kysely, missä tilanteissa otatte vihki/kihla/molemmat pois sormesta?

Mun kihlasormus ei mahdu, vihkisormuksen hävitin kesällä & mies löysi sen syksyllä & nyt se on hukassa taas...

Häälahjaksi saamaani sormusta käytän mutten joka päivä. Eli pääasiassa oon ilman sormuksia.
 
vieras
Mä en pidä koskaan kotona, koska lasten kanssa tulee pestyä käsiä/pyllyä/astioita ym niin usein, että inhottaa kun ne sormuksen alustat jää aina märäksi. Ja ruokaakaan en halua laittaa sormukset kädessä.
 
genre
rasvaessani kroppaa/naamaa, meikatessa, ja kun laitan hiuksiin jotakin tököttiä. Niin ja jos teen sellasta ruokaa mihin pitää näpit tunkee, esim lihapullataikina, niin silloin otan pois sormesta
 
Leipoessa jotain. Ja nyt raskaana ollessa ku tuntu, että turvotusta on. Enkä varmaan muutenkaan laittas niitä sormeen synnärille lähtiessä, ettei vaan häviä. Jos jostain sattuuki ja joutuvat nukuttaan niin poishan ne on otettava sillon ja mihin niitä sitten siinä laitat. Muuten ne on tainnu olla aina sormessa. Eiku joo, hallihommissa en käyttäny ku oli jatkuvasti öljyä ym. käsissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yllämainittujen asioiden vuoksi, yöksi ja silloin kun on kultasia koruja muuten. (vihkisormus on valkokultaa)
Eli siis juhlimaan lähtiessä poistat vihkisormuksen? Kätevää...
enemmän mä käytän hopeisia koruja muuten :) pari kertaa joo ollu kultasta eikä sillon sormusta.
 

Yhteistyössä