä. No ainakin tää on enkka jo pituudeltaan, yleensä kun mun laihikset kestää pari päivää max. :LOL:
 
varasin nyt sit perjantaina ajan yksityiselle, merioulun neuvolaan, 15.pv, viikkoja tuolloin 7+0 ja kätilö kyllä sanoi että kyl sillon pitäs jo varmuudella syke näkyä.. eli siihen saakka jännäillessä.. :saint:

ihana ku pitkästä aikaa sain nukuttua suht pitkät yöunet, vajaa 10h.. :) typy tuli viereen puol ysin aikaan ja vetelehdittiin peiton alla kaksin pitkään (mies menny jo 7.30 töihin) ja jutusteltiin ja halittiin ja kisuttiin.. :heart:

nyt on aamutoimet toimitettu, tyttö kattoo muumeja, mä suunnittelen et keittäs kahvit ja lähtis ulkoileen koirien ja tytön kans ku aurinko paistaa aivan täydeltä terältä ja pikkupikku pakkanenki näyttää olevan.. ihanaa tää kevät! :)
 
Tulin suoraan etusivulle jaja.. Ne pitäs näköjään täti tulla tänään. Mutta minkäänlaisia sinne suuntaan ei ole ollut. Paljon on kyllä valkovuotoa tullut, että enteiliskö se sitä.
Flunssassa täällä taas, tällä kertaa minun vuoro. Mutta en suostu antamaan periksi tälle, toimin ja touhuan ettei vain kuume pääse nousemaan.
Olisi ollut hautajaisiin meno tänään, sinne en tosin jaksanut lähteä. Olisin vain palelluttanut itseni pääsiäiseksi.. :(
Täällä kodinkoneiden vaihdot kesken. Alko aika-ajot, niin mies jätti asennukset puoliväliin..

En tosiaan ole lukenut uusimpia, siksi näin omahyväistä (taas) :kieh:

Alanpa päivittelemään itseäni, mitä täällä tapahtunut :)
 
Shenda mä pidän sulle peukkuja, tee muutaman päivän päästä uusi testi!

Ja tervetuloa uusille!

Nyt sitten omaa napaa... eli tein sitten r-testin aamulla ja plussaa näytti! :heart: On ihan uskomaton olo, voiko olla totta!
 
shendalle d :) b ja hedukka onnittelut plussasta. Ehkä se minäkin vielä joskus...

Nyt ollaan ihmeelisen positiivisissa tunnelmissa, vaikka luulen että tämä on taas tärppäämätön kierros. Kummasti se vain viikon loma töistä vaikuttaa mielialaan näinkin piristävästi. On ilmeisesti tullut tehtyä liikaa töitä ja jonkin sortin stressiäkin ollut. Ei sen kummempia kun lisää plussia vain +++++++++++ :whistle:
 
Kiitos onnitteluista!

Lumikuningatar kyllä sä varmasti vielä plussaat, joko avustuksella tai ilman, uskon näin! Yks tuttu kertoi, että ekan lapsen jälkeen yrittivät yli 5 vuotta seuraavaa ja sitten tärppäsi. Nyt ovat onnellisia! toivottavasti kenenkään ei kuitenkaan tarvi noin kauan odotella.
 
No kylläpäs näitä positiivisia uutisia nyt satelee! Se on tää kevät varmaan! :D

Eli onnea Hedukka! :flower:

Mulla oli kans samaan aikaan synnärillä yks nainen, jonka esikoinen oli 5 v. Hän sanoi, että oli ajatellut, ettei heille sitten varmaan koskaan toista tule, kunnes plussasi. Tietenkin toivon, ettei KUKAAN meistä joudu odottamaan niin kauaa, mutta kyllä kuulkaas se onni uudesta vauvasta oli hänellä ihan yhtä suurta silloinkin, siitä pitkästä odotuksesta huolimatta. Oli kyllä niin ihanan näköinen perhe, ja se esikoinen oli niin kiltti vauvalle. :heart:

Mutta siitä huolimatta itse plussaan kyllä ihan viimeistään kesällä, näin oon päättänyt! :D
 
shendalle d :) b , toivotaan että viiva vahvistuu.

hedukkalle ja TimjamilleOnnitelut plussista ja tarrasukkia. :heart:

Myräkkä ja sydänkäpynen Peukut pystyyn, että pysyis tädit tiessään..

).) Täällä lähennellään viimeisiä kiertopäiviä, vähän jännittää, että mahtaakos ne menkat sieltä alkaa jo tänään vai piinataanko meikäläistä huomiseen, jolloin ne kylläviimeistään pitäisi alkaa.. :whistle: Saas nähä. :D
 
Mä oon ihan :ashamed:
Menin hetkin mielijohteesta perjantaina töissä tekemään päivä pissasta testin, ja ja ja... siihen pärähti heti kaks viivaa.. :eek: oon ihan ihmeissäni! Esikkoakin ku jo kerettiin ooteleen tovi ja tuota joka meni kesken 1/09 kans odoteltiin 10kk ja nyt km jälkeen ei ole tullut ku yhet menkat.. isännällekkään en ole vielä uskaltanu mitään sanoa :'( pelkään et ei tätä ole todellista :'(
Tosi ristiriitaisilla fiiliksillä.. ku ei tiedä iloitakko vai ei.. enemmin melkein :( mielellä.. ku niin hirvittää! Toki tämä on sen puoleen ollu odotettavissa, ku ilman ehkäisyä on menty, (ja pikku kakkosta kovasti toivottu), mut et kuitenki näin pian tärppäs.. :xmas: no eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu, kun viikkoja saa kerättyä lisää ja TAJUAA oikeesti nyt odottavansa sitä pikku kakkosta!!
 
Miksi ihmeessä sitä pitää olla niiiiiin pirun pönttö ja kiusata itseä??? Tämä malttamaton teki r-testi, ja negaa näytti.. :'( Elikkäs eiköhän sitä tädin vierailua voi sitten alkaa jo odotella.. :kieh:
 
Onnea plussaneille :flower: =) ja iso iso voima :hug: joille se täti kehtas tulla...

ON: tänään oireet pikkasen heikommat, mutta rinnat arat ja lämpö 37.03 ja ilmavaivat.....väsy on tullu tänään kuvioihin...dpo7...
Koska kehtaa tehdä testin??...keskiviikkona olis kp28/32
 
hei, mahtuisinko mukaan tänne kuumeilemaan? :) Eli siis poitsu syntynyt 12/07 :heart: Nyt menossa Kp 6-28/36, vähän on kierto heitellyt :| Mammaksi.fi ovis testit odottelevat kaapissa, en ole ennen niitä käyttänyt, nyt täytyy kattoo bongaanko koko ovista :kieh: Juu, ja Yk 2.
 
Onnea Hedukka ja Sukkapari! Sukkis, toivon sulle rohkeutta ja luottamusta että hyvin kaikki menee tällä kertaa! :hug:

Tigru :hug: älä menetä kuitenkaan vielä toivoasi. Jospa se täti ei tulisikaan...

Tervetuloa Zeetah :wave:

Jännittää ihan sikana huominen ultra. Tänään oli ovistesti nega (niinkuin pitikin, mutta käsky kävi se tehdä; olispa aina varaa tehdä tuollainen varma digitesti) ja tuikkasin lisää Menopuria napaan. Huomenna taas aamulla ovistesti ja Menopurit mukaan vastaanotolle. Voi ku sais "naimaluvan"... :p
 

Yhteistyössä