sopeutumisvaikeus työelämään kolmen vuoden kotona olon jälkeen...=(

Mä oon tästä täällä aiemminkin maininnut, mutta miten se vaan voi olla niin ahdistavaa...Aamulla fillaroit tuolla 25 asteen pakkasessa ja viet lapsen hoitoon ja sitten vielä siitä pari kilsaa töihin...
Työtiimini on vaihtunut tässä sekä esimiehet myös poissaoloni aikana, ja en koe tuntevani heitä enkä todellakaan ole sopeutunut uusiin tapoihin työskennellä. Töissä nyt ollut 6kk...
Kaikki joutuu vääntää rautalangasta mulle nykyään, kun tuntuu että ammattitaito on hiipunut kotonaolo aikana...
Mä olen ihan hukassa...kotonakin mieli ihan maassa, kun koitan keksiä mitä muuta työtä sitä oikein saisi. Kolmevuorotyötä en ole valmis lähtemään tekemään, ja se rajoittaa aivan suunnattomasti mahdollisuuksia...Enkä ole enän edes varma haluanko tehdä koulutustani vastaavaa työtä.
Ei kukaan mulle voi kertoa mitä mä voisin tehdä, mutta kunhan urputin mieleltäni tätä kakkaa pois...
 
No voih. :hug: Mä olin kotona reilun neljä vuotta eikä kans meinannu aamuherätykset oikein sujua. Mutta nyt kun työelämää puolen vuotta takana alkaa ihan sujua. Toivottavasti sullakin menis paremmin vielä!
 
Mä olen hoitoalalla eikä ainakaan nykyinen työpaikka tunnu miellekkäältä.. Paria henk. koht avustajan paikkaa oon tossa kattellut, mutta niissä on niin pienet tunnit ollut, ettei kannata lähteä...
JA siis kun mun työmotivaationi on hukassa...Asiakkaat on ihania, mutta kaikki muu siinä ympärillä on niin mieltäpuristavaa että!!
 
eli sanoisinko että mun poissaolon aikana on kaikki muuttunut niin, että työnteko on tehty niin vaikeaksi, ettei siitä enään nauti missään muodossa. Paitsi silloin, kun olet asiakkaan kanssa kontaktissa..
 
mul ois vielä lähemmäs 2vuotta aikaa olla kotiäitinä, mutta kyllä jo nyt jännittää tuleva töihin palaaminen. ensinnäkin jännittää, tuleeko irtisanomis-lappu heti kouraan? suurella todennäköisyydellä mut laitetaan firman toiseen toimipisteeseen, sekin jännittää, että millainen paikka, millaiset ihmiset yms.
no, yritän nyt keskittyä ihan vaan tähän kotiäitiyteen, nyt kun se vielä on mahdollista.
 

Yhteistyössä