viides09 pahoitteluni keskenmenosta!
voimia ja jaksamista sinulle! :hug:
(.( mä oon touhunnu koko aamupäivän, siivoillu, pessy pyykkiä ja kuurasin vessanki lattiasta kattoon.. ei oo ihan normi-minua..
nyt pieni kahvi- ja lepohetki ja sit aletaan tytön kans askarteleen vielä viimehetken pääsiäisaskarteluja, ennen ku mun äiti tulee miehensä kanssa meille kyläileen..
mulla on aamuinen etominen hellittäny hieman ja alamahatuntemuksetki on muuttunu hieman erilaisiksi, miten, en oikein osaa selittää, mut erilaista se on ku aiemmin.. rinnat kutisee ja kipuilee, tuntuu et pitäs hommata jotku kunnon urheiluliivit et ois oikein tukevat.. eilenki ratsastaessa tuntu etten voi oikein kunnolla istua ravissa ku tuntu et tissit pomppii niin kipeetä.. :/ ehkäpä käyn tosiaan investoimassa itelle kunnon urheiluliivit ni voin tuota harrastustaki jatkaa ihan hyvillä mielin ilman kipuiluja..
onko joukossa muita jotka harrasta
ratsastusta? miten pitkälle olette ajatelleet jatkaa? mä oon käsittäny et suositus on et sellasta liikuntaa voi harrastaa niin pitkään ku itestä hyvältä tuntuu, mitä on ennen raskauttaki harrastanu, eli toisin sanoen, aerobikkiä ei kannata aloittaa nyt jos ei ennenkään ole harrastanut, mutta voi jatkaa niin kauan ku se ei itestä tunnu epämiellyttävälle..
foolihaposta mä syön normaalia monivitamiinivalmistetta, joka sis 100% pvn suosituksesta foolihappoa, joten en oo kattonu tarpeelliseks syödä sitä enää lisänä erikseen.. mut tuossa monivitamiinivalmisteessa oon miettiny et pitäskö siirtyä nappaileen esim niitä raskaus multitabseja, ku tuossa mitä nyt syön ni on kuitenki sitä a-vitamiinia, jota ei ainakaa liian kans oo hyvä saada.. tiiä näistä sitte.. :|
mukavaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille!