Täällä yksi 9kk odottanut liittyisi joukkoonne
Eli tosiaan aika pitkään meni pikku kakkosta 'tehdessä', mutta nyt näyttäisi, että meidät palkitaan joulutontulla
LA olisi näillänäkymin 10.12.
äityli75 34v. toinen lapsi Jorvi
Testasin ekan jo kp27 ja tuli nega, eilen kp33 plussa iltapäivällä ja nyt 'aamulla' (03.30) myös plussa.
Ei ihmeempiä oireita oo ollu, närästystä pari viikkoa.
Nyt kun aattelee, niin ehkä ihan pientä etomista parina päivänä. Sellanen olo alavatsalla, et menkat kohta alkais...
Eilen sain ihan mahtavat itku/huuto/paniikki/raivarit miehelle, en ees muista mistä alko, mut tupakkaa alko tehä ihan törkeesti mieli ja olo oli hirveä.
Tupakoinnin lopetin, kun alettiin esikoista odottaa (s.9.10.07) ja sit sillon tällöin poltin, jos kävin ulkona esikoisen synnyttyä. Nyt kun mies jäi työttömäksi, niin tupakkaa on taas alkanut mennä päivittäin ja siitä vissiin niin pahat vierotukset eilen, että oksat pois.
Säikähdin ihan itekkin, koska en antaisi ikinä itselleni anteeksi, jos sortuisin siihen raskausaikana!!!
Aamulla lähdetään läheiseen leipomoon juhlistamaan asiaa, siis raskautta
Parille hyvälle ystävälle tekstasin jo eilen, he tiesivät yrityksestä.
Tänään kerrotaan miehen vanhemmille (omani ovat kuolleet) ja perjantaina mun veljelle. Miehen siskoille joskus keväämmällä, ellei lipsahda tai joku juorua...
Tuleva hieman huolettaa, kun siis mies työttömänä ja mulla loppuu hoitovapaa heinäkuun loppuun. Nyt oon keikkaa käyny tekee, jotta talous ei ihan repsahda (asuntolaina painaa).
Mutta syksyllä, laitetaanko esikoinen hoitoon...palaanko omaan toimeeni 4kk:deksi...mitä jos mies ei löydä töitä.... Paniikki iskee... :'(
No eiköhän kaikki jotenkin lutviudu
Nyt lähen alakertaan kattoo tallennuksia, ylhäällä iso- ja pikku-mies kuorsaavat.
äityli75 ja joulu-tonttu 4+5