***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

Huh, vieläki ähkyssä, vaikka on muutama tunti kun käytiin syömässä. Mies ihan tarjos ;) Käytiin tämän saman pariskunnan kanssa, joiden kanssa lähdetään mökkeilemään launtaista maanantaihin. Voip olla, että koko mökkireissun ajan tää kaverini sit kyselee kaikki maholliset miten tärppi kävi yms, sillon ku ei ole ylimääräsiä korvia kuulemassa :D Ei se ehkä nii kamala juttu ollukkaa hälle kertoo, kun ymmärtää kuitenkin tämän olevan niin alussa. Pikkusiskonsa saa lapsen kesäkuussa, niin seki varmaa jo avittaa ymmärtämään. Meidän nelikko siis tietää tästä vain tällä hetkellä. Tiedä vaikka vielä lisää tulis vauvauutisia tämän kevään aikana :) Toivon ainaki niin!!!

Hyvää yötä, nyt nukkumaan!
 
mä jouduin jo heräämään, esikoinen heräs ni mä sit kans... nyt kattee piirrettyi... mä ootan mun aamukahvii! sitä pystyy edelleen juomaan tyhjään mahaan... esikoiset alko etova olo vissii ekan viikon jälkeen. tää on kyl erilaista. väsyttääkii mut ei niin paljoa. mä oon miettin sitä varhaisultraa, jos menisin ens viikol kattomaa et onks kaikki kondikses... täytyy miettii...
 
Huomenta :)

Me lähdetään huomen aamulla mun vanhempien mökille reiluks viikoks tai siis mies jää töihin ja mä lähden meiän tytön ja koiruuden kanssa.
Ihanaa päästä täältä kotiympyröistä vähän muuallekkin ja samalla saa vähän vapaata lapsenhoidosta.
Niin sitä joutuu nyt sitten olemaan netti pimennossa ;)
Kerkeette varmaan kirjottaa monta sivua luettavaa :)

Mutta mukavaa pääsiäistä :)
 
viides ISO :hug: nui km on ihan perseestä, ku ensin kerkeää jo iloita ja sit tulee röminällä alas! (mul meni edellinen kesken vk 12 tammikuussa), tuol km sivuilla on muitakin saman kokeneita! :hug: IHana että näet kuitekin valoisiakin piirteitä km:ssa

Hyvää pääsiäistä kaikille! Tääl vietetään sitä flunssan kourissa ja nautiskellaan vapaapäivistä

 
Huomenta Ja hyvää pitkää perjantaita. Kunhanei ole liian pitkä
:LOL: Täällä on tullu yön aikana valkonen maa :/

On taas sellanen olo ettei oo nukkunu yhtään. Ei tajua miten ihminen voi nukkua näin huonosti. Siis nukuin sikeesti, mutta heräsin muutaman kerran. Onneks mulla ei oo sitä ollu vielä, että tarttis yöllä käydä vessassa, aamusin herään kamalaan hätään. Päähän koskee taas vaihteeks, tiedä sit johtuuko näistä niskoista vaa oonko nukkunu huonossa asennossa.

Joku muute tais puhua ratsastusharrastuksesta aiemmin. Jos en ihan väärin muista (ellei ollu jossai muussa keskustelussa). On mullaki harrastus, jota tuskin voi läpi kesän harrastaa, nimittäin moottoripyöräily :) Se tyssää jo siihenki, että tuskin ajopuku loppukesästä mahtuu enää päälle, jos kaikki menee hyvin. Aattelin pääsiäisen jälkeen, jos noi kelit nyt sallii, nii hakea sen talivsäilytyksestä toho pihaan. Joha se ajokausi ois pikku hiljaa avattava ihan kunnolla :)



P.s. Pakko oli minunki toi laittaa, ollu jo pitkään tehtynä toi laskuri, mutten o muistanu ollenkaa :D
 
Minä laitoin sen pitkän ositerimpsun tohon juttuni loppuun. Siis se mikä on siellä meille tulee vauva- sivuilla laskurin alapuolella. Siinä ole ne kaks pitkää osoitetta, niin laitoin sen alemman. En keksiny mitään muuta keinoa. En tiedä sitten miten sukkapari on laittanu omansa. Toivottavasti tajusit ton selityksen :LOL:

Toivottavasti tuohon on joku muu keino, kuin kopsata joka kerta se osoiterimpsu tohon loppuun.
 
:LOL: Mä taas kopsasin sen tuolta mun omasta profiilista, kun oon sen sinne liittäny. Siis sen saman ihanan rimpsun :D

Ois kiva jos sais sen toimimaan niin että se tulis aina automaattisesti "allekirjoitukseksi" kun viesin kirjoittaa.
 
Tuli tosta JK:n mopoilusta mieleen, että tänä kesänä tulee eteen ekaa kertaa mulla karkaaminen, nimittäin rullaluistelemaan. Tuo Karvajalka ons ellanen vauvapoliisi ollut plussaamisesta lähtien, että lulee mun kaatuvan ja sinkoavan vauvan kohdusta kylkiluiden väliin. Tuleepahan tämäkin koettua :whistle: Noiden kahden isomman vauvan kohdalla kun ei moista ongelmaa exän kanssa ollut :D

Tuntuu vieläkin oudolta ajatella, että sitä on raskaana vaikka mahaa onkin hieman tullut. Sitä vain ajattelee, että kun menis tällä kertaa loppuun asti ja hyvin. Työmaalla onneksi ymmärsi etten ihan kaikkea pysty lähteä kuorkkurilla kuskaamaan :eek:
 
delfis JOo profiiliin lisäsin minäkio samalla sen kun tänneki laitoin. Varmaa jatkossa sieltä minäki sen kopsaan. Tähän kun ei tunnu muuta järkevää ratkasua olevan. aika tyhmää, kun monessa foorumissa on se allekirjotus ja sen ois sit hyvin saanu siihen liitettyä.


Joni Makkuusäkki Joo, no veikkaan, että ukkeli vaa on jossai vaiheessa tyytyväinen ku en pysty ajamaan. Se lainaa kuitenkin minun pyötää jatkuvasti :/ Saas nähdä suostunko, kun sillä on omaki. Tehköö siitä sellasen, että voi sillä ajaa ettei tartte multa kinuta sitä :p Mutt ei toi muuten kyllä oo mitenkää huolissaan yhdistelmästä raskaus + moottoripyöräily, joka on oikeesti vaan hyvä juttu! Kai minäki nyt maalaisjärkee osaan käyttää ja lopettaa tonki ajoissa ja jatkaa sit ens keväänä. Tuupata muksu isukille ja lähtee itse päristelemään :LOL:
 
delfis ja jääkyynel samoin teitte ku mäkin.. tosin mul ei ole sitä profilissa, ku hain suoraa sieltä meilletuleevauva sivustolta!
Harrastaako kukaan muu kuntonyrkkeilyä? mä oon vielä käynyt, pitää kattoa kauanko uskaltaa käydä. Ku edellinen km edeltänyt vuoto alko nyrkkeilyn jälkeen (vaik sil ei näin alkuvaiheessa ole mitään merkitystä).. siis km ei alussa saa aiheutettua urheilemalla jne.
 
Mulle tais äklö olo tehdä paluun. Yökkäily koko päivän aamusta lähtien. Ei mulla koko viikolla ollu tällasta, vaikka syöminen oli mitä oli. Aamulla oli kyllä kamala nälkä, kun heräsin, vaikka illalla söin itteni ähkyyn. Ellei sit johdu tästä päänsärystä. Pitäsköhä laittaa ukko hieromaan vähän niskoja, jos vaikka helpottas. Ei yhtään tiedä mistä johtuu. Katsellaan mitä tuleman pitää tän olon kans, paheneeko vai ei :) Mulla ei oo tissit enää yhtään kipeet (ainakaa sillai ku alussa oli). Häviääkö se arkuus jossain vaiheessa? Pitäskö olla huolissaan? :ashamed:

T: Tietämätön tyhmiä taas kyselevä :ashamed:
 
Fiilistelemässä vain käyn...
Tasan vuosi sitten sain plussan meidän joulutontusta testiin! :heart: =)
Laskettu aika oli 16.12 ja 21.pv pikku tonttupoika sitten syntyi.

ONNEA OIKEIN KOVASTI KAIKILLE JO PLUSSANNEILLE!!!! :D

*tuisku ja O 3,5kk *
 
Meillä on pojassa mahatauti, kädet ristissä täällä ettei tarttuisi.. todennäköisesti tarttuu kun poika pari kertaa oksentanut päälle ja naamalle :x

Tässähän tää pääsiäisen sitten meneekin :/

Väsynyt olen ollut, muita oireita ei sitten olekaan.
 
Täällä olis uusi joukkoon ilmoittautuja. Esikoinen siis tulossa ja laskettu aika olis 19.12. Neuvolassa tietysti asia voi vielä muuttua. ikää olis itsellä 29v ja avomiehellä 32v. Kertokaa jos olen väärässä pinossa.
 
Piparii Teit uuden ryhmän Joulumasuille 2009. Mutta tässä täytyy varmaan koneella on tuo yahoo ennen kun sinne pääsee tai voi sinulle edes viestiä laittaa. Itselläni sellaista ei ole, joten en sinne pääse porukkaan.
 
Voi tikruliini - toivottavasti kyseessä on vain jotain ihan harmitonta. Tuo on niin yleistäkin, että alussa vuotelee. Voimia kovasti Sinulle :hug: :heart:

).( ei kummempia. Välillä nippailee keskeltä alamahaa, pientä juilintaa on silloin tällöin. Muuten mistään ei arvaisi mitään, olo on kuin ei olisi raskaana. Ideaalitilanne kai sitten =)


 
Heippa, sorry sähläys mutta yahoo ryhmässä oli liian tiukat suojaukset päällä ja koska niitä ei voinut editoida piti osoitetta muuttaa hieman eli väliviivan verran. Nyt pitäisi päästä liittymään ryhmään normaalisti.

http://groups.yahoo.com/group/joulumasut-2009/

Ei koneella tarvitse mitään erityistä Yahoo ohjelmaa olla päästäkseen ryhmään. Linkistä vain ilmoittautumaan mukaan. Ainoastaan tarvitsee rekisteröidä nimimerkin aivan kuten täälläkin.

 

Yhteistyössä