Hakutulokset

  1. D

    kuinka moni jättää koiransa/kissansa tassut pesemättä/tossuttamatta ulosmennessä

    Pesen koiran tassut sisääntullessa jos on kurailma. B)
  2. D

    kuinka myöhäisessä

    Laivayhtiöiden kotisivuilta selviää muuten, onko laivalla jonkinnäköistä valmiutta synnytyksen käynnistyttyä. Joillakin on, nopeammilla yhteyksillä ei ole.
  3. D

    Miten naimattoman parin kannattaa ottaa talolaina?

    Meilläkin oma talo rakenteilla omalle tontille, avoliitossa asutaan, esikoinen tulossa (toivottavasti kohtapuoleen), lainakin on omaa. Ja kaikki mikä meillä on omaa on yhteistä. Jopa koira. Ja autot. Ja rahat (omia hankintoja saa tehdä vapaasti). Ajatellaan aika samalla tavalla asioista ja...
  4. D

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Tehdäänkö sisätutkimus yliaikaiskontrollissa? Kolme kertaa ainakin se tehdään odotusaikana, mutta viimeksi sanottiin rv 36 lääkärintarkastuksen yhteydessä, että onkin viimeinen sisätutkimus tällä erää. Viimeksi vaan sattui niin pirusti, että kammohan siitä tuli kun paikat niin herkkänä ja...
  5. D

    Mikä kännykkä-liittymä teiltä löytyy?

    Ilona ryöväs multa liittymän vaihdossa seuraavankin kuun kk-maksun sillon oli 20 e. Tele Finland ollut siitä lähtien. Ja Dna on nyt tehnyt määräaikaissopimuksia myös, eli varo ettet ole vuotta kiinni samassa operaattorissa. Onneksi sentään edes liittymän tyyppiä voi vaihtaa määräajalla.
  6. D

    miten pukeudutte baari-iltaan?

    Kengät riippuu siitä, kuinka paljon tanssilattia vetää puoleensa... Farkut ja toppi on melkoisen neutraali valinta korujen ja laukun kera. Rv 40+3 muistelee menneitä kaiholla... Viimeksi siis olin baarissa ennen raskautta, loka-marraskuu 2006, mutta luulisi muodin pysyvän melko samana. Mukavaa...
  7. D

    Kokemuksia Infant Insert Ergossa?

    Onko kellään kokemusta Ergon lisäosa Infant Insertistä vastasyntyneellä? Toimiiko hyvin ja onko ollut käyttöä yms.? Kiitos etukäteen tiedoista! :)
  8. D

    vihlaisut kohdunsuulla

    Kannattaiskohan soitella vaikka äitiyspolille? Mun ainakin täytyy olla sinne yhteydessä ennen kuin lähden sinne suuntaan. Ja muutenkin auttavat kyllä mielellään jos mieltä jokin askarruttaa, vaikka heillä saattaa olla kiireistäkin. :)
  9. D

    vihlaisut kohdunsuulla

    Mullakin on vähän jotain kuukautiskipujen tyyppisiä vihlaisuja välillä, kun oikein touhuaa jotakin, esim. kävelee nopeasti tai riehuu imurin kera. Joku mulle sanoi, että supistukset on sitä että maha menee kovaksi, mutta en tiedä itse ainakaan oikeasti mitä ne on... ;) Luotan kyllä siihen, että...
  10. D

    Siivous..

    Siivoan kerran viikossa. Nyt on tullut tehtyä pientä hiljaista suursiivousta, kun ei meinaa aika kulua millään. Esikoista odottelen ja kolme päivää yli lasketun ajan. Ikkunoita pestessä - kohta loppuu siivouskohteetkin jo. :)
  11. D

    OLETKO HOIDATTANUT HAMPAASI NUKUTUKSESSA?

    Etelä-Suomessa melko kallista, en muista enää, mutta operaatioon suuruuteen nähden oli mielestäni kohtuullinen hinta. Jos en väärin muistele, niin puolet tonnista? :whistle:
  12. D

    mitä hyötyä visa electronista ?

    Mieheltä varastettiin lompakko saksalaisessa bussissa taskusta, meni visa electron ja pari tonttua euroja. Rahat jäi kortin taakse jotenkin jemmaan, kai sitten johonkin Visa-säätiöön. :headwall:
  13. D

    GLUCKSKÄFER KANTOREPPU

    Niinpäs näyttää olevan tietoa repusta yo. osoitteesta! Kiitos. :flower: =)
  14. D

    GLUCKSKÄFER KANTOREPPU

    Yamossa oli mukavan pirteitä kuoseja, ja tais olla halvempi kuin Ergo. Onko kellään muuten kokemusta Ergon sisälle laitettavasta vastasyntyneen kanto-osasta?
  15. D

    Te jotka käytätte rintareppua, vielä naama menosuuntaan, MIKSI?

    Mua ainakin pelottais olla vauvan tilalla isossa maailmassa naama menosuuntaan eikä vois edes juosta karkuun tai laittaa päätään piiloon. Naamat kohti äidin rintaa, voi sitten sivuilta vilkuilla kiinnostavia juttuja.
  16. D

    Äärimmäisen tärkeä kysymys!! (yeah, right...)

    Hyvin lähtee kun kiehuvan kuuman keitinveden tilalle vaihtaa kylmän veden keittämisajan jälkeen ja antaa siinä jäähtyä... ;)
  17. D

    GLUCKSKÄFER KANTOREPPU

    Maahantuojana näyttää ohjeissa olevan Me & Mama. En minäkään tiennyt tästä repusta mitään ennen kuin ystävä sen meille kiikutti. Lapsi on tässä myös sammakkoasennossa ja on aika leveä pepun alle tuleva osa. Hihnat hartioilla myös leveitä. Ja materiaali pehmoista puuvillaa.
  18. D

    GLUCKSKÄFER KANTOREPPU

    Näin tuttavanikin on todennut, ja en tiedä miten saisi monipuolisuutta lisää, tosin uudessa ergossa voi kantaa lonkalla tietääkseni. Moni on sanonut, että kantoliina alkaa tuntumaan turvattomalta kun lapsi kasvaa, ja jos on kovin ohuttekoinen äiti, niin loppuu edestä yksinkertaisesti tila...
  19. D

    Missä netissä autoja myytävänä?

    www.nettiauto.com , katsos vain, se olikin jo. :ashamed:
  20. D

    OLETKO HOIDATTANUT HAMPAASI NUKUTUKSESSA?

    Olen hoitanut viisaudenhampaiden poistot (kerralla kaikki neljä pois), samalla kahden reiän paikkaukset (toinen hammasytimen aivan vieressä). Hyvin meni ja olin erittäin tyytyväinen. Nyt oli kesällä pakko käydä kunnallisella, kun kaikki yksityiset oli kotikaupungissani samaan aikaan lomalla...

Yhteistyössä