MIkä ihmeen laiskuuskausi muhun on iskenyt???Oikeesti?

Mä en sitten tajua tätä...kun mikään ei huvita. Ei sitten mikään!
Ulkona on mielettömän ihana keli...noh...haravoida pitäisi, ääh...Sukset, lumikolat sun muut pitäisi saada taas varastoon, joka pitäisi siivota talven jäljiltä...
Valokuvia saisi halvalla if:ltä nyt, ei huvita tilata...
Mä en jaksa ees laittaa ruokaa vaan tyydyn helposti eineksiin ja teen jotain pikaruokaa...ÄÄH!
Suu on koko ajan alaspäin ja hermo menee alta sekunnin!
Ja ei, en ole raskaana...MIKÄ HELEVETTI MUA VAIVAA!!!
 
mitä ihmettä
kuin minun suusta...Täällä kanssa vituttaa ja väsyttää. Katselen joka päivä puutarhaa, että tuo pitäisi laittaa ja tuo jatuo. Mutta mitään en saa tehtyä :(
 
TUuulus
Täällä ihan sama homma, ei kiinnosta mikkään ei. Mökki on ku hurrikaanin jäliltä ja mitään en saa tehtyä. Just ja just jaksaa lapset hoitaa ja ruokkia, muuta ei huvita tehä.:(
En valitettavasti osaa siis auttaa.:/
 
Onneksi en oo siis ainoa...Kai se sitten johtuu siitä, kun koko talven painoi tuolla paukkupakkasellakin minkä jaksoi ja nyt tahtoo vaan löhötä. Kirjaimellisesti löhötä. Mä avasin tän koneen niitten valokuvien takia, vaan tässä vielä istun vailla minkäänlaista aivotoimintaa...Helvetti kun ottaa kupoliin tämä olotila. Ja jos jotain tekee, niin ei muutu paremmaksi. Väsyneemmäksi vain. Täytyy vissiin vaan odotella ja levätä, kun kerran kroppa ja pää sanoo niin...
 

Yhteistyössä