Kiitos vielä kerran onnitteluista ja tervetulotoivotuksista.
äippäliini83 Kiitos valaisevasta tiedosta. Tää on ihan täys ummikko ja tietämätön näistä kaikista neuvola yms. jutuista, että mikään tieto ei oo mulle liikaa
viides09 Mulla oli viimeks kuukautiset 26.2. Ja vaikka minun kierto on noin 30pv, niin silti se laski sen 28pv:n mukaan. Siks sen mukaan, kun "normaali" kierron pituus on 28pv. Kuulostaa oikeesti utopiselta, kun eikös me kaikki olla yksilöitä eikä samaan muottiin valettuja
tikruliini Minä soitin tänään heti neuvolaan, ku sinne sai soittaa. Päätin jo, että kun tänään teen sen testin niin soitan heti jos näyttää edelleen plussaa. Tiedän nimittäin itestäni sen, että jos jään jahkailemaan, niin sit ois jännittäny miljoonasti enemmän ja ois ollu isompi kynnys soittaa. Nyt vaan otin puhelimen käteen ja soitin, tosin ekalla en päässy läpi. Kolmannella kerralla oli linja vapaa. Täytyy myöntää, että aika lailla täris kädet kun näpyttelin numeron. Täris kyllä ääniki vissii vähän, kun avokille kävin kertoo soitosta. En tiedä, miks minuaki se muka niin paljon jännitti. Onneks ei sit ollu enää mitään "paniikkia" kun oli saanu asiansa sanottua, sen jälkeen puhumisen hoitiki neuvolan täti
Ihme asioista sitä ihminen jännittääki :ashamed: Iteki nii oisin toivonu, että ajan oisin saanu aikasemmin, mutta ei