Automaattijonossa tapahtunutta, olen todella ihmeissäni (isän suojelu)

Olin äitini ja poikani 3v kanssa jonottamassa automaatille kaupan seinustalle. Edessämme oli kaksi tyttöä, varmaan menossa juhliin tai jotain, mutta kuitenkin hiukset saparoilla ja leteillä siinä isänsä kanssa...Toiselta putosi huppu. Äitini oli aivan ihastuksissaan tytön kampaukseen ja totesi tytölle, onpa sinulla kauniit hiukset. Isokokoinen isä kääntyi hyvin äkkinäisesti äitiäni kohti ja nosti käden ylös ja karjaisi: Jätä ne lapset rauhaan!!!
Äitini meni aivan shokkiin, ja ei siinä kyllä itelläkään enään kivaa ollut. Lähdettiin pois jonosta.
Mä en oikeesti ole edes tullut ajatelleeksi, että joku vois käyttäytyä noin. Mua ei ainakaan ole haitannut, jos joku kehuu mun pojan sinisiä silmiä tai vaikka hymykuoppia.
Onko täällä jotain muuta, joka ei hyväksy, että lapsia saisi ihailla, kehua saati katosa?
 
tosi outo
:eek: hui kamala mahdoitte pelästyä :eek: olipa outo isä. Kyllä minä ainaki spontaanisti totean jotaki söpöstä lapsesta ja jos joku sanoo jotaki mun tenavista (ja usein sanoo kun ovat niin söpöjä ;) ) ni ei tulis mieleen tollatavalla käyttäytyä.
 
Mä en siis oikein tajua mitä siinä ees tapahtui sellaista, miksi noin olisi pitänyt reagoida. Kyllä pelästyttiin joo. Äitini ihan vapisi autossa siinä apparin paikalla. Luuli sen miehen käyvän käsiksi. Oli kyllä hurjan näköinen kun yhtäkkiä kääntyy ja nostaa käden ylös ja kohti.
 
Niin tais olla joku kussut muroihin...tai noussut kusi päähän. Mistä tietää. Toivottavasti oli oikeesti vain TOSI HUONO päivä, eikä oikeesti oo noin vauhko. Eihän ne nätit sievät tytöt saa varmaan koskaan ees kavereita kun isä vauhkoaa. Mullakin oli kuitenkin lapsonen siinä mukana...
 
Tytöt siinä höpöttivät keskenään jotain ja olivat isän takana. Joku about puolimetriä välissä. Siis ihan normaali tilanne siihen asti, kunnes äitini avasi suunsa. Isän karjaisun jälkeen tytöt jähmettyivät paikalleen ja tuijottivat isäänsä ja meitä. Ehkä enemmän hämmentynein silmin kuin pelokkain. Sitten lähdettiin pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja e:
jospa tytöille on joku tuntematon tehnyt joskus jotain? siepattu tmv. ja iskä on vähän ylipelokas nykyisin?
Tämä tuli mullekin ekana mieleen. Mutta ei, palstan tapaan isä on jo haukuttu omituiseksi, mielenterveysongelmaiseksi...
 

Yhteistyössä