Hakutulokset

  1. sommarcat

    *vuodatus* äiti, lapsi ja työssäkäynti

    Mulla nyt sitten keitti yli, todella keitti. Mun esikoinen on 6v. Mä olen ollut hänen kanssaan elämänsä ekat 3 vuotta kotona, jonka jälkeen läksin töihin. Esikko on ollut aina "äitinpoika" ja kysellyt aina kauan menee, ootko kauan poissa jne...En ole kuitenkaan niin moksiskaan ollut, että olisin...
  2. sommarcat

    No niin, nyt kun olen musta, niin mihin se Arttu-viesti on siirretty?

    kiitos ja kumarrus :)
  3. sommarcat

    Koko viikonlopun ollut paha mieli hoitajan takia =(auttakaa..

    Eli lapseni on ollut samalla pph:lla nyt vuoden ja kaikki on mennyt loistavasti! Siis aivan loistavasti. Ikinä ei ole ollut sanomista puolin eikä toisin, ja kasvatustavat ja elämänarvot kohdanneet täysin... Mutta nyt... Olin 4 vk:a kesälomalla ja nyt poika ollut viikon hoidossa. Joka päivä...
  4. sommarcat

    Eipä ole ennen kalaa myyty suoraan ovelta ovelle!

    Mut nyt on sitten sekin ihme koettu. Nuori kundi kävi ovella ja tarjosi hirveen litanian eri kaloja... Multa meni ohi, mitä ne kaikki edes oli...:laugh: Toivottavasti saa kalansa myytyä.
  5. sommarcat

    suomenkielen oikeinkirjoituksesta ja lausumisesta...

    Sana HIKI lause: Kiva se on näillä samoilla hiillä - hieillä mennä kauppaan... Kumpaa pitää käyttää?
  6. sommarcat

    saas nähdä nukutaanko meillä ensi yö vai nähdäänkö painajaisia...

    Mun ihanainen hyvin käyttäytyvä 3,5 vee poika on nyt sitten keksinyt, että lähtee juoksemaan päättömästi mm. kaupassa, parkkipaikalla, jalkakäytävällä ja joka paikassa. Nauraa vaan, eikä ole uskonut vaikka kuinka komentaa. Miettinyt olen kaiken näköisiä sanktioita, vaan eipä ole perille...
  7. sommarcat

    hollolaisia? päivähoitomaksuasiaa...

    Onko kellään tallelle sellaisia papereita, jotka lähetettiin tuossa alkukesästä/keväämmälle päivähoidon maksujen nousemisesta... Mä en löydä mistään ja nyt tarvitsisin kipeästi tietoa mitä niissä oli... Kunnan sivuilta ei samaa tietoa löydy...
  8. sommarcat

    5e liian vähän vai liian paljon?

    Mun siskonlikka 14vee on ollut meillä ansaitsemassa taskurahaa tekemällä siivoustyötä sekä lapsenvahtihommia. Olen maksanut 5 e/tunti ja tekee työnsä todella hyvin ja reippaasti. Nyt sitten äitini ja siskoni on sitä mieltä että maksan ylipalkkaa eli liikaa.. Tästä on tullut kärhämää...
  9. sommarcat

    mistä uusi kuvienjakopalvelu?

    LOistava kuvienjakopalvelu Kuvaboxi on vaihtunut kamalaan uuteen palveluun. Mitä kuvienjakopalveluja te käytätte? Mieluusti helppotoiminen, jotta noi mummotkin pääsee niitä kuvia katsomaan? Kiitos.
  10. sommarcat

    no mihinkäs osioon saan laittaa kyselyn vanhasta pyöränistuimesta?!?

    kiitos modet vastauksesta, koska tarve on oikeasti kova!
  11. sommarcat

    MIkä ihmeen laiskuuskausi muhun on iskenyt???Oikeesti?

    Mä en sitten tajua tätä...kun mikään ei huvita. Ei sitten mikään! Ulkona on mielettömän ihana keli...noh...haravoida pitäisi, ääh...Sukset, lumikolat sun muut pitäisi saada taas varastoon, joka pitäisi siivota talven jäljiltä... Valokuvia saisi halvalla if:ltä nyt, ei huvita tilata... Mä en...
  12. sommarcat

    kysely, missä tilanteissa otatte vihki/kihla/molemmat pois sormesta?

    utelen vaan uteliaisuuttani =)
  13. sommarcat

    sopeutumisvaikeus työelämään kolmen vuoden kotona olon jälkeen...=(

    Mä oon tästä täällä aiemminkin maininnut, mutta miten se vaan voi olla niin ahdistavaa...Aamulla fillaroit tuolla 25 asteen pakkasessa ja viet lapsen hoitoon ja sitten vielä siitä pari kilsaa töihin... Työtiimini on vaihtunut tässä sekä esimiehet myös poissaoloni aikana, ja en koe tuntevani...
  14. sommarcat

    Siwassa koettua...;)

    Siis enpä tiennyt miltä oikeesti siis aikuisten oikeesti päästä varpaisiin tuijottaminen voi pahimmillaan olla. Normaalisti kuljen ihan suht siisteissä vaatteissa ja ihan tavallisen pulliaisen näköisenä. Toisinaan taas laitettuna... Noh...nyt sitten olen flunssassa ja lähdin Siwasta hakemaan...
  15. sommarcat

    onko sellaisia sisustussuunnittelijoita, jotka...

    oikeasti tekevät sisustuksia myös asiakkaan omista huonekaluista liittäen niihin uusia tekstiilejä, taulunkehyksiä yms? Kun telkkariohjelmissa laitetaan aina ihan kaikki uusiksi ja mä en ymmärrä sitä. Kun mä haluaisin joskun (haaveena on siis) saada sisustussuunnittelijan tänne meidän kotiin...
  16. sommarcat

    huominen aamu ahistaa taas viikon loman jälkeen

    Koska tähän tottuu, että joutuu ton niin suloisesti ihanasti nukkuvan pojan herättää kuuden jälkeen ja raahata sitä tuolla kovassa pakkasessa 20 min hoitopaikkaan? On aamuisin aivan umpijäinen poika, vaikka on villapuvut ja viltit kaikki päällä ja istuu vielä lampaankarvalla... Mä en kestä...
  17. sommarcat

    hyvää boolia, miten?

    Ja semmoista että ei olis niin julmetun petollista. En oo vuosiin tehnyt ja huomenna pitäisi tehdä... Ei mitään hajua mitä laitan...vinkkejä..
  18. sommarcat

    mitä laittaisitten kasvispiirakkaan täytteeksi?

    kiitos...vinkkejä tarviin. Yleensä tehdään kinkkupiiras, ja ei oo tullut koskaan tehtyä kasvisversiota...tack.
  19. sommarcat

    Automaattijonossa tapahtunutta, olen todella ihmeissäni (isän suojelu)

    Olin äitini ja poikani 3v kanssa jonottamassa automaatille kaupan seinustalle. Edessämme oli kaksi tyttöä, varmaan menossa juhliin tai jotain, mutta kuitenkin hiukset saparoilla ja leteillä siinä isänsä kanssa...Toiselta putosi huppu. Äitini oli aivan ihastuksissaan tytön kampaukseen ja totesi...
  20. sommarcat

    Tietääkä kukaan mikä olis paras aika vuodesta hävittää/siirtää linnunpesä pois sinne kuulumattomasta paikasta?

    Niin ettei aiheuttaisi kärsimystä pienelle linnulle eikä häiriköisi pesintä puuhia? Voiko tähän aikaan vuodesta siirtää vai milloin?

Yhteistyössä