Iltaa!
NP tuosta päänsärystä kyselit. Mulla ainaki kamalia päänsärkykohtauksia ollu nyt. Uni auttaa minulla siihen, muttei aina voi nukkua juuri silloin. Sitten yleensä otan 2 panadolia (500mg), helpottaa kyllä pian ja pysyy hetken poissa. Lääkäriin en ole vielä jaksanu vaivan takia mennä, kuitenki vasta viikon ajan vaivannu parina päivänä.
sukkapari kiitti vastauksesta
Mut mähän en yövuoroa tee, vaan jos iltavuoro niin se 16(18) - 23.30. Ja sit yleensä illan jälkeen on heti aamu, eli (8.30) 9.00 töissä oltava takas. Ajomatkaa kodin ja työpaikan välillä ei onneks oo ku 20 kilsaa, et se ei vie ku sen kymmenisen minsaa..
Olin vasta 3 viikkoa saikulla kovan väsymyksen vuoksi, tää viikko oli eka työviikko saikun jälkeen. Onneks ei ollu ku yks iltavuoro, mut sinne oli tuskaa lähteä. Kun ei tuon juniorin kanssa pääse nukkumaan päiväunia että jaksais. Ja kun kuitenki puolen yön maissa on vasta kotona, niin ei suoraan voi nukkumaan mennä. Tai siis voi tietty, mut ei kyllä uni tuu, pakko ite rauhoittua eka. Ja muutenki nyt ku töihin palas, en saa enää öisin nukuttua. Heräilen jatkuvasti kyttämään kelloa, parhaimmillaan tunnin välein koko yön. Pelkään kai et nukun liian kauan. Pitää nyt kattella miten menee, vai pitääkö yrittää sopia työnantajan kanssa etten tekis enää iltaa..
Käytiin tänään lääkärissä poitsun kans. Itki viime yön tosi kipeästi ja oli muutenki levoton. Aamupäivän valitteli et pipa on kipeä, todettiin vain isänsä kanssa et eihän oo.. 11 maissa huomasin että pipa on ihan punainen ja tulehtunut. Ei muuta kun lääkäriin yhteyttä, saatiin aika kuudeksi. Lääkäritäti tutki, otti pissakokeet ja verikokeet (tulehduksen tarkisti), mutta molemmat oli puhtaat. Sitten vain toimenpidehuoneeseen pipaa puhdistamaan esinahan alta jollain liuoksella. Poika huus isänsä sylissä ko syötävä, me sairaanhoitajan kans pideltiin jaloista kiinni. Kotiin tullessa alkoi lämpö nousta, muttei kovin korkeaksi ehtiny ainakaan ennen unia nousta. Lääkäri käski soittaa takas jos kuume nousee, mut ei ainakaan vielä soitettu, katsellaan miten yö menee.. Lekuri kuitenki siellä yön päivystää..
Antoi sitten kotiin mukaan samaista ainetta jolla pipa puhdistetaan, pari kolmee päivää pitäs puhdistella aamuin illoin. Pikkasen se on työläs homma mulle yksin hoitaa kun mies maanantaina palaa taas töihin. Pitänee keksiä jostain apuvoimia..
ON: Nälkä se vain on ja pysyy. Tänään tehny mieli mehujäätä, en sitä vain löytäny tähän hätään. Pitää katsella mitä huomenna tekee mieli.. Eilen kuitenki vetäsin kokonaisen ananaksen, eihän kukaan syö kokonaista ananasta kerralla...? :ashamed:
Taidan pikkuhiljaa painua pehkuihin, tiedä millanen tästä yöstä taas tulee.. Viime yö kun ainakin meni valvoessa..
Ainiin, minkäslaista ilmaa suomen maassa ollu tänään? Tääl ylälapissa oli 14 astetta lämmintä ja aika helkkarin kova ja kylmä tuuli. Että ihan kunnon kerros sai vaatetta olla päällä ettei palellu, silti tuuli tuntui menevän luihin asti..
Eipä muuta, hauskaa helluntaita kaikille
Myräkkä ja keiju 12+2