huominen aamu ahistaa taas viikon loman jälkeen

Koska tähän tottuu, että joutuu ton niin suloisesti ihanasti nukkuvan pojan herättää kuuden jälkeen ja raahata sitä tuolla kovassa pakkasessa 20 min hoitopaikkaan?
On aamuisin aivan umpijäinen poika, vaikka on villapuvut ja viltit kaikki päällä ja istuu vielä lampaankarvalla...
Mä en kestä. Mulla sydäntä särkee tää töihin lähtö...
Poika menee mieluusti hoitoon, mutta silti!!! |O
Musta on epäreilua lasta kohtaan, että joutuu jo "aikuisten maailmaan" 3 vuotiaana!!
Lohduttakaa...olen koettanut kattella toista autoakin meille, mutta liekö se sitten mahdollista..
Ja ei, mies ei voi viedä. Tai voi, mutta sitten muksun olis oltava hoidossa jo 6.20...ääh!
Lohduttakaa pliis!
 
AEI
Meette ajoissa nukkumaan. Jos poika viihtyy hoitopaikassa kaikki on o.k! Monet joutuvat menemään vieläkin pienenpinä hoitoon. 3-vuotias on jo "iso":) Kevättä kohti olemme menossa, pakkaset loppuvat ja tulevat ihanat lämpimät aamut! Asenne ratkaisee tässäkin! Tsemppiä sinulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja AEI:
Meette ajoissa nukkumaan. Jos poika viihtyy hoitopaikassa kaikki on o.k! Monet joutuvat menemään vieläkin pienenpinä hoitoon. 3-vuotias on jo "iso":) Kevättä kohti olemme menossa, pakkaset loppuvat ja tulevat ihanat lämpimät aamut! Asenne ratkaisee tässäkin! Tsemppiä sinulle!
poika on tänäänkin käynyt jo tossa ennen kasia yöunille. Poika ei oikeestaan ole moksiskaan, vaan minä. Musta tää ei vaan ole reilua!
Mä en tajua oikeesti...ei mulla ole tällaista ahistusta ollut koko talvena, vaikka puljattu onkin joutunut. Nyt oon ollut tosiaan viikon lomalla ja voi itku! Olin jo aikeissa käydä nukkumaan, mutta ei tullut uni. Puhuin tässä välissä miehelle, ja hän on sitä mieltä, että hän voi viedä pojan.
Mutta en mä taas halua että poika joutuu hoitoon niin aikaisin. Olenko mä itsekäs vai tyhmä?
 
AEI
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Alkuperäinen kirjoittaja AEI:
Meette ajoissa nukkumaan. Jos poika viihtyy hoitopaikassa kaikki on o.k! Monet joutuvat menemään vieläkin pienenpinä hoitoon. 3-vuotias on jo "iso":) Kevättä kohti olemme menossa, pakkaset loppuvat ja tulevat ihanat lämpimät aamut! Asenne ratkaisee tässäkin! Tsemppiä sinulle!
poika on tänäänkin käynyt jo tossa ennen kasia yöunille. Poika ei oikeestaan ole moksiskaan, vaan minä. Musta tää ei vaan ole reilua!
Mä en tajua oikeesti...ei mulla ole tällaista ahistusta ollut koko talvena, vaikka puljattu onkin joutunut. Nyt oon ollut tosiaan viikon lomalla ja voi itku! Olin jo aikeissa käydä nukkumaan, mutta ei tullut uni. Puhuin tässä välissä miehelle, ja hän on sitä mieltä, että hän voi viedä pojan.
Mutta en mä taas halua että poika joutuu hoitoon niin aikaisin. Olenko mä itsekäs vai tyhmä?
Anna miehesi viedä poika hoitoon. Ei kai se aikataulu NIIN oleellisesti muutu? Vähemmän aikaahan autolla viemiseen kuluu! Loman jälkeen tuntuu varmasti vaikeelta, mutta älä ahdistu! Helppo tietenkin sivullisen sanoa, mutta olen itsekin joskus puoli seitsemäksi pulkalla/rattailla vienyt
hoitoon!Aika aikaa kutakin!
 

Yhteistyössä