***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

Pahoittelut ja osanotot huonoja uutisia saaneille... Voin vain kuvitella miltä itsestä tuntuisi samassa tilanteessa ja edelleen vaan pelko on omassakin perseessä että milloin tämä oma menee kesken... Mutta elämä jatkuu.

Saini81: meillä kans toinen tulossa ja la on näillä näkymin 16.12. :D
 
Suuri :hug: kaikille pienen tontun menettäneille! Kamalan surullista lukea näitä uutisia kun tietää miltä se tuntuu.. :'(

Oma olo on taas kamala, nukuin vähän huonosti ja valvoin illalla liian myöhään ja pahoinvointi tuli kahden olottoman päivän jälkeen kavereineen kylään.. :x

Uusille tervetuloa!
 
Onnea Sydänkäpynen! :flower:

Mä oon parille kaverille joutunut paljastamaan raskauden just tuon tupakoimattomuuden takia. Kun en tosiaan osaa valehdella :D Myös veli ja sen vaimo tietää, ne saa vauvan pari kk ennemmin.

Mä voisin syödä ihan hirveitä määriä ja sitten olo onkin sen mukainen; kamala turvotus eilenkin! Eikä todella voi enää pitää tiukkoja paitoja, maha pömpöttää :eek:
 
Pömpöttää täälläkin siihen malliin, että oli pakko noille kahdelle termiitille paljastaa raskaus tänään, kun eivät nekään ihmä pöljiä ole :eek:
Kamala tuo mahankasvu vaan(turvotus kai) vaikka ei se syömisestä voi johtua tällä yökötyksellä :D

Nyt sitten taas oksettaa ja jäätelö tuntuu helpottavan hetkeksi. Kauhistuttaa iltavuoroon meno tiistaina, kun tuo ällötys alkaa aina 12-13 aikaan kellontarkasti ja jatkuu sitten iltaan.

Tässä mietin just et pitääköhän neuvolaan kohta soitella. Kolmas neuvolaan asti menevä raskaus tämä, mutta ei kai ne uudelleensynnyttäjiä sinne kovin äkkiä ota. Eikös np- ultrakin ole vasta joskus 12 viikon paikkeilla? :eek:

JM+Pumba 5+6
 
Joni Makkuusäkki, mä odotan viidettä ja ensimmäinen aika on 27.4. (tällä hetkellä rv 5+4). Kannattaa varmaan soitella ensi viikolla. Ensi viikolla itsekin pääsen jo varailemaan nt-ultraa - on tämä jännittävää :heart:

Tuosta pahoinvoinnista tai etovasta olosta - itselläni sitä on ollut kaikissa edellisissä raskauksissa, mutta vielä ei ole tämän odotuksen aikana näkynyt. Saa nähdä, onko tämä odotusaika poikkeus vai antaako etova olo vain odottaa itseään. En tarkalleen ottaen kyllä muista, milloin aiemmin alkoi... =)
 
Moikka kaikki.
Olen todella väsynyt. :ashamed: Vuoto on jatkunut tänäänkin. :'( Uskon kuitenkin että masukki on vielä matkassa mukana, koska vuoto on ollut ruskeaa eikä vielä niin runsasta kuin km:ssa.
Jaksamista lähetän teille kaikille. Tulen kertomaan miten tässä asiat etenee, aina kun vaan jaksan. Todella surullinen olo ja voimat ihan poissa.

Onnea kaikille plussanneille ja kiitos kaikille tuestanne.

pööpötti ja masukki 6+0
 
Pööpötti Lämmin ajatus sinne :hug:

Sisely kuopusta kun aloin odottamaan, neuvolatäti sanoi että ei uudelleensynnyttäjillä mikään kiire ole ja laittoi silloin ajan vasta lähemmäs 12 viikkoa :eek:

Vähän kauhistuttaa mennä uudelle tätille, kun tähän mennessä saanut esikon ja kuopuksen kanssa neuvolatätien kanssa aina tapella, kun ne ovat tunkemassa käyriään joka väliin :snotty:
 
onko muita kenellä on maatila? mä tulin just esikon kans navetasta, ni tuli mieleen kysästä.. tosin mä en ole tässä maatilahommassa mitenkään aktiivinen, ku on lähinnä isännän ja sen veljen puuhaa (mä muualla töissä), käyn vain tarpeen mukaan autteleen.. lähinnä näin pyhinä ku vuorotellaan (meil on sit huomenna vapaapäivä)
 
musta tulee taas Dolly Parton :'(

Jännä tosiaan kuinka eripaikoissa vaihtelee noi ekan neuvola jne, mulla on eka ultra vk 6+0 ja eka neuvola 6+3, vaikka veikkaan että neuvolan täti tuleekin mukaan ultraan :LOL: Edellisestä hän oli jäämässä ultrapäivän jälkeen 3viikon lomalle, varovasti tuli ovelle kurkkaamaan että saako hän tulla kattomaan ettei tarvi koko lomaa miettiä oliko siellä ketään :heart: siinä sitten kolme akkaa tuijotti tippalinssissä monitooria ja ihmetteli kuinka pieni sydän löi.. snif. on se aina yhtä herkkää.

Sukkapari, meillä on vanha pientila, ihana ois tähän elikoita hankkia, ukko vaan ei ole vielä lämmenny :whistle:

Joni makuusäkki, mulla oli ekassa odotuksessa aivan kamala täti |O nään siitä edelleen painajaisia, se oli jopa ekaan neuvolaan mennessä täyttänyt valmiiksi aborttipaperit minulle.. ja tasan tiesi että on yritystä takana pitkään ja hartaasti |O :kieh:
 
Koivunkäpy Että ihan aborttipaperit oli täyttänyt |O |O Alkaa niin kismittämään jotkin tädit.. Tuo painoasia on ollut aina vakio riidanaihe neuvolan tädin kanssa. Ne kun ovat hyökänneet niskaan jos 100g suositusten mennyt yli ja sitten alkaneet pelotella sokerivauvalla sun muuta kehityhäiriöisellä vauvalla |O Yhdelle sanoinkin, että meneekö neuvolatäti vaihtoon vai pitääkö suunsa kiinni niin kauan kun terveys on vauvalla ja äidillä ok :ashamed:

Mä en varmaan valittaisi jos musta tulisi Dolly.. olisi kivaa vaihtelua :whistle:
 
:'( Keskenmeno tuli eilen viikolla 6+0. Alkoi ihan yhtäkkiä verinen vuoto ilman mitään kipuja mut mä arvasin heti et tää on nyt tässä. Tänään kävin vielä NKL:lla ultralla varmistamassa että kesken on. Sain vielä jotkut lääkkeet jotka tehostaa kohdun tyhjenemistä. Hassuinta on, että mitään kipuja tai hirveän suurta verenvuotoa mulla ei oo ollenkaan. Ihan ku ois vaan menkat...

Voi kun on suuri suru. Toivottavasti teillä muilla pysyy pikkuiset mukana loppuun saakka :heart:
 
Liian monta surullista uutista ja jokaiselle teille :hug: En osaa edes kuvitella miltä tuo tuntuu..

Tervetuloa uudet mukaan ja onnea plussasta :heart:

).( Olo välillä parempi, että ihan koneelle asti pääsin. Tiistaina olis eka neuvola ja siitä viikon päästä eka ultra. Neuvola ei jännitä ,mutta tuo ultra kylläkin.

E-V-A 7+2
 
Voi ei! Kaikille huonoja uutisia saaneille :hug: Olen pahoillani teidän puolesta.

Uusille onnea ja tervetuloa! :heart:
E-V-A kiva kuulla susta! :) hyvin se menee. :heart:

).( Täällä ollut kans tuota "menkkajuilintaa" ja tietty näiden surullisten uutisten jälkeen huolettaa, että onko täällä kaikki hyvin... :/ Ei tässä auta muuta, kuin antaa ajan kulua.

Delfis 6+5
 
joni, mulla on siis jo NYT tissit kasvanu sen verran että entiset liivit on pienet, häihin ostetut liivit mihin piti olla "kananfileet" on just sopivat. :kieh: mulla on aivan ihana neukkatäti nykyisin, mahtava ihminen suorastaan. kehuu vaan jos paino nous, mulla kun on tuo alipaino ongelmana, edellisessä raskaudessa paino nous 18kg, eikä sitä haitannu yhtään, siinä vaiheessa kun paino nous 1300g viikossa niin otti kokeet että eihän ole valkuaista kun olin tajuttoman turvoksissa.

Kyllä surullisia uutisia on aivan liikaa tässä pinossa nyt ollut :'(

koivunkäpy ja hiippari 4+5 :eek: kamalaa, mihin meni viikko???
 
Ikävä lukea surullisia uutisia :( voimia kaikille :hug:

Voisin syödä kuin hevonen ja maha pömpöttää aivan kauheasti, en muista kyllä edellisistä raskauksista että olisi näin paljon pömpöttänyt. Paidat aivan tiukilla jo. Toivottavasti nyt rauhoittuis tämä pömpöttäminen!
Tajusin tänään oman raskausoireeni :D Navasta on mennyt tunto niinkuin kahdessa aikaisemmassakin raskaudessa minulla on mennyt navasta tunto kokonaan pois :LOL: en tiedä mistä johtuu ja neuvolassa ovat sanoneet että eivät ole kuulleet tällaista ikinä ja ottivat sairaalasta selville että ei ole mitään "vaarallista". Itseäni se ei haittaa ollenkaan, inhoan napaa muutenkin yli kaiken, on vain ällöttävä :x

Kotona mennyt ripuloivaa ja oksentelevaa lasta hoitaessa, kehenkään muuhun ihme kyllä ei ole tarttunut tuo tauti.
Minkäikäisiä ovat teidän muiden vanhemmat lapset? Meillä tyttö 3v9kk ja poika 2v2kk :heart: :heart:

nedee ja Napero 6+3 :heart:
 
Voi kamalaa, kun paljon huonoja uutisia. Olen ihan sanaton. En osaa, kun kertoa olevani todella surullinen teidän puolesta :'( :'(

Ja uusille tervetuloa ja onnea plussasta :flower:

).( ollaan oltu isolla porukalla tahkolla juhlimassa ja laskemassa koko pääsiäisen ja raskaus ei ole vaikuttanut mitenkään muuten reissuun kuin että ihan viiteen esti en jaksanut valvoa enkä tietenkään voi juoda, mutta muuten ihan samalla lailla kun muut eli oireettomana mennään edelleen :) välillä pari minuuttia kestävää menkkakivun kaltaista mahakipua on, ehkä kerran päivässä tai joka toinen päivä, mutta ei mitään muuta. kuinkahan kauan näin menee. Kerrottiin täällä yhdelle ystäväpariskunnalle. Se on niin ihanaa, kun saa jakaa tätä iloa jonkun kanssa.

Leppis ja pieni rv5+6
 

Yhteistyössä